GIRONA-LCN : SORTIDES (Mes d'Abril 2013)

Lacosanostra

Curveando
VENIM... D'AQUÍ

Logo%20Post.jpg

TheWeatherChannel-75x67.gif

EL TEMPS A GIRONA (a deu dies vista)

EL TEMPS A FIGUERES (a deu dies vista)

Última edición:
Ei Alf, com tens la moto ?
Un altre any has de venir al Marroc amb nosaltres ... ja veus que és més segur que no pas quedar-te a casa ... sempre que t'apuntis amb l'equip B, els de l'A son massa perillosos, hahaha.

Anant al tema ... la sortida d'avui ha estat molt bé, al ser només en Panotxa i jo hem pogut dedicar-nos a un dels nostres vicis compartits: fer ruta per anar a caçar tresors ;)
Hem fet pocs qms però hem esmorzat molt bé, amb visitat i trobat GC's en alguns racons propers ben bonics, etc.
Les fotos ja les penjarà en panotxa.

Salut !

Esmorzar a Les Planes d'Hostoles
01_13-04-07MatinalMotoGC_zps41174225.jpg

Riera de Cogolls
02_13-04-07MatinalMotoGC_zps79e56c7d.jpg

03_13-04-07MatinalMotoGC_zpsad6092bb.jpg

Els Cogolls
04_13-04-07MatinalMotoGC_zps46c8401b.jpg

05_13-04-07MatinalMotoGC_zps2fe2dfc1.jpg

Sant Aniol de Finestres
06_13-04-07MatinalMotoGC_zpsb72801f7.jpg

07_13-04-07MatinalMotoGC_zpsa10ac235.jpg

Salut! ;)

Eps! Ja som a l'abril!

Quins records de Sant Aniol i tota la Vall del Llémena.

Apa que no hi ha llocs per amagar catxés :D

Salut!

Molt be aquestas cuatra retratos del diumenge, merci nois.

PD. que tal estas Alf, vas andevant noi? un saludo.

Epppssss..

A mi no hem feia mal l'esquena el diumenge, però però el despertador va passar de llarg...!

Bones Fotos Panotxa... Gracies per compartir-les....

a10...!

Hola, que hi ha algu ?

Hi ha gent que el primer que fa quan es compra una moto és ... desmuntar-la. :rolleyes2:

Vegeu sino el que ha fet el nou propietari de la antiga moto del Julio.

Fotos a Picasa

Ep gent!

Home ra-mon...has d'entendre que s'ha de comprobar tot... i si li han venut només la carcasa i per dins es buida????? :D:D:D:D:D

Un petó! :kiss:

Amunt !

Ei, Alf, Despertaferro, com teniu les màquines ?

Els que van anar i tornar de Marroc fent el cabra segur que estan apedaçant tot el que van trencar :rolleyes2:

Va, que amb el bo que fa aquests dies fa venir ganes d'agafar la moto.

Bona nit, mutxatxos! Després d'una estona d'intens patiment ... anem passant ... cap al llit!

Pel que fa a l'ex-moto d'en Julio, m'agrada veure la dedicació en el manteniment que hi esmerça el nou adquirent. En aquest sentit, està en bones mans !

En Siso i jo hem patit junts....!

La moto d'en Julio, es cert, crec que esta en bones mans....

Per cert i aquest dissabte...? tan bo que farà.....Ke Farem...?

Última edición:
collons .... que pena em dóna veure la meva moto despelotada d'aquesta manera! :cry:
salutacions per a tots vosaltres des de Santiago de Xile ...! que efervescència de país ... es nota que estan de pujada ... 6.8% d'atur. Ja estic treballant ... i adaptandome poc a poc a aquesta ciutat gegant ... la seva gent .. l'idioma etc
records per tots vosaltres i estem en contacte;)
Julioadv

Sortida per dissabte 13-04-13

sortida130413.jpg

Ruta

Les Preses, Coll de Bracons, Bellmunt, la Trona, Sant Bartomeu, Vic.

