GIRONA-LCN (sortides juliol 2013)

Lacosanostra

Curveando
VENIM... D'AQUÍ

Logo%20Post.jpg

TheWeatherChannel-75x67.gif

EL TEMPS A GIRONA (a deu dies vista)

EL TEMPS A FIGUERES (a deu dies vista)

Ep, he vist que s'havia tancat el fil i deia ... "MARXEM CAP... ALLÀ" ... he vingut a mirar què era allà ... ara ja ho sé :)

Vista la gran afluencia d'assistens i sobre la notificacio puntual dels que no podíen venir, ni essent convidats... Varem canviar ruta, lloc d'esmorçar i Fervestar que finalment va ser al Mas SM..:rolleyes2:

Pero retratos .....ni uno.....

Gracies a tot@s per totes les felicitaciones rebudes... Tot just ara he acabat les celebracions de Sant Pere...!

M.hi poso amb el VII Sevená Joé ke kaló 2013...

Estoy poco dispuesto a los actos de fe hoy...

:D :D :D :D :D :D :D :D

Un beso! :kiss:

:

.....Graciàs pedrin per el esmorsa i per la cerveses ;)
bona ruta fins Vallfogona però recolin margarides com diu el cabeson...jeeee

graciàs a tots per las felicitacions :cheesy: ...ricard i despertaferro que vaguin molt bé els viatges ja els explicareu a la tornada :rolleyes2:

V,ssssssssssssssss

Hola..!!

El dia 13 d'aquest més montaré un sarao a Andorra:

Picina y dinar a hotel de montanya 20 euros, després o abans de compres, amb dones o sense elles, com vosaltres preferiu..

He enjegat aquesta moguda amb uns companys de Barcelona però també volia que els meus amics de Girona puguin gaudir-ne..

Ja direu per reservar "tumbona" i taula

Sempre amb vosaltres..

Pep

Hola..!!

Picina y dinar a hotel de montanya 20 euros, després o abans de compres, amb dones o sense elles, com vosaltres preferiu..

He enjegat aquesta moguda amb uns companys de Barcelona però també volia que els meus amics de Girona puguin gaudir-ne..

Sempre amb vosaltres..

Pep

Gràcies Pep, però el 13 em toca currar, que vagi bé !!!

Salut !!!:cool2:

Hola..!!

Sempre amb vosaltres..

Pep

No se..., però m'agafa una mica lluny per anar a dinar i banyar-me a la piscina i a més comprar...?? molt just..., però ho posarem en consideració....!

Gràcies Pep per compartir-ho.

Hola..!!

Sempre amb vosaltres..

Pep

Merci Pep ... però jo això de les piscines no em fan gaire el pes ... sóc de secà ;)

Que us vagi bé !

Ara ja estic més tranquil, la K ha arribat a Alemania, i allà al menys enten l'idioma.
Aquesta nit embarca en un ferry y ja fins dissabte no tornarà a sentir veus amigues.

Hola..!!

Sempre amb vosaltres..

Pep

Ep Pep!!

Va a ser que sent dissabte m'és imposible...encara que ja m'agradaria, ja... :cheesy:

Un petó! :kiss:

Hola..!!vaig avisar al blog que aquest mes no podía pujar a la reunió per qüestions de feina, d'acord..?

Pep

Hola..!!

Sempre amb vosaltres..

Pep

Ei, que això semblarà una "jornada multicultural motorista": els de Barna, els de LCN, els de MTC, ... potser els hi hauries de dir als de rodem.cat ;)

Si prepares una ruta potser us acompanyaria un tros :)

Epp!!!:)
No quorum....no sardines ...:)
I aixo que el paio que porta el xiringuito es el mateix que ens fa les macro-barbacoes al curro
Salut

Haber, digo, a ver, iPhone 649 ...... 01, que és quorum? :D

A mes de la meva colònia preferida?

Quorum%20Puig.org.jpg

Eps! Això em recorda que s'acosta Sant Jaume ;) ... i que és festa a Girona !

Última edición:
Hola..!!

Sempre amb vosaltres..

