LCN GIRONA - GENER 2014- Anem a fer un volt..?

Gràcies, Xata, per haver-ho copsat perfectament. Tan de bo, l'endemà, altres n'hagueren que ho entengueren.

[video=youtube;6TC1U1EkMPs]http://www.youtube.com/watch?v=6TC1U1EkMPs[/video]

Última edición:
En 3 minuts tant sols restaran 60 més per arribar al final del termini, i jo voldria enllitar-me el més aviat possible per tal que, en 6 o 7 hores, el meu jo estigui en bones condicions de manegar amb la suficient habilitat els dos giroscopis que m'ha de conduir fins les ostres.
Es per això que faig una crida a la persona que es va, públicament, comprometre a dir quelcom sobre la seva absència o presència en l'event programat per demà.
Ramón DV, ja trigues.

A LA CAÇERA DE LA OSTREA EDULIS (Pelecípode de pro)

Hora de la trobada: 7:55 AM
Hora de sortida: 8:00 AM
Lloc de trobada: AUTODELLÓ DE FIGUERES

Lloc global de destí: Porvendres
data=VLHX1wd2Cgu8wR6jwyh-km8JBWAkEzU4,DW3Aj-ZkNjcrEPMP5wK8F_IMVg2HH_Gh8N9J3yOiTqasF8fFL06hJHKAOGV_EZ7PvwAhnLq1zkuXX-_Weg-Dl982z1dHxTEzf3cv-uy9_a3kzD4Yjs57D5IAXy_KMK_7XTg5fMtlgAQ3wrDRh9vVGOA7lJHmDh5eoAiKAEeFdGUBdpl3EfJn0ljvhpoRwoQIepDTyJ0

Lloc concret de destí: Final del moll en direcció NE (no disposem d'imatge)
Activitat a desenvolupar: Mantenir en bon estat les celules corporals pel que fa a la bona salut nutricional.

Llista d'inscrits oficialment:

1 - AMADOR (Sortirà desde la bola a les setcero5)
2 - JESUS (Sortirà desde la bola a les setcero5)
3 - TURRI(No estarà tot i haver confirmat que hi es)
4 - OZEPE (Manté la presència però se'l notarà absent)
5 - PANOTXA (Fan de Hugo Blanco -autor de "Moliendo Café")
6 - PEPGS (Apuntat no més en "essència", a petició pròpia)
7 - SISO (Tot i fent un Dalmau)
8 - PERE DV (Sense gomàtics però amb un parell...)
9 -
ALF (Tot i ser ara present, demà serà absent i sense absenta)
10-PATHER (Sortirà desde la bola a les setcero5)
11-RA-MON
(Potser ens instruirà sobre la reproducció dels "dalmaus")
12-
PERE GS(Amb justificant-o no-no hi serà ni present ni absent)
13-RICARD (Amic de les dones d'aigua del Ter, Onyar, Güell i Galligans, i colat per l'escletxa de la porta) No pren caf
14-RAIMON (16 minuts abans de l'hora de la carbaça)

Tot plegat, dat i debatut, tot i que una porta queda ajustada i sense tancar:

7 Presències
4 Hectoplasmes
2 Fans de'n Dalmau
1 Cobard del prat

En total (per ara): 13 ents (entre presents i absents i sense comptar les dones d'aigua) + 6 motos + 1 cobard del prat

nota: 3 surten desde la bola, la resta, dels triangles, els icosidodecaedres, la hebesfenomegacorona, les corrents fluvials,
o d'on collons creguin oportú

Ep Xata!

Una sortida fantàstica!
Hem esmorzat a Port-Vendres uns quants hamburguesa, altres kebab, el nen entrepà i més coses rares. Això si, han caigut quatre ampolles de vi blanc del terroir, que tot i que eren de 50cl han passat força be.
Uns carajillets al cap Bear i tornada a ritme pel Coll de Banyuls (com m'agrada aquesta pujada) fins a Peralada, on han caigut un parell d'ampolles de cava rosat i els Camparis de rigor.
Després d'arreglar el país tots cap a casa sota quatre gotes que més que mullar ens feien baixar l'alcohol.
M´ho he passat de conya!

