LCN-GIRONA- anem a fer un volt, abans no glaci - Tardor 2014

Piki, com a reportera tampoc tens desperdici... ho fas molt bé :rolleyes2:... ets un valor en alça !!! :D Jo també tiraria més per la Boxer RS ... la XR la veig fora de lloc per fer carretera oberta i si a sobre no té bons acabats ( ja es veu al Kipi poc entusiasmat a sobre de la XR :huh: ) ... merci per fer-nos 5 céntims del Saló !!!

V'sss:cool2:
Gesus

secretària-hostessa-reportera................. cada cop tinc més títols!! :D

Ja hi tinc força experiència en reportatges. He fet uns quants dels amics a les rodades.

Doncs si, gens entusiasmat, com no afinin una mica aquest model nou, ... no ho veig molt clar.

:huh:

Ep!!! Els companys de K-Riders de Ponent han organitzat un esmorzar molt guapo a la Noia pel dissabte vinent ( 15 / 11 / 2014 ) ...algú s'anima a baixar ( a part de la Secre-hotesa-reportera i el seu home ) :rolleyes2:

Més informació : AQUí

V'sss :cool2:
GeSus

No dubteu en venir que en Iuri ho fa molt bé això d'organitzar coses i liar-la.
:D

...ostres ! ...només per donar-li una abraçada a Jaume Pericas que fa molt temps que no en sé res ja aniria, pero em será imposible !
...així doncs, una gran abraçada per a tots el participants i os adverteixo que en Pericas pertany a la saga Codorniu...a veure quin cava li doneu !!! ...
EMOTICONO-OK.jpg

...Iuri, ja segueixes l' informació de la Vuelta Andalucia 2015 ?
La segueixo i m'encantaria participari però aquella setmana per quadrant em tocarà "treballar" de nit :cry:

No dubteu en venir que en Iuri ho fa molt bé això d'organitzar coses i liar-la.
Si és que tinc un problema (bé, més d'un :shocked: :D) és que em lio sol :cheesy:

Aquesta "liada cavera" en té molta bona culpa l'apreciat tarrako jaeg :cool2:

VVVsss...

Si és que tinc un problema (bé, més d'un :shocked: :D) és que em lio sol :cheesy:

Aquesta "liada cavera" en té molta bona culpa l'apreciat tarrako jaeg :cool2:

VVVsss...

si és que quan s'ajunten un parell com vosaltres, la liada està assegurada! :)

...pssst ! ...quants heu demanat ja l' emisora ?

Llista
-
-
-
-
-
-

Com ja vaig dir, jo en voldré una...hem de veure com les demanem...t'haviem de passar les dades a tu?...en cas afirmatiu...quines dades necesites?...:cheesy:

Ep!!! Els companys de K-Riders de Ponent han organitzat un esmorzar molt guapo a la Noia pel dissabte vinent ( 15 / 11 / 2014 ) ...algú s'anima a baixar ( a part de la Secre-hotesa-reportera i el seu home ) :rolleyes2:

Més informació : AQUí

V'sss :cool2:
GeSus

La veritat és que pinta be...es podría estudiar el tema...a veure si algú mes es manifesta...tú i vas Jesuso?

Última edición:
Holaaaa!!
Al final hi ha hagut una petita representació de LaCosaNostra al 100 aniversari de L'Eicma de Milà.
Petons!! :)

A veure si es veu

IMG-20141108-WA0012.jpg

QUE ESTÀS SONADA O QUÈ??? Com se t'acut treure una banderola de La Cosa Nostra a Italia??? Vols acabar al fons d'una garjola?? :D:D:D:D:D:D:D:D:D

De totes maneres...OLE TÚ, OLE TÚ!! jejejeje, només li faltava això a Corcoll&Sola, publicitaT internacional... :D:D:D:D:D:D:D:D:D

La veritat és que pinta be...es podría estudiar el tema...a veure si algú mes es manifesta...tú i vas Jesuso?

Pot ser jo hi vaig...! hem be molt de gust canviar d'aires i de rutes ...anem cap allà...? fem una sortida lcn a terres tarrakonines..., serà tot el dia....!

conec gent dels inscrits...! Piki,Kipi,Jaeg,Breton, Iuri.... jo m'hi apunto...! algú més..?

Última edición:
Hola Makus, esta salida del Sabado hacia Tarraco, es un ir y venir el mismo dia verdad?

SORTIDA DISSABTE 15-11-2014 CAP A LA NOIA AMB BONS AMICS I BONA GENT, TAMBÉ BON ESMORZAR, BONA RUTA I MES....