Lloc de trobada: benzinera de Les Preses

Hora de sortida: 8:30

Participants:
Pere DV
Raimon DV
Níssimo
Jaumot
Ra-mon

Possibles participants:
JesusGS - encara no ho té clar

NO participants:
Panotxa - té feina familiar
Ozepe - té berberechos
SisoRT - té la moto al taller
Turri - demà treballa (ei, treballa una estoneta per mi també, merci !) ;)
Albur - demà dormirà (a la feina ?), hahaha
Pep1200GS - estudiarà
Alf - no moto = no :(

Última edición:
collons .... que pena em dóna veure la meva moto despelotada d'aquesta manera! :cry:
salutacions per a tots vosaltres des de Santiago de Xile ...! que efervescència de país ... es nota que estan de pujada ... 6.8% d'atur. Ja estic treballant ... i adaptandome poc a poc a aquesta ciutat gegant ... la seva gent .. l'idioma etc
Julioadv

Julius, company. m'al.legro de llegir-te des de tant lluny..., veig que estas en periode d'adaptació...i que tot funciona....Genial...! bona sort en aquesta etapa....

Be, doncs no pateixis per la moto estará en bones mans, ara l'hi està treguen la pols i prou...la moto estava de coña.....!

Una abraçada JULIO.

Collons Ra-món...., que matiner....! be en principi, conta amb mi....tinc ganes de moto...a més ja ha passat la revisió del 10.000 kms aquesta mateixa setmana i fa dies que la KGTLorito, no fa kms.

Jaumot, penja la bici el dissabte.....;)

Per cert l'esmorzar....????? allà on irem fan esmorzar de règim ....????? :D :D

A les Presses a les 8,30 el dissabte... " quin madrugón, leche..."

Ep Julio!

M'alegra llegir que ens he segueixes des de tant lluny, una abraçada... i procura no anar a fer un "cafè con piernas" :D

Ramon, aquest dissabte res de moto, dinar familiar...haig de recuperar punts per la propera. :cheesy:

Salut! ;)

Gracies a nen Sacot per l'ajuda, adjunto foto de les eines utilitzades, per fer la feina fina. :D

ClaudeTaller_zps053274f9.jpg

Ondia Panotxa, amb aquesta allen vau truere la tapa del líquid de frens?

Ramon, avui porto la moto a revisió, no havnet-hi res de nou, dissabte vinc.

Salut!

Julioadv
...joia ens dones Julio, si ens trobes treball a tots per Xile ens apuntem al Dakar del 2014, ara que li estan agafant el trankillo a l' espirit aventurer.
...una abraçada !

Julio, m'alegra molt tenir noves teves desde Xile, una abraçada i molts ànims.

Panotxa, carai quins estris que porta en Sacot per reparar retros!!!

Ramon, encara no tinc clar si podré sortir dissabte, si no hi soc, toreu i bons ruta.
Salut!!!

Pd, el suport de la maleta ja l'he caviat, el palafang ja aprofitare la propera revisió

Carai Ramon, part d'aquesta ruta la vaig fer diumenge passat en bicicleta: Sant Julià de Vilatorta, Vic, Gurb, Sant Bartomeu del Grau, Perfita, i tornada per Sant Boi i cap a Vic i Sant Julià. Concretament 72 kilòmetres i deu ni do el desnivell.

Ja confirmaré si puc venir, però jo plego de treballar a les 8 del matí, potser a 3/4 ja podria sortir.

A reveure nois.

Bonas companys, be per la sortida de dissadta me apunto en principi, crec que els de la capital ens podriam trobar en fontayau y sortit juns, es un sugeriment ya em direu. bona nit.;)

PD, un saludo Julio me alegro de que todo bien, A10.

Ramon, avui porto la moto a revisió, no havent-hi res de nou, dissabte vinc.

Salut!

Doncs malauradament no tindré la moto fins dilluns. Aquesta tarda l'he deixat al mecànic amb l'idea de recollir-la demà, però m'acaba de trucar que pel decés del pare de l'ajudant no li serà possible. Anar-la a buscar demà i tornar-la dilluns és un pal i amés passa 1500 km de la revisió.

Acabaré la crònica.cat i la .cas.