Nota: Al Dakar dos Catalans dalt de tot... AMB DOS COLLONS!!!!!!

Si senyor !
Ha estat una sortida fantàstica, ha sortit tot rodó, excepte pels que volíeu menjar ostres ;) però anar a Cap Bear a fer el sigaló ha estat molt encertat.

Molt bona la sortida matinera, con putada inclosa del Supermercat de la Mer de Colliure, pero totom te deret a fer unas vacances y com sempre temin un segon plan y es un antro cutre en el meteix poblad de la Catalonia Nord en fet un petit tiveri com diu el company, el itinerari perfecte, el final de festa en el clasic de Peralada y el original rosad del lugar de origen, merci companys y salud bon cap de senmana:D

Última edición:
Bones fotos.

Gràcies als presents, als absents i als covards per la bona sortida que heu contribuït a construir.

Nota: Donat que ha quedat pendent d'aconseguir l'objetiu "Ostrea edulis", en pocs dies tornarem a esculpir un altre projecte a on aquest pugui esser un objectiu aconseguit.

Bones fotos.

Gràcies als presents, als absents i als covards per la bona sortida que heu contribuït a construir.

Nota: Donat que ha quedat pendent d'aconseguir l'objetiu "Ostrea edulis", en pocs dies tornarem a esculpir un altre projecte a on aquest pugui esser un objectiu aconseguit.

La setmana vinent curro el dissabte al matí ... però el diumenge tinc festa ... :rolleyes2:

Algo Pal Sabado que no plourà...? tinc que acabar de gastar los gomatics de la KaGaTeLorito.... que ja portem junts 8500 km...joder amb aquests PR3, aquesta vegada estan duran...:huh:

Bona vesprada en els motards valencians, aquí, encara que sigui parlant de motos combinarem les lletres de manera que el resultat ens sigui propi. Anims. I en els que no els hi agradin les motos, doncs poden anar en llauna.

el dissabte no puc:undecided:, però si hi ha sortida diumenge, m'apunto!!;)

Lo pequeño q es y la mala leche q gasta, oiga!

Yo de ti, Presi, lo baneaba una semana pa q aprenda modales,

Ep! Per qui s'hi vulgui sumar, dissabte/25/01/14 a les 09:00 a Fontajau. Demà proposo ruta amb l'idea d'esmorzar a La Sala de Canet i després continuar volta.

1- Siso
2-
3-

Eso, tu dale ideas kabrito...[HIGHLIGHT2]ja has fet els deures[/HIGHLIGHT2]?

Un beso!!!'

La meitat...l'altra meitat no em va donar temps...:shocked:

Quan els tingui tots seràs el primer (i l'últim) de saber-ho :D:D:D

Ep! Per qui s'hi vulgui sumar, dissabte/25/01/14 a les 09:00 a Fontajau. Ruta amb l'idea d'esmorzar a La Sala de Canet i després continuar volta. Més o menys això:

2014-01-25-Brunyola-Adri-%25C3%2580ngels_01.JPG

1- Siso
2- Pere Deauville (si no ... o no ... )
3- Despertaferro (si diu que "ens durà" serà que deurà venir, oi?)
4-
5-

13- No, siusplau, ell no !

Última edición:
SORTIDA DIUMENGE 26/01/2014.

Lloc de trobada: Can Cassoles 10h

Ruta: Llagostera- Tossa- Sant Feliu- Klong

Ferverstar: 12:30 a Cal Xata...que té alguna cosa a celebrar!!! :cheesy:

INSCRITS
1.- Jesús
2.- Xata ( l' últim dia que farà Tossa per l' esquerra ):rolleyes2:
3.- Alf? ( LT o R850?)