Lacosanostra
Curveando
Última edición:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Se debe tener en cuenta: This feature may not be available in some browsers.
Ei Alf, com tens la moto ?
Un altre any has de venir al Marroc amb nosaltres ... ja veus que és més segur que no pas quedar-te a casa ... sempre que t'apuntis amb l'equip B, els de l'A son massa perillosos, hahaha.
Anant al tema ... la sortida d'avui ha estat molt bé, al ser només en Panotxa i jo hem pogut dedicar-nos a un dels nostres vicis compartits: fer ruta per anar a caçar tresors
Hem fet pocs qms però hem esmorzat molt bé, amb visitat i trobat GC's en alguns racons propers ben bonics, etc.
Les fotos ja les penjarà en panotxa.
Salut !
Quins records de Sant Aniol i tota la Vall del Llémena.
Apa que no hi ha llocs per amagar catxés
Salut!
Home ra-mon...has d'entendre que s'ha de comprobar tot... [HIGHLIGHT2]i si li han venut només la carcasa i per dins es buida[/HIGHLIGHT2]?????![]()
Amunt !
Ei, Alf, Despertaferro, com teniu les màquines ?
Els que van anar i tornar de Marroc fent el cabra segur que estan apedaçant tot el que van trencar :rolleyes2:
Va, que amb el bo que fa aquests dies fa venir ganes d'agafar la moto.
collons .... que pena em dóna veure la meva moto despelotada d'aquesta manera!
salutacions per a tots vosaltres des de Santiago de Xile ...! que efervescència de país ... es nota que estan de pujada ... 6.8% d'atur. Ja estic treballant ... i adaptandome poc a poc a aquesta ciutat gegant ... la seva gent .. l'idioma etc
records per tots vosaltres i estem en contacte
Julioadv
Per cert l'esmorzar....????? allà on irem fan esmorzar de règim ....?????![]()
![]()
...joia ens dones Julio, si ens trobes treball a tots per Xile ens apuntem al Dakar del 2014, ara que li estan agafant el trankillo a l' espirit aventurer.collons .... que pena em dóna veure la meva moto despelotada d'aquesta manera!
salutacions per a tots vosaltres des de Santiago de Xile ...! que efervescència de país ... es nota que estan de pujada ... 6.8% d'atur. Ja estic treballant ... i adaptandome poc a poc a aquesta ciutat gegant ... la seva gent .. l'idioma etc
records per tots vosaltres i estem en contacte
Julioadv
Ramon, avui porto la moto a revisió, no havent-hi res de nou, dissabte vinc.
Salut!
Bonas companys, be per la sortida de dissadta me apunto en principi, crec que els de la capital ens podriam trobar en fontayau y sortit juns, es un sugeriment ya em direu. bona nit.
PD, un saludo Julio me alegro de que todo bien, A10.
Doncs malauradament no tindré la moto fins dilluns. Aquesta tarda l'he deixat al mecànic amb l'idea de recollir-la demà, però m'acaba de trucar que pel decés del pare de l'ajudant no li serà possible. Anar-la a buscar demà i tornar-la dilluns és un pal i amés passa 1500 km de la revisió.
Acabaré la crònica.cat i la .cas.
Salut!
Carai Ramon, part d'aquesta ruta la vaig fer diumenge passat en bicicleta: Sant Julià de Vilatorta, Vic, Gurb, Sant Bartomeu del Grau, Perfita, i tornada per Sant Boi i cap a Vic i Sant Julià. Concretament 72 kilòmetres i deu ni do el desnivell.
Ja confirmaré si puc venir, però jo plego de treballar a les 8 del matí, potser a 3/4 ja podria sortir.
A reveure nois.
Negativo Raimon..... Fontajau no es practico..... voto per La Republica a les 7,45 h
Un que curra:shocked:, un altre que dorm :undecided:i un altre estudia:huh:,doncs jo res d'això, no surto perquè no tinc moto:angry:,bé tampoc podria perquè el meu peu esquerre no m'ho permet. Estic de rehabilitació de cervicals,espatlla i peu, tinc per un mes
.L'assegurança de moment no hi ha notícies
,ja que el culpable, es veu, no té assegurança:lipsrsealed:, doncs res a esperar a veure que passa:rolleyes2:.Els que sortiu demà que us bombin!
Julio, me n'alegro que estiguis bé una abraçada!
V'sssssss
P.D La tinc a tot risc:cool2:
Osti Alf, em pensava que només havia patit desperfectes la moto, no sabia que tu també, recupera't aviat !
Per cert, mentre esmorzem ja parlarem malament de tú.
Salut !
Pep, Kke
M!al.legro de llegir-vos nois...
KikeCS jo crec que per 200kms no passa res homeeee..!![]()