Pep
El menda el 13 currela:angry:

SARDINADA DISSABTE 6-07-13

Lloc: Platja d´Aro ( xiringuito al port esportiu) ni idea on es? necessitarem un nadiu de la zona o similar que es guii.
:shocked::shocked:

Punt de sortida: Fontajau a les 8,30 ?
:rolleyes2::rolleyes2:

Ruta: Ni idea, falta road leader que conegui la zona, 1º part de ruta fins les 9,30? i 2ª part de ruta despres d´esmorzar la que os surti dels ....llons.
:tongue::tongue:

Menu: 10 euros Vi, casera, carn o embotits o sardines i cafes
:cool2::cool2:

Sardines, tinc que dir quants serem per encarregar les sardines...
:):)(màxim dijous al vespre)

Carn a brasa o embotits, no crec que hi hagi tants de problemes...
;);)

Begudes, no fa falta dir que beurem, com sempre..ejjej..
:cheesy::cheesy:

Cafes amb gel, que estarem a peu de platja i sobre les 11 farà calor i els xupitos fan suar...

Assistents:

Sardines:

1-Turri
2-Jesus
3-Albur
4-Siso
5-Ra-mon
6-Raimon Dv
7-Pere Dv
8-Tries
9-
10-
.
.
.

Carn o embotits:

1-
2-
3-
4-
.
.
.

.

Com que no hi ha ruta ja la podeu TOMBAR quan vulgueu, ja que no la penso fer jo...
:D:D

Vosaltres mateixos.

Saluut!!!!
;);)

Última edición:
Turri, jo us espero a les 9:30 a la Shell que hi ha al costat dels Ocine de Platja d' Aro.

A mi ja em van bé les sardines!!!

Salut!!!

Yeeepp!!

Mola esto de los peces...se me apunte!

Como voy con "els peluts", vendré en coche y a las 09:30 estaremos en la Shell con el Jesuso. He dicho.

Turri, vagi be la Sardinada!

Dissabte tinc una festa d'aniversari.:undecided:

Nota: Ei mamons no rieu tant fort que s'ho es sent de tota la comarca

Ep Xata, avui no te'n lliures de que ens expliquis aquest viatge, amb tot detall.

Gràcies. ;)

Guardeu-me algunes sardines per mi ;)

A 2/4 de 9 seré a Fontajau.

Una imagen de la cena de esta noche...

5a3a2upa.jpg

Si es que en cuanto os sacan de delante la tele...la acabais liando parda jejejeje

Última edición:
Eppp!!!! al lloro!!!!

SARDINADA DISSABTE 6-07-13

Lloc: Platja d´Aro ( xiringuito al port esportiu) ni idea on es? necessitarem un nadiu de la zona o similar que es guii.
:shocked::shocked:

Punt de sortida: Fontajau a les 8,30 ?

Ruta: Ni idea, falta road leader que conegui la zona, 1º part de ruta fins les 9,30? i 2ª part de ruta despres d´esmorzar la que os surti dels ....llons.
:tongue::tongue:

Menu: 10 euros Vi, casera, carn o embotits o sardines i cafes
:cool2::cool2:

Sardines, tinc que dir quants serem per encarregar les sardines...
:):)(màxim dijous al vespre)

Carn a brasa o embotits, no crec que hi hagi tants de problemes...
;);)

Begudes, no fa falta dir que beurem, com sempre..ejjej..
:cheesy::cheesy:

Cafes amb gel, que estarem a peu de platja i sobre les 11 farà calor i els xupitos fan suar...

Assistents:

Sardines:

1-Turri
2-Jesus
3-Albur
4-Siso
5-Ra-mon
6-Raimon Dv
7-Pere Dv
8-Tries
9-Nissimo
10-
.
.
.

Carn o embotits:

1-
2-
3-
4-
.
.
.

.

Com que no hi ha ruta ja la podeu TOMBAR quan vulgueu, ja que no la penso fer jo...
:D:D

Vosaltres mateixos.

Saluut!!!!
;);)

Última edición:
.......Bon dia por la mañana...un asucar o dos..jejje.....

kMqTY.gif

que vagui mol tbé la sardinada...mañana no moto

PD...Albur a quien le toco el regalito:tongue::tongue:

V,sssssssssssssss

Ei, merci PereDV !

Les sardines no seran pas a l'estil savusilli, oi ? :)

ep ... m'apunto a la sardinada:cheesy:.Turri quedem a les 08.00 Gasolinera Agip, ja diràs;)

Atrás