RAMON DEAUVILLE
Curveando
Negativo Raimon..... Fontajau no es practico..... voto per La Republica a les 7,45 h
Ok, a las 7,44h en la Repu, a10 y bona nit.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Se debe tener en cuenta: This feature may not be available in some browsers.
Negativo Raimon..... Fontajau no es practico..... voto per La Republica a les 7,45 h
Pep, Kke
M!al.legro de llegir-vos nois...
KikeCS jo crec que per 200kms no passa res homeeee..!![]()
he de ser sincero...:huh: la ruta prevista para hoy, pese a las ganas de moto que tenia, solo por el hecho de salir tan lejos (ya te entiendo cuando tu tienes que venir Ra-món) no me atraia mucho :lipsrsealed:
En esta época se sale con frío (me hubiera vuelto del frío que he pasado a las 7:30 en la moto) para volver muerto de calor :angry:
Pero en honor a la verdad es que la ruta estaba a la altura de las penalidades sufridas.
buena ruta, buen almuerzo y mejor compañia :cool2:
hasta aparecio alguien inesperado en el lugar del almuerzo sin avisar (Siso, si... quien tu sabes :rolleyes2
después del almuerzo, mas curvas y buena carretera :cheesy:
Ra-món, una mañana completa.
Merçi![]()
Ra-mon, baixa a Girona a buscar-los que es perdran!
Que vagi bé!
Si home si, que ja els he deixat dins de l'Eix Transversal ben encaminats.Je, je, Siso, no ha calgut anar-los a buscar, han arribat bé.
... però no sé si hauran trobat el camí de tornada![]()
ep siso!!
Gran crònica i grans fotos!...com era d'esperar de part d'un gran viatger...llàstima que en alguna foto [highlight2]se t'ha colat en pere dv. Que li resta força punts!![/highlight2] :d:d:d:d:d:d
gràcies per compartir-ho amb nosaltres!
Un petó! :kiss:
Bona nit,
Entre la feina de la feina i la feina de la crònica se me n'ha acumulat prou com per quedar malament en l'organització de la mensual-LCN. Afortunadament m'han estès un calbejat i farem proposta conjunta d'abril/maig amb el cargolero oficial de la colla. Ell s'entendrà amb els cargols i mentrestant jo us portaré a fer el vol.
Aneu-vos-hi apuntant: 05/05/2013/Cargolada Empordanesa
Salut!
Hola Ramon De., soc jo, el "simpatitzant nou petit però maco" que vas conèixer a la sortida a Bellmunt.
Aquí et deixo el link on trobaràs la informació sobre la BTT Les Guilleries de la que et vaig parlar. L'organitza el Club Ciclista Calma, de Sant Julià de Vilatorta,el 16 de juny (no coincideix amb la del Cabrerès).
Naturalment hi esteu tots convidats. A reveure.
http://cccalma.blogspot.com.es/
Actualitzat fins aquí: 05/05/2013/Cargolada Empordanesa
Aneu-vos-hi apuntant!
Per fer-ho fàcil s'entén que els apuntats morregen per esmorzar i cargolegen per dinar. Si no és així digueu-ho!
Salut!![]()
Alguna cosa per aquest dissabte si no plou..?![]()
Actualitzat fins aquí: 05/05/2013/Cargolada Empordanesa
Aneu-vos-hi apuntant!
Per fer-ho fàcil s'entén que els apuntats morregen per esmorzar i cargolegen per dinar. Si no és així digueu-ho!
Salut!![]()
Doncs em donen sinistre total la RT:angry:,em cago en tot:angry:, ara a veure com la valoren:huh:, si no em convenç donarem guerra:angry:,i per descomptat demà tampoc res de moto![]()
Vist que no hi ha proposta, faig la meva: Quedem a les 09:00 a Cala Tina de Mieres (a les 08:30 a la gasolinera de la República) i ben esmorzat i en funció de l'hora fem més o menys Garrotxa o Ripollès). Jo a les 13:00 he de ser a casa.
Obro llista i decidim en funció de l'èxit:
01: SisoRT
02: PereDV (si no plou, si no neva, si no rentea, si hi ha quòrum, ...)
03: Nissimo (portarà la càmera per a fer fotos de les viandes)
04: Panotxa (arribarà per alguna pista i condicionarà els col·lectors)
05: Ra-mon (s'ha estalviat el xiulet)
06: Llàstima, a aquest li xiularan les orelles.
07: Un altre al que també li xiularan les orelles.
08: Deixem-ho aquí doncs no donarà temps de criticar tant!
99: Ell!
Doncs em donen sinistre total la RT:angry:,em cago en tot:angry:, ara a veure com la valoren:huh:, si no em convenç donarem guerra:angry:,i per descomptat demà tampoc res de moto![]()
Top Secret - BMW R1200 GT / RT - New Model 2013/2014
[video=youtube;Sw_WE5T8PJo]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=Sw_WE5T8PJo[/video]