Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Se debe tener en cuenta: This feature may not be available in some browsers.
Gràcies, Xata, per haver-ho copsat perfectament. Tan de bo, l'endemà, altres n'hagueren que ho entengueren.
[video=youtube;6TC1U1EkMPs]http://www.youtube.com/watch?v=6TC1U1EkMPs[/video]
Heiiiii, bonas compteo en mi dema, ya ting solventat el tema per dema, bona nit.![]()
Amador, demà no puc i quedat amb els de mototurisme3.cat
Jo amb el fred prefereixo una bona fusta d'embotits ... encara que ...
Nota: Al Dakar dos Catalans dalt de tot... AMB DOS COLLONS!!!!!!
Bones fotos.
Gràcies als presents, als absents i als covards per la bona sortida que heu contribuït a construir.
Nota: Donat que ha quedat pendent d'aconseguir l'objetiu "Ostrea edulis", en pocs dies tornarem a esculpir un altre projecte a on aquest pugui esser un objectiu aconseguit.
La setmana vinent curro el dissabte al matí ... però el diumenge tinc festa ... :rolleyes2:
Algo Pal Sabado que no plourà...? tinc que acabar de gastar los gomatics de la KaGaTeLorito.... que ja portem junts 8500 km...joder amb aquests PR3, aquesta vegada estan duran...:huh:
Bona vesprada en els motards valencians, aquí, encara que sigui parlant de motos combinarem les lletres de manera que el resultat ens sigui propi. Anims. I en els que no els hi agradin les motos, doncs poden anar en llauna.
el dissabte no puc:undecided:, però si hi ha sortida diumenge, m'apunto!!![]()
A mi també m' aniria bé el diumenge... no més cal triar un lloc per esmorzar...que no estigui tancat!!!
Salut!!!:cool2:
Pd: 8300 km amb una K1600 = a anar recollint margarides!!!:tongue:
Lo pequeño q es y la mala leche q gasta, oiga!
Yo de ti, Presi, lo baneaba una semana pa q aprenda modales,
Ep! Per qui s'hi vulgui sumar, dissabte/25/01/14 a les 09:00 a Fontajau. Demà proposo ruta amb l'idea d'esmorzar a La Sala de Canet i després continuar volta.
1- Siso
2- Pere Deuville :rolleyes2si no plou..)
3-
Records per tota la colla de LCNque tingueu bona ruta dissabte !
Julio Exadv
Records per tota la colla de LCNque tingueu bona ruta dissabte !
Julio Exadv
Eso, tu dale ideas kabrito...[HIGHLIGHT2]ja has fet els deures[/HIGHLIGHT2]?
Un beso!!!'
Ara no puc parlar. Però ja em sentireu.