01-PERE DEAUVILLE
02-ALBUR
03-TETTSUI
04-
05-
06-

Per anar ja decidirem Ruta i horari...l'autopasta també hem produeix al.lergia...! ;)
Pere amb el teu permis me he apuntao!!;)

Muchas gracias por esas buenas fotos, la de Yamaha me ha encantado

Tenía muy buena pinta Suso, ahora es cuestión de probarla. :D

QUE ESTÀS SONADA O QUÈ??? Com se t'acut treure una banderola de La Cosa Nostra a Italia??? Vols acabar al fons d'una garjola?? :D:D:D:D:D:D:D:D:D

De totes maneres...OLE TÚ, OLE TÚ!! jejejeje, només li faltava això a Corcoll&Sola, publicitaT internacional... :D:D:D:D:D:D:D:D:D

Si si Albur!! potser no ho vaig pensar gairebé, però noi, aquests italians quan veien una dona pujar a una moto, s'oblidaven de tot!!
:D :D

Pere amb el teu permis me he apuntao!!;)

Apa aquí!!!!!
Gironins, Lleidatans, Tarraconens i de Can Fanga!! :D Tindrem de tot!!!!

Pere, no doneu molta volta per baixar?? :shocked: :shocked: :shocked:
També podeu baixar, per Maçanet, Hostalrich, St. Celoni, Granollers ......etc....

[HIGHLIGHT]Apa aquí!!!!!
Gironins, Lleidatans, Tarraconens i de Can Fanga!! :D Tindrem de tot!!!![/HIGHLIGHT]

També podeu baixar, per Maçanet, Hostalrich, St. Celoni, Granollers ......etc....
Això és el que més m'alegra :)

Uns quants d'aquí, uns quants d'allà, algun "impresentable" d'aquí, algun "impresentable" d'allà :D

VVVsss..,

Tenía muy buena pinta Suso, ahora es cuestión de probarla. :D

Si si Albur!! potser no ho vaig pensar gairebé, però noi, aquests italians quan veien una dona pujar a una moto, s'oblidaven de tot!!
:D :D

Apa aquí!!!!!
Gironins, Lleidatans, Tarraconens i de Can Fanga!! :D Tindrem de tot!!!!

Hola Piki, només es una proposta, aixi el Sicario y el Mamporrero podrán tumbar-la :D

Última edición:

Jo no he volgut dir res...! però gracies Piki per la Publicitat Internacional....! ;). però veig que el Sicario està en todo...!:D

Presi, se me apunte para el sábado please.

Piki Proposa lloc i hora per baixar plegats.

Iuri Què podem fer per dinar?:rolleyes2:

Salut!!!:cool2:
GeSus

Presi, se me apunte para el sábado please.

[HIGHLIGHT]Iuri[/HIGHLIGHT][HIGHLIGHT] Què podem fer per dinar?:rolleyes2:[/HIGHLIGHT]

GeSus
Pregunta-m'ho després del cava que ... és quan bec que hi veig més clar :shocked: :cheesy: :D

jaeg, jacame, Sergi50, jaucare, Brett.on, Pakman, PAKO-JONES, Ppiraña, Jaume Pericas, josepmaria, Guillem, Rommel, pikiland & kipiland, PERE DEAUVILLE, Albur, Tettsui, Jesús., MAGDA & IURI

VVVsss...

GeSus

Quan li donem una ullada als horaris i ruta Iurirera quedem. Però ja us aviso que igual en Kiko us fa passar per Alacant.
Però si la idea que teniu és fer ruta de baixada i passeu per Igualada, etc.... ens veiem allà.
Anem parlant aquests dies.
:thumbsup:

Això és el que més m'alegra :)

Uns quants d'aquí, uns quants d'allà, algun "impresentable" d'aquí, algun "impresentable" d'allà :D

VVVsss..,

Sort que la Magda i jo posarem una mica de seny a tot plegat!!
:rolleyes2:

Pregunta-m'ho després del cava que ... és quan bec que hi veig més clar :shocked: :cheesy: :D

jaeg, jacame, Sergi50, jaucare, Brett.on, Pakman, PAKO-JONES, Ppiraña, Jaume Pericas, josepmaria, Guillem, Rommel, pikiland & kipiland, PERE DEAUVILLE, Albur, Tettsui, Jesús., MAGDA & IURI

VVVsss...

Nen Gesús, veig que ja t'ha apuntat en Iuri..., aixi dona gust...! tot i que també tenim Secretaria, Hostessa, Cronista... en IURI ha passat al davant.. ;)

Aquest Presi no llegeix.........:huh:

Pos va, la Secre Pikiland que digui lloc i hora de trobada i baixem junts...!

Quan li donem una ullada als horaris i ruta Iurirera quedem. Però ja us aviso que igual en Kiko us fa passar per Alacant.
Però si la idea que teniu és fer ruta de baixada i passeu per Igualada, etc.... ens veiem allà.
Anem parlant aquests dies.
:thumbsup:

Atrás