PERE DEAUVILLE
Curveando
Gràcies per l'espenta....JOZEPE
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Se debe tener en cuenta: This feature may not be available in some browsers.
...que vamos como los cangrejos ...p'atrás !!!
...![]()
El pas del temps es inexorable, segon a segon i dia a dia passen les setmanes i els mesos, i així, qüasi sense adonar-nos, arriba el dia de la Romàntica i, ¡ O Deu !, no ens hem apuntat, i ens quedem sense jalar, sense compartir, sense petar-la i sense criticar els que no han vingut.
Que la mandra no us guany (que a les hores estareu perduts) i que la força us acompany fins a Dagobah i la Romàntica, Anikins meus.
PereDV, en nom de tots els components de LCN, et volem donar les gràcies per organitzar un any més aquesta trobada !!!![]()
Salut !!! :cool2:
Aiiinssss, em sembla que ens tocarà venir en cotxe
:undecided:
Vent, boira , ................ ara tocava pluja!!
De veritat que lo vostre comença a ser greu!!
![]()
Pere crak...vagi bé la romantica!!!!
records per tota la colla de la cosa nostra
Julioexadv
Julioexadv
Epppp nois que vagi bé la romàntica.![]()
Demà al matí treballo i després de dinar marxem el cap de setmana.
Salutacions
Julioexadv
Julioexadv
Lamento que els creients en els homes del temps hagin cedit a les seves amenaces injustificades. La fe, en aquest cas i en tots els altres, no fa res més que sotmetre a cadenats la lliure voluntat impedint que la ment i el cos papallonegin, i avui en concret,, tallant d'arrel el gaudi d'una bona ruta, un apat excel·lent i una companyia envejable. NO HA PLOGUT.
Ozepe: Que vaig bé i gaudiu d'aquelles terres i del seu pescaito.
...muschas grasias Siso, pero a mi me vá mas el flamenquin y el rabo de toro que' l pescaito !!!
Amb el flamenquin no n'hi fotré, tot hi que hi ha tema, però, home, amb els àcids grassos insaturats -tot i que fora més fàcil dir lípits-, no puc resistir-me; has pensat en oblidar-te de la dilatació dels vasos sanguinis en situacions de manca d'oxigen?. I que em dius la prevenció de trastorns vasculars relacionats amb l'arritmia?. Tot, per no parlar-ne de mantindré el colesterol a ratlla.
Menja "pescaito", home. I si pots i trobes la pau d'esperit necessari, algunes nous, llavors de lli i CALÇOTS.