Salut!

Hola JULIO me alegro mucho tener noticias tuyas y saber que todo va bien. Te deseo mucha suerte en tu nueva aventura y esperamos verte pronto. Muchos recuerdos de toda la familia.

TRIAS i MARIA

Ramon Devaullie.. tu siempre con buen sentido del humor.. la verdad k parabas un segundo y salian de devajo de las piedras para venderte hasta su madre.. jo jo..

Bonas companys, be per la sortida de dissadta me apunto en principi, crec que els de la capital ens podriam trobar en fontayau y sortit juns, es un sugeriment ya em direu. bona nit.;)

PD, un saludo Julio me alegro de que todo bien, A10.

Negativo Raimon..... Fontajau no es practico..... voto per La Republica a les 7,45 h

Doncs malauradament no tindré la moto fins dilluns. Aquesta tarda l'he deixat al mecànic amb l'idea de recollir-la demà, però m'acaba de trucar que pel decés del pare de l'ajudant no li serà possible. Anar-la a buscar demà i tornar-la dilluns és un pal i amés passa 1500 km de la revisió.

Acabaré la crònica.cat i la .cas.

Salut!

LLástima Siso.

Be doncs esperem amb inpaciència la crònica.cat i la cronica.es....;)

Carai Ramon, part d'aquesta ruta la vaig fer diumenge passat en bicicleta: Sant Julià de Vilatorta, Vic, Gurb, Sant Bartomeu del Grau, Perfita, i tornada per Sant Boi i cap a Vic i Sant Julià. Concretament 72 kilòmetres i deu ni do el desnivell.

Ja confirmaré si puc venir, però jo plego de treballar a les 8 del matí, potser a 3/4 ja podria sortir.

A reveure nois.

Jaume, a veure si pots.
Si vens podem quedar a les 8 a la benzinera de Calldetenes

Eppp¡¡¡¡..........demá curro......:(:(
Vagi bé.
Salut

[HIGHLIGHT2]Eppp¡¡¡¡.......JULIO¡¡¡¡[/HIGHLIGHT2]

Ep gent!

Demà, mentre en Turri curra, jo dormiré, jejejejeje

Un petó! :kiss:

Un que curra:shocked:, un altre que dorm :undecided:i un altre estudia:huh:,doncs jo res d'això, no surto perquè no tinc moto:angry:,bé tampoc podria perquè el meu peu esquerre no m'ho permet:cry:. Estic de rehabilitació de cervicals,espatlla i peu, tinc per un mes:(.L'assegurança de moment no hi ha notícies:(,ja que el culpable, es veu, no té assegurança:lipsrsealed:, doncs res a esperar a veure que passa:rolleyes2:.Els que sortiu demà que us bombin!:D
Julio, me n'alegro que estiguis bé una abraçada!:)

V'sssssss

P.D La tinc a tot risc:cool2:

Un que curra:shocked:, un altre que dorm :undecided:i un altre estudia:huh:,doncs jo res d'això, no surto perquè no tinc moto:angry:,bé tampoc podria perquè el meu peu esquerre no m'ho permet:cry:. Estic de rehabilitació de cervicals,espatlla i peu, tinc per un mes:(.L'assegurança de moment no hi ha notícies:(,ja que el culpable, es veu, no té assegurança:lipsrsealed:, doncs res a esperar a veure que passa:rolleyes2:.Els que sortiu demà que us bombin!:D
Julio, me n'alegro que estiguis bé una abraçada!:)

V'sssssss

P.D La tinc a tot risc:cool2:

Osti Alf, em pensava que només havia patit desperfectes la moto, no sabia que tu també, recupera't aviat !
Per cert, mentre esmorzem ja parlarem malament de tú. :)

Salut !

Hola!! Avui he pujat i he anat a pasar la ITV, però demà no vindré perquè em passen quasi 1000 qm. de la revissió i només aniré a donar una volta per aquí a prop.
Que vagi bé la sortida!!
Alf, millorat!!:)
Julio, una abraçada!!:kiss:
Turri, que sigui lleu!!;)

Salut!!

Atrás