Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Se debe tener en cuenta: This feature may not be available in some browsers.
Vista l'ansietat existent per penjar les fotos de la sortida d'ahir, avanço feina i obro el fil de juliol, així les esmentades podran lluir molts més dies
Salut !
Ni una foto oiga ni una... Pero salir se salió.....:rolleyes2:
Mecreonà !
Gracies a tot@s per totes les felicitaciones rebudes... Tot just ara he acabat les celebracions de Sant Pere...!
[HIGHLIGHT2]M.hi poso amb el VII Sevená Joé ke kaló 2013...[/HIGHLIGHT2]
Mecreonà !
:
.....Graciàs pedrin per el esmorsa i per la cerveses
bona ruta fins Vallfogona però recolin margarides com diu el cabeson...jeeee
graciàs a tots per las felicitacions :cheesy: ...ricard i despertaferro que vaguin molt bé els viatges ja els explicareu a la tornada :rolleyes2:
V,ssssssssssssssss
Hola..!!
El dia 13 d'aquest més montaré un sarao a Andorra:
Picina y dinar a hotel de montanya 20 euros, després o abans de compres, amb dones o sense elles, com vosaltres preferiu..
He enjegat aquesta moguda amb uns companys de Barcelona però també volia que els meus amics de Girona puguin gaudir-ne..
Ja direu per reservar "tumbona" i taula
Sempre amb vosaltres..
Pep
Hola..!!
Picina y dinar a hotel de montanya 20 euros, després o abans de compres, amb dones o sense elles, com vosaltres preferiu..
He enjegat aquesta moguda amb uns companys de Barcelona però també volia que els meus amics de Girona puguin gaudir-ne..
Sempre amb vosaltres..
Pep
![]()
Ellas ya están de camino. Nos esperan en Helsinhy.
Yo iré cuando haya cenado con vosotros. Que espere.
Hola..!!
Sempre amb vosaltres..
Pep
![]()
Ellas ya están de camino. Nos esperan en Helsinhy.
Yo iré cuando haya cenado con vosotros. Que espere.
Hola..!!
Sempre amb vosaltres..
Pep
Hola..!!vaig avisar al blog que aquest mes no podía pujar a la reunió per qüestions de feina, d'acord..?
Pep
Hola..!!
Sempre amb vosaltres..
Pep
y ESA SARDINADA...?????:rolleyes2:
Si prepares una ruta potser us acompanyaria un tros![]()
Haber, digo, a ver, iPhone 649 ...... 01, que és quorum?
A mes de la meva colònia preferida?
![]()
Eps! Això em recorda que s'acosta Sant Jaume... i que és festa a Girona !
El menda el 13 currela:angry:Hola..!!
Sempre amb vosaltres..
Pep
Dema si voleu parlem![]()
Dissabte els tios de FINNAIR, durant 3,5 hores em duran a coll i be fins Helsinky, de manera que no sardines.
Apa.
Ep Xata, avui no te'n lliures de que ens expliquis aquest viatge, amb tot detall.
Gràcies.![]()
Xata, per allà dalt segur que podràs menjar moltes arengades.
SARDINADA DISSABTE 6-07-13
Lloc: Platja d´Aro ( xiringuito al port esportiu) ni idea on es? necessitarem un nadiu de la zona o similar que es guii.:shocked::shocked:
Punt de sortida: Fontajau a les 8,30 ?:rolleyes2::rolleyes2:
Ruta: Ni idea, falta road leader que conegui la zona, 1º part de ruta fins les 9,30? i 2ª part de ruta despres d´esmorzar la que os surti dels ....llons.:tongue::tongue:
Menu: 10 euros Vi, casera, carn o embotits o sardines i cafes:cool2::cool2:
Sardines, tinc que dir quants serem per encarregar les sardines...(màxim dijous al vespre)
Carn a brasa o embotits, no crec que hi hagi tants de problemes...
Begudes, no fa falta dir que beurem, com sempre..ejjej..:cheesy::cheesy:
Cafes amb gel, que estarem a peu de platja i sobre les 11 farà calor i els xupitos fan suar...:rolleyes2::rolleyes2:
Assistents:
Sardines:
1-Turri
2-Jesus
3-Albur
4-Siso
5-Ra-mon
6-Raimon Dv
7-Pere Dv
8-Tries
9-Nissimo
10-
.
.
.
Carn o embotits:
1-
2-
3-
4-
.
.
.
.
Com que no hi ha ruta ja la podeu TOMBAR quan vulgueu, ja que no la penso fer jo...
Vosaltres mateixos.
Saluut!!!!![]()
Eppp!!!! al lloro!!!!
Vols dir savusilli?