GIRONA-LCN : SORTIDES (Mes d'Abril 2013)

Ra-mon, baixa a Girona a buscar-los que es perdran! :D

Que vagi bé!

he de ser sincero...:huh: la ruta prevista para hoy, pese a las ganas de moto que tenia, solo por el hecho de salir tan lejos (ya te entiendo cuando tu tienes que venir Ra-món) no me atraia mucho :lipsrsealed:

En esta época se sale con frío (me hubiera vuelto del frío que he pasado a las 7:30 en la moto) para volver muerto de calor :angry:

Pero en honor a la verdad es que la ruta estaba a la altura de las penalidades sufridas.

buena ruta, buen almuerzo y mejor compañia :cool2:

hasta aparecio alguien inesperado en el lugar del almuerzo sin avisar (Siso, si... quien tu sabes :rolleyes2:)

después del almuerzo, mas curvas y buena carretera :cheesy:

Ra-món, una mañana completa.

Merçi ;)

Pep, Kke

M!al.legro de llegir-vos nois...

KikeCS jo crec que per 200kms no passa res homeeee..!;)

Hola..!!

Sols queden 3 setmanes i s'haurà acabat tot per aquest any..!!

Osigui que per la propera reunió al Caliu ja podré ser-hi..

Ja ve el bon temps i hem de preparar moltes coses..

Petons a tots..

Pep

he de ser sincero...:huh: la ruta prevista para hoy, pese a las ganas de moto que tenia, solo por el hecho de salir tan lejos (ya te entiendo cuando tu tienes que venir Ra-món) no me atraia mucho :lipsrsealed:

En esta época se sale con frío (me hubiera vuelto del frío que he pasado a las 7:30 en la moto) para volver muerto de calor :angry:

Pero en honor a la verdad es que la ruta estaba a la altura de las penalidades sufridas.

buena ruta, buen almuerzo y mejor compañia :cool2:

hasta aparecio alguien inesperado en el lugar del almuerzo sin avisar (Siso, si... quien tu sabes :rolleyes2:)

después del almuerzo, mas curvas y buena carretera :cheesy:

Ra-món, una mañana completa.

Merçi ;)

Jo també m'ho he passat molt bé amb vosaltres :)

De tant en tant ja us treuré de les terres del costat de Girona per portar-vos a Osona.

Salut !

Je, je, Siso, no ha calgut anar-los a buscar, han arribat bé.
... però no sé si hauran trobat el camí de tornada ;)
Si home si, que ja els he deixat dins de l'Eix Transversal ben encaminats.

Ei, un matí fantàstic, bona companyia i bon esmorzar. I reconec que en moto totes aquestes curves i els desnivells que hem fet es fan més be que en bicicleta. :rolleyes2:

Be nois, dons com diu el Nissssssimo molt bona ruta mol distreta y neta(el asfalt), el tiveri de luxe y la companya pues com sempre, tambe e conegut un simpatitsant nou petit pero maco y la guinda dons el Sr. indestructible Dalmau, be dons merci Ra-mon por el mati de avui, salud y bona semana.
Julio veo que nos sigues, un abrazo A10.
;)
pd. cuan pogueo paseo las cuatre fotos de avui, mes que tot per joder.:D

Jejejejej! Ep, de bon rotllo! Sinó sevéná ej que nosevéná, oseasé, no foto, no sortida :rolleyes2:

Siso, a part de ser una crònica com poques he llegit en aquests últims temps, el fet d'anar acompanyades per les fotos de la Paula fa que sigui espectacular, gràcies !

El sistema de penjar quatre fotos a cada post i posar un link amb l resta (que no vol dir tota la resta sino el resultat després de fer-ne un filtratge previ) agilitza molt el tema.

Entre aquesta (visitant llocs menys turístics com pot ser la costa nord), la de'n Sergibuda (la ruta clàssica) i la de'n Panotxa (la versió més hard) segur que esdevindrà una trilogia de capçalera per encarar futurs baixades a Marroc de molta gent.

