LCN-GIRONA - Abril 2014 - Anem a fer un vol?

Ep, per si algú encara no ho sap i vol fer uns quants quilòmetres en moto.

ENLLAÇ

293d1391777917-logo-03.png.html

Epsss Siso, excel.lent reportatge...! Gràcies per compartir-ho.

Gràcies, Chata...! una magnifica Ruta.

De la compañia, que tinc que dir.... la millor que hi havia allà.... ;)

Fins la propera....

Va que ja estem a dimecres i demà serà dijous i estarem mes animats.... algú que proposi quelcom per dissabte...???

Epsss Siso, excel.lent reportatge...! Gràcies per compartir-ho.

Gràcies, Chata...! una magnifica Ruta.

De la compañia, que tinc que dir.... la millor que hi havia allà.... ;)

Fins la propera....

Va que ja estem a dimecres i demà serà dijous i estarem mes animats.... algú que proposi quelcom per dissabte...???

Va vinga...qui s'atreveix?

Dissabte 12 d' Abril

09:15 Esmorzar a Can Cassoles( Llagostera)

10:00 Ruta: Tossa-Lloret-Blanes-Hostalric-Arbucies-St Hilari- Sta Coloma- Mallorquines

Assistents

1 Jesus
2 Xata
3 Tetsui
4 Eduard
5 PereDV

Manifesteu- vos!!!

Última edición:
Ieep!!

Apunteseme a la movida esta del sábado!!...Que nooooo, que los sábados están prohibidos, ... pero hubiera molao, eh? :D:D:D:D:D:D:D

2 meses creo que lleva ya la superunidad parada...:cry::cry::cry::cry::cry::cry:

Un beso a todas! :kiss::kiss::kiss::kiss::kiss::kiss:

Ozepe, es exposición de 4x4 o tambien hacen cursa??
En el programa no e encontrado las posibles cursas...

Be doncs, hem fet un bon tiberi a Can Cassoles, si senyor..., pocs (6), pèrò ben avinguts... avui gent nova una minipoket " RR1000" , quin pepino, no se si s'ha aburrit molt L'Eduard... la baixada a Tossa infernal, buff anavem cremats..., depres fins a LLoret a ritme, mes tranquil fins Hostalric i fins Sant Hilari a Ritme novament i aixi fins a Santa Coloma.

Vermout a Fornells, a la plaça de l'esglesia, voliam anar a la fira, però tot estaba tallat i ATPC... a fer el Fervestar que ha acabat amb emprenyamenta amb el cambrer que era una mica lent...

Tot plegat un magnific dia de moto.

Gracies Gesus per muntar-la.

Última edición:
Per cert, demà si no plou anire a fer un volt amb la meva filla, segurament irem a Cadaques a fer un bocata d'anxoves, si algú vol anar, podem trovar-nos sobre les 9,15 al Kutre de Medinya, anirem i tornarem, que es diumenge de ram i hem de dinar amb els avis...!

Ja direu.

Si no Plou, DEMA DIUMENGE DIA 13-04-2014

Sortida: 9,15 h des de el Kutre de Medinya

Esmorzar: Cadaques , bocata anxoves. sobre les 10,30 h mes o menys.

Si algú de la zona de Figueres vol venir, podem trovar-nos davant del decatlón de Vilatenim, dirección Roses a les 9,40 h

ASSITSTENTS

01- Pere i Marta Deauville
02- Niño GeSusH2O
03-
04-
05-

Última edición:
Mol bona sortida! Bon dia per anar amb mot! Pere el de la minipoket com tu dius es L'Eduard un bon company per anar amb moto i el que vulguis. Jesús bona idea passar per Romanya, feia tems que no passaba!! Aquesta moto es ideal per aquestas carreteras. Demá toca anar amb la dona, perque una dona sa de tenir, per aixo le de cuidar i tenirla contenta!! Fins la propera!!!!

Mol bona sortida! Bon dia per anar amb mot! Pere el de la minipoket com tu dius es L'Eduard un bon company per anar amb moto i el que vulguis. Jesús bona idea passar per Romanya, feia tems que no passaba!! Aquesta moto es ideal per aquestas carreteras. Demá toca anar amb la dona, perque una dona sa de tenir, per aixo le de cuidar i tenirla contenta!! Fins la propera!!!!

Una dona s'ha de tenir..? :cry:

Ha estat rodonet, que vol dir ven embastat, ben realitzat i ben acabat. Amb excepció del Pather, que ha fet aparició i desaparició tot d'una (això si desprès d'esmorzar).

Güai Jesús.

Es clar, jo, com que estic sotmès a la política penitenciaria del EEUU anys 50, doncs a la tarda, treballs forçats a pic pala i fanga.

Doncs aquest matí en Pere, la Martona i un servidor hem enfilat cap a Cadaqués, gaudint d'una matinal motera explèndida ... , no ha faltat el típic entrepà d'anxoves ( gratix ... thank you SM ) i després de fer el cafè, de tornada hem parat a comprar unes ampolletes de vi a Perafita... com a guinda del pastís, quant he arribar a casa he anat a fer una volteta fins a Rosamar amb la petita 2t ... que més es pot demanar ... un diumenge al matí ben aprofitat ... ara, a fer punts amb la MDR :cheesy:... pq em deixi sortir en moto el cap de setmana vinent !!!:rolleyes2:

Salut !!!;)

Dons jo avui he posat a prova la Adventure 800 i a la dona!!, per la pista que va de cala Monjoi a cala juncols!!, la veritat m'ho he passat molt bé, em fet pigni a la platja ( truita de patatas carn rebosada), com diu la tradició! Per veura, GRAMONA IMPERIAL super fresc!!!! Ah Pere i Tot casolá, per aixo va be tenir la dona a casa!! Je,je,je, Es broma company!!! bueno no tant!!
Ahhh!! la dventure mol be per la pista, tot i que la dona no em deixava donar gaire gassss!!
M'agradaria posar alguna foto, pro encara no se com es fá

Dons jo avui he posat a prova la Adventure 800 i a la dona!!, per la pista que va de cala Monjoi a cala juncols!!, la veritat m'ho he passat molt bé, em fet pigni a la platja ( truita de patatas carn rebosada), com diu la tradició! Per veura, GRAMONA IMPERIAL super fresc!!!! Ah!! Pere i Tot casolá, per aixo va be tenir la dona a casa!! Je,je,je, Es broma company!!! bueno no tant!!
Ahhh!! la dventure mol be per la pista, tot i que la dona no em deixava donar gaire gassss!!
M'agradaria posar alguna foto, pro encara no se com es fá

prova pujar foto

:cheesy: estic fen provas, aviam si pug pujar alguna foto :lipsrsealed: Dons no en sé!! Que tonto sooooy!!!!

Última edición:
...amb el boto dret del ratolí cliques a sobre la foto i et sortiran les "propiedades", copies la "URL" de imatge i aquest es l' enllaç qu' has de copiar al foro quant t' ho demana.

Atrás