LCN-GIRONA - Abril 2014 - Anem a fer un vol?

Em poso al mig,entre les fotos, els vincles i els penjats, però es que son temps de mona, i aquells que teniu fillols (jo no en tinc, mai hi volgut, son un conyàs) us tindreu que gratar la butxaca i fer la monada d'adquirir una mona.
Doncs be, per tal que no feu el mico demaneu-li al pastisser que porti una Periwinkel, que ara si no porten això us la fotran pel cap.
Apa, avisats esteu.

Última edición:
Dons res ho deixio estar! I mira que eran unas fotos chulas La GS yo y 4 Tias en pilotas!!:undecided:

Última edición:
Joan, has de copiar l'adreça de la pàgina del picassa i enganxar-la dins la finestra que quan cliques en un post a la icona que sembla un quadro, al costat d'una que sembla un mon taxat i d'altra que sembla uns fotogrames, s'0bre

Pensa en la mona

6002572665530738226
https://plus.google.com/photos/102441924434686823603/photo/6002572665530738226

Per avui em penso que ho deixo!! Merci ire fen provas mes tard que m'estic posan de mala llet, mira ara entra una dona guapa Adeu!!

...a veure si estudiant una mica surt !!!
[video=youtube;L1CQVqWca7A]http://www.youtube.com/watch?v=L1CQVqWca7A[/video]

Última edición:
Ostres Xata!! Precisament em vull comprar unes botes com las que porta aquesta figura que no reconec de quina espesie és!! Per que una dona no deu pas ser, no?? almenys, si ho es, no sen veuen gaires!!! Aurem de fer mes pistas, per la carretera no séntroban d'aquestes!!:undecided::tongue::shocked:

Última edición:
Ozepe, aquesta tarda ho tornaré a provar, tot i que no ting estudis! als 14 anys em van fotre fora del cole!!!:cry::cry:

Ostres Xata!! Precisament em vull comprar unes botes com las que porta aquesta figura que no reconec de quina espesie és!! Per que una dona no deu pas ser, no?? almenys, si ho es, no sen veuen gaires!!! Aurem de fer mes pistas, per la carretera no séntroban d'aquestes!!:undecided::tongue::shocked:

SORTIDA DISSABTE 19/04/2014

Punt de Trobada: Hostal Mallorquines a les 09:00

Esmorzar : Els Cortals a les 10:00

Fervestar : Hostal Mallorquines a les 12:00

Ruta : AQUESTA : Mallorquines - Massanes - Hostalric - Arbúcies - Coll de Ravell - Els Cortals - Sant Hilari - Osor - Anglès - Hostal Mallorquines.

ASSISTENTS:

1.- Jesús
2.- Tetsui
3.- Xata
4.- Alf
5.- Ramon
6.-
7.-

PROVISIONALS:

- PereDV

Manifesteu-vos !!!

Salut !!!:cool2:

Última edición:
...ho sento, jo no puc, tinc feines pendents ...
cloture.gif

...os recordo que demá es dia d' abstinencia !!! ...així que res d' acompanyar els ous ferrats amb cansalada o xistorra, amb esparrecs que ara es la temporada...
egg.gif

...vagi be dema !

Ei, aquest dies encara no sé com tenim el calendari, tenim caminades a fer però no sé quins dies.
A veure si dissabte puc escapar-me amb la moto en ves d'anar a caminar ;)

Ja diré algu.

Atrás