Salut !

Epppp anem a pams.....

Primer... la Ruta d'ahir Ra-món.... genial...jo teambé tenia ganes de moto, però vaig ser mes previngut que en Nissimo, ja vaig passar prou fred al Marruc en alguna ocasió aixi que vaig fer de ceba...res de fred i res de calor....

Siso, no ens varem perdre, l'unic que va haver un petit error de càlcul, en RaimonDV no era a les 7, 44 a la Repu, hi era abans, doncs jo vaig arribar a 7,42 i ja hi era...:D ...fins a les Preses un ritme tranquil i no ens varem perdre, ens van sobrar quasi 1/4 d'hora.

La resta, ja heu llegit els comentaris, magnific matinal de moto..magnifiques vistes des de Bellmunt...fa pensar una mica amb la mare de deu del molt, magnifica ruta i esmorzar i també la companyia...a una salvetat com diuen els auditors....un inpresentable innomenable ens esperada dalt de tot de Santuari amb la seva nini pocket i tot..., l'hagues fotut pel penyasegat..., nosaltres varen deixar les motos a baix de tot i varem fer un 100 o 200 metres de desnivell en pujada de un km...es per aixó que en nissimo depres va tenir calor...., ja penjare alguna foto amb el Samsung, no teniem a la Paula, Siso aixi t'ho podrás creure....:D Gracies Ra-mon per aquesta matinal per les teves terres.

Be, quam a la Crònica presentada per en Siso amb fotos majoritàriament de la Paula, res mes que rendir-me al vostre davant i agraïr-vos la feina, les fotos, la vostra companyia i tambe la de la resta de companys de viatge.Ra-món i Jaume.

Gracies.

Aqui alguna foto de la sortida d'ahir.....!

2013-04-06+10.34.37.jpg

2013-04-06+09.01.00.jpg

2013-04-06+10.33.48.jpg

2013-04-06+10.35.51.jpg

2013-04-06+10.39.10.jpg

Última edición:
Hola nois, vale gran reportatge de la Paula y la segona expedicio al Marroc merci per compartirla companys, y tambe dir que em las cuatre retratos del P. DV, tambe justifiquem la sortida del Ra-mon del dissabta a Bellmunt, y ya dons fins la proxima, bona senmana per tots A10.

Ep nanos!

Sembla que vareu tenir bon temps a la sortida d'ahir, Nissimo pensa que si el Ramon prepara una sortida de corbes segur que hi ha ben poques. :D
Pel que veig l'amic innombrable d'en Siso també ha vingut, ja,ja,ja...quin crack! :D

Siso, gràcies per compartir aquestes fotos tant ben parides del viatge al Marroc, segur que ara que heu estat allà heu superat molts prejudicis sobre el Marroc, és un país increïble per anar en moto, sempre dic que no hi tornaré més i al final hi torno...temps, al temps.

Vaig al post de viatges a dir-te alguna cosa en la llengua de l'imperi.;)

Salut!

Ep Siso!!

Gran crònica i grans fotos!...com era d'esperar de part d'un gran viatger...llàstima que en alguna foto se t'ha colat en Pere Dv. que li resta força punts!! :D:D:D:D:D:D

Gràcies per compartir-ho amb nosaltres!

Un petó! :kiss:

ep siso!!

Gran crònica i grans fotos!...com era d'esperar de part d'un gran viatger...llàstima que en alguna foto [highlight2]se t'ha colat en pere dv. Que li resta força punts!![/highlight2] :d:d:d:d:d:d

gràcies per compartir-ho amb nosaltres!

Un petó! :kiss:

+10000..jejeje.

Bona nit,

Entre la feina de la feina i la feina de la crònica se me n'ha acumulat prou com per quedar malament en l'organització de la mensual-LCN. Afortunadament m'han estès un calbejat i farem proposta conjunta d'abril/maig amb el cargolero oficial de la colla. Ell s'entendrà amb els cargols i mentrestant jo us portaré a fer el vol.

