LCN-GIRONA - Abril 2014 - Anem a fer un vol?

No fotis...estarà tapat, però no plourà pas...anímat home!!!

Pel que fa en aquest assumpte de la pluja ja hem donat les instruccions precises per tal que sigui anul·lada tota possibilitat de que es pugui produir al llarg del matí.
Tranquil Pere, doncs.

I pel que fa a les xuies i d'altres viandes, que sapigueu que quan son més i més bones es durant, precisament, aquests dies en que els homes de la bragueta eterna i l'amor impropi pels nens diuen que no es poden menjar.

...ho sento, jo no puc, tinc feines pendents ...
cloture.gif

...os recordo que demá es dia d' abstinencia !!! ...així que res d' acompanyar els ous ferrats amb cansalada o xistorra, amb esparrecs que ara es la temporada...
egg.gif

...vagi be dema !

Es veu que pagan Sant Pere canta!! Si pagas pots mentjar tanta carn com vulguis!! Sigui el dia que sigui!!:embarassed:

Ens podríes esperar a les 9:45 al Coll de Revell...ja diràs.

Ep, al final demà hi ha caminada, uns vint quilometrets pujant i baixant turons al voltant de Vic ;)

... o sigui que demà-passat segur que em puc escapar, en tot cas vindré directament al punt de trobada.
De tota manera demà al vespre ho confirmo.

SORTIDA DISSABTE 19/04/2014

Punt de Trobada: Hostal Mallorquines a les 09:00

Esmorzar : Els Cortals a les 10:00

Fervestar : Hostal Mallorquines a les 12:00

Ruta : AQUESTA : Mallorquines - Massanes - Hostalric - Arbúcies - Coll de Ravell - Els Cortals - Sant Hilari - Osor - Anglès - Hostal Mallorquines.

ASSISTENTS:

1.- Jesús
2.- Tetsui
3.- Xata
4.- Alf
5.-
6.-
7.-

PROVISIONALS:

- PereDV
- Ramon

Manifesteu-vos !!!

Salut !!!:cool2:

Sabeu si està obert els Cortals.? :rolleyes2:

Pere encara no saps si vindras! Si fos una cita amb una tia bona que no dic una bona tia, segur que ja t-aurias decidit!! Je je je!:undecided:

Bueno va , vindré... que sou totes molt maques..., pero si plou no... ja ho sabeu....xulles, tampoc en menjare, he menjat avui al mati a ca la Tina i he pagat la bula per sopar..., però el bacallà era bo....!

a10...!

SORTIDA DISSABTE 19/04/2014

Punt de Trobada: Hostal Mallorquines a les 09:00

Esmorzar : Els Cortals a les 10:00

Fervestar : Hostal Mallorquines a les 12:00

Ruta : AQUESTA : Mallorquines - Massanes - Hostalric - Arbúcies - Coll de Ravell - Els Cortals - Sant Hilari - Osor - Anglès - Hostal Mallorquines.

ASSISTENTS:

1.- Jesús
2.- Tetsui
3.- Xata
4.- Alf
5.- Ramon
6.- PereDV

PROVISIONALS:

- Ara ja.... cap

Salut !!!

Ei, ha estat bé la sortida d'avui.

Unes carreteres divertides tot i que amb un parell de "sustus" per la gravilla a Sant Feliu de Buxalleu, per sort en Jesús ens ha portat pel camí correcte i no hem ensopegat amb la "pista enfangada" ;)

Per cert, ningú ha fet fotos ?

Unes carreteres divertides tot i que amb un parell de "sustus" per la gravilla a Sant Feliu de Buxalleu, per sort en Jesús ens ha portat pel camí correcte i no hem ensopegat amb la "pista enfangada" ;)

Ja,ja,ja...per sort ahir no em vaig liar i vam anar pel camí correcte...i els ous ferrats expectaculars!!!

La setmana vinent més!!!

Salut!!!

Be, divendres sortideta tranquila amb en Joan Trias... esmorzar a ca la Tina, sempre al seu nivel...

La Ruta: La Republica-Banyoles,Mieres,Olot,Sant Feliu Pallarols,Angles, Sta. Coloma,Mallorquines, Medinya, el Fervestar amb la Sra. Trias, en Guillem i el Net Trias.

Jornada de moto tranqui, carreteres perfectes...Autopista a tope.. ( es que hem vaig equivocar a Fornells vaig entrar a la Autopista.., sort que es gratis fins a Gi Nort..)

Apa fins la propera.

Si Ra-mon el GeSuSH2O; s'ha Salvat per la campana...llàstima d'aquell trtos amb gravilla, però la resta, Genial...!!! la compañía, la millor que hi havia allà....l'emorçar als cortals, d'escàndol...les lliçons de KARATE KIDD, també... fervestar a Hostal del Rolls i cap a casa a tallar la gespa...! i hasta aquí puedo leer...!

Gracies niño GeSuS...!

Fins la propera.

PD: Aixó de les fotos últimament no es prodiga gairer, ehhh...hjasurem de promocionar-ho...!

Con todos mis respetos, si hablamos en castellano nos enteramos todos. Muchas gracias

Con todos mis respetos, si hablamos en castellano nos enteramos todos. Muchas gracias

Perdona Colilla, también con todos mis respetos, veo que eres nuevo y quizás debieras leerte las normas de foro.

En este post y en otros como este ( Salidas y encuentros locales ) sean Catalanes, Gallegos, Vascos, Valencianos.... está permitido hablar en el idioma de la zona.

Si eres de esta zona, no deberías tener ninguna dificultad para seguir el hilo del post, si no lo eres o eres nuevo en esta zona, solo tienes que pedir la traducción del post que no entiendas y gustosamente te lo traduciremos.

Cuando posteamos en cualquier otro post de este foro o en una zona que no es la nuestra, nos adaptamos al idioma de la zona sin ningún tipo de problemas.

Saludos y ánimos a participar donde te apetezca respetando por supuesto las normas y costumbres, no imponiendo unas nuevas o ya obsoletas.

Ok. Perdona por mi desconocimiento y con todo el respeto de cada lengua. Un saludo

Bona tarda, despres d'un temps de desconnexió, torna a ser hora de posar-me les piles, en 3 setmanes acaba la temporada de basquet, ja estic contant els dies que falten per tornar a sortir en MOTO ...

Atrás