Aneu-vos-hi apuntant: 05/05/2013/Cargolada Empordanesa

Salut!

Última edición:
Bonas nois, be dons si encara queda puesto per la cargolada compteo dos mes per el dia en cuestio, merci;)

Hola Ramon De., soc jo, el "simpatitzant nou petit però maco" que vas conèixer a la sortida a Bellmunt.

Aquí et deixo el link on trobaràs la informació sobre la BTT Les Guilleries de la que et vaig parlar. L'organitza el Club Ciclista Calma, de Sant Julià de Vilatorta,el 16 de juny (no coincideix amb la del Cabrerès).

Naturalment hi esteu tots convidats. A reveure.

http://cccalma.blogspot.com.es/

Bona nit,

Entre la feina de la feina i la feina de la crònica se me n'ha acumulat prou com per quedar malament en l'organització de la mensual-LCN. Afortunadament m'han estès un calbejat i farem proposta conjunta d'abril/maig amb el cargolero oficial de la colla. Ell s'entendrà amb els cargols i mentrestant jo us portaré a fer el vol.

Aneu-vos-hi apuntant: 05/05/2013/Cargolada Empordanesa

Salut!

Ok, Gràcies....ja hi som apuntats.....!

Siso molt maca la crònica:), però millor les fotos que ha fet la Paula!;)

Hola a tothom,

A casa tenim ganes de menjar cargols. Apunteu dos més per a la cargolada empordanesa

Atentament,

TRIAS I MARIA

Hola Ramon De., soc jo, el "simpatitzant nou petit però maco" que vas conèixer a la sortida a Bellmunt.

Aquí et deixo el link on trobaràs la informació sobre la BTT Les Guilleries de la que et vaig parlar. L'organitza el Club Ciclista Calma, de Sant Julià de Vilatorta,el 16 de juny (no coincideix amb la del Cabrerès).

Naturalment hi esteu tots convidats. A reveure.

http://cccalma.blogspot.com.es/

Bona nit Petit, ya se quieds preng nota de la data si;) tot esta be ya quedarem y la farem juns, un saludo

Alguna cosa per aquest dissabte si no plou..?:(

Vist que no hi ha proposta, faig la meva: Quedem a les 09:00 a Cala Tina de Mieres (a les 08:30 a la gasolinera de la República) i ben esmorzat i en funció de l'hora fem més o menys Garrotxa o Ripollès). Jo a les 13:00 he de ser a casa.

Obro llista i decidim en funció de l'èxit:

01: SisoRT
02:
03:

Be, en principi jo tindria que treballar, però despres de 4100 kms de moto, no he quedat tip...., però tinc remordiments... dilluns es l'ultim dia d'impostos i si vaig en moto, no gaudiré...
aixi que millor no m'espereu... si a ultima hora canvio d'opinió , ja vindré.... si hi ha quorim i la proposta d'en Siso segueix endavant.. clar...:undecided:

que aixó sembla un Solar......tots al Wap....:embarassed:

Gracies Siso per l'iniciativa.

Buenas tardes,

Siso, aunque ahora mismo esta lloviendo aquí, la previsión para mañana es de sol, así que cuenta conmigo a las 8:30 en la República :cool2:

Ya sacaremos buenas fotos de las viandas para dar envidia a los que no se apunten ;) :D:D

Ep Siso!

Com diu en Nissimo demà farà bon temps, ho tinc complicat per vindre però per poc que pugui vindré directament a a la Tina.
Es que tinc ganes de gastar la benzina marroquina que encara tinc a la moto, a més a més haig de provar diferents gadgets de la moto. :D
Salut! ;)

Top Secret - BMW R1200 GT / RT - New Model 2013/2014

[video=youtube;Sw_WE5T8PJo]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=Sw_WE5T8PJo[/video]​

Vist que no hi ha proposta, faig la meva: Quedem a les 09:00 a Cala Tina de Mieres (a les 08:30 a la gasolinera de la República) i ben esmorzat i en funció de l'hora fem més o menys Garrotxa o Ripollès). Jo a les 13:00 he de ser a casa.

02: PereDV (si no plou, si no neva, si no rentea, si hi ha quòrum, ...)
03: Nissimo (portarà la càmera per a fer fotos de les viandes)
04: Panotxa (arribarà per alguna pista i condicionarà els col·lectors)

05: Llàstima, a aquest li xiularan les orelles.
06: Un altre al que també li xiularan les orelles.
07: Deixem-ho aquí doncs no donarà temps de criticar tant :D !

99: Ell :D !

Cala Tina de Mieres a les nou, com diuen per aquí «si no estoy es que no he venido» ... o semblant.

En principi demà volia sortir a fer una volteta en solitari d'una horeta per carregar la bateria de la moto però potser millor sortir més estona = més càrrega de bateria ;)

Al que li xiulen les orelles sóc jo ?
Si, em sembla que si, deu ser cosa dels acúfens ...

Salut !

Actualitzat fins aquí: 05/05/2013/Cargolada Empordanesa

Aneu-vos-hi apuntant!

Per fer-ho fàcil s'entén que els apuntats morregen per esmorzar i cargolegen per dinar. Si no és així digueu-ho!

Salut! :)

Ja que em perderé el primer plat (els cargols son massa complicats per cargolar [i descargolar]), potser que m'apunti a la murrada o morrejada o com-se-digui ;)
... o sigui que se m'apunti a tot.

05: Ra-mon (s'ha estalviat el xiulet)

06: Llàstima, a aquest li xiularan les orelles.
07: Un altre al que també li xiularan les orelles.
08: Deixem-ho aquí doncs no donarà temps de criticar tant :D !

Doncs em donen sinistre total la RT:angry:,em cago en tot:angry:, ara a veure com la valoren:huh:, si no em convenç donarem guerra:angry:,i per descomptat demà tampoc res de moto:cry:

Doncs em donen sinistre total la RT:angry:,em cago en tot:angry:, ara a veure com la valoren:huh:, si no em convenç donarem guerra:angry:,i per descomptat demà tampoc res de moto:cry:

Bonas nois, Alf ketal estas xavalote?, de la moto el sistema de las aseguradoras como el grup de musica, siniestro total, piensa que si te fas fort te la repararan, siempre que la reparacio no sigui superior o igual al valor de nova, perque quin presupost te an fet ?, si pos dirlo, en fin tingues salud que es lo que importa y recuperat, A10 y bon cap de semana a tots, bona ruta.;)

PD, dema res de moto as de traballar.

05: Ra-mon (s'ha estalviat el xiulet)

06: Llàstima, a aquest li xiularan les orelles.
07: Un altre al que també li xiularan les orelles.
08: Deixem-ho aquí doncs no donarà temps de criticar tant :D !

LLástima..., doncs fa un dia maquissim..., però la feina es la feina....axi que rentean enca no...aixó será a partir del 24-04, però informan si (informes Pericials y su P*M*) Els deus s'han alineat per que els terminis coincideixin tots i vaig de putu kul... per acabar-los..., si hagués vinguts tindra massa remordiments..., axi que aqui estic, nois currant a la feina..., que us vagi be la sortida.

Pot ser demà tot xino xano ire a fer un tomb alm la Sra a fer el vermoutillo a algún lloc de la costa.... si fa bo, no neva, ni plou, ni....;)

Última edición:

Cuyón ALF..., quina putada... segurament que el valor venal no t'agradará...aixi que valora i decideix..., però com diu en ramón depen del presupost lluita...

Molts ánims l'important es que tu estas be....i recuperant...

Atrás