LCN-GIRONA- Primavera 2015- Comencen a sortir els capolls...

Proposta! Sortida dissabte día 9
Punt de trobada Bicentury a las 8'30
Esmorzar Monells
Fervestar, Tossa de Mar

. Tettsui

Algú més? O hauré d'anar soleta :cry:

Joan apuntam que li he posat sabates noves a la moto i va molt rara jajaja.

Última edición por un moderador:
Caramba!!

Quina enveja més sana que hem doneu!! Com us cuideu!!

Un esmorzar com toca i una ruta ben guapa!!

Segur que arrodonireu altres coses, a més de pneumàtics... ;)

:cheesy:

Sortida feta!:cheesy: Hem fet la carretera d'els Angels, carretera espectacular l'asfalt molt correcte, al arribar a Monells, ens hem trobat el poble ple d'estalades! Que ningu es faci il,lusions!!. Estan rodant una pelicula, crec que es 8 apellidos vascos! Despres d'un bon esmorzar hem anat direccio Tossa passant per Santa Pellaia i Cassa de la Selva, alla L'Enric ens ha abandonat :embarassed:, nosaltres hem anat fins Tossa, com encara era aviat hem continuat fins a la cala Canyelles per el fervestar.

Gracies companys per compartir aquest mati!! :thumbsup: :dankk2:

DSC_4898.jpg

DSC_4900.jpg

DSC_4903.jpg

DSC_4904.jpg

DSC_4906.jpg

DSC_4910.jpg

DSC_4911.jpg

DSC_4913.jpg

DSC_4914.jpg

DSC_4915.jpg

DSC_4917.jpg

Molt be nen@s, veig que es veritat que vare-ho sortir i us ho vare-ho passar be,al menys les fotos ho demostren...! :rolleyes2:

Ruta..?, Kms..?

SE VE NAAAAA...!
:D

Última edición:
Anem pensant sortida per dissabte dia 16?

Ja està pensada!! El que digui l'Enricp

Aviam que proposa

Última edición:
Uf, no entro massa per aquí però per aquest cap de setmana tinc altres plans ... però gràcies per proposar-ho :)

Una pregunta en quant al títol del post ... els capolls encara no han sortit ? ... doncs que s'afanyin que amb la calor que carda quedaran ben fregits :rolleyes2:

Aprofito per fer una altra pregunta ... hi ha moltes fotos que no es veuen si no et valides ... hi ha algun problema amb el fòrum ?

Aprofito per fer una altra pregunta ... hi ha moltes fotos que no es veuen si no et valides ... hi ha algun problema amb el fòrum ?

Ieep Ra-mon!
No et puc ajudar en aquest tema...quan em conecto em logeja automàticament...:)

Epssssss... Que es va celebrar..? , feu bona cara..? Felicitats...!

La ruta és secreta i com és secreta no la puc explicar :embarassed:
La celebració sí, era l'aniversari de Ramon Deauville, o sigui del teu cosí, que per cert també ho volia mantenir en secret però algú el va destapar, així que com a bon company ens va convidar a una copa de cava;)

1814d1431787973-lcn-girona-primavera-2015-comencen-sortir-els-capolls-img-20150516-wa0003.jpg

Última edición:
Pep, que per molts anys més puguem compartir afició, "de motos" la de dones millor que noooooo !!:D
Els anys passats ja no tornaran,:undecided: per això cal gaudir dels que ens quedin.

Felicitats company!

2009-09-27-Coll de Port_06[1].jpg

fotos del 27/09/2009

La foto de sota és de l'hivern 2014

montgrony 2.jpg

Última edición:
Ho miraré amb calma però té tota la pinta de ser espectacular, MOLTES GRÀCIES..

Aviam si l'any que ve puc venir..

Hola a tots!
Sóc nou en això de les sortides pero m'agradaria apuntar-me algun dia a una (tot i que visc al Valles..) ... pero sortiu amb les dones o sempre sols? (jo sempre vaig amb la meva dona ...tinc sort i li agrada molt anar en moto)
Salut

(i gracies per obrir un foro en catala...el trobava a faltar)

Hola a tots!
Sóc nou en això de les sortides pero m'agradaria apuntar-me algun dia a una (tot i que visc al Valles..) ... pero sortiu amb les dones o sempre sols? (jo sempre vaig amb la meva dona ...tinc sort i li agrada molt anar en moto)
Salut

Hola Otquasar, benvingut..., joer con el nombrecito.... a ver que le ponemosssss...:cheesy:

pots venir a qualsevol de les sortides que aqui es programin, pots venir sol o acompanyat, normalment es surt sol , però temps enrera venien algunes senyores..., pero els dissabtes, que es quan sortim majoritariament, elles sempre tenien coses, pelus, nets, botigues o mercat...etc..,i ens varen abandonar una mica...:rolleyes2:

Varem decidir fer una sortida al mes en diumenge de tot el dia, amb dinar inclos, es va fer una temporada i ho hauriem de tornar a recuperar...treballarem per aixó.

Veniu quan vulgueu i sereu benvinguts..., fins aviat.

Hola a tots!
Salut

Bones company, com diu el presi es pot venir sol, amb la nòvia, amb l'amiga i també amb la dona, però generalment les sortides són els dissabtes i sense dones. Jo també tinc la sort que a la meva dona li agrada anar en moto! Però a mi també m'agrada anar sol amb els companys !.
Aprofito els diumenges per anar amb ella, això de llevar-se a les 7 del matí per anar en moto ja li costa més!
Ja saps sereu ben rebut!:thumbsup:

Salutacions
Joan

Per a aquest dissabte hi ha alguna proposta? :scatter:

Sembla que farà bon temps !.
:cool2:

Tinc pendent la de dissabte passat, la vaig haver de anul·lar per la secreta.

AQUESTA : https://goo.gl/maps/0z792

PUNT DE TROBADA : 42°02'52.6"N 2°49'09.1"E

HORA : 8 DEL MATI

Algú s'anima?
Doncs mira de moment 3

1.-Fontrom
2.-Tettsui
3.-Albur

Última edición:
En aquests moments no puc afirmar ni desmentir la meva participació en la ruta tombada del passat dissabte, ja t'ho confirmaré mes endavant...

Hola de nou!
(disculpeu, el nom es una unió del meu nom, oriol, mes una de les meves aficions... va ser un dia que s'em va anar la olla:-))
Gracies....
a veure si em puc apuntar alguna vegada.....

Salutacions des de Sant Cugat

Algú s'anima?
Doncs mira de moment 2

1.-Fontrom
2.-Tettsui

Ieeeeppp!!!!

Se me apunte a la movida esta!! :D:D:D:D:D:D

Algú s'anima?
Doncs mira de moment 2

1.-Fontrom
2.-Tettsui
3.-Albur

Ara ja som trio!! :kiss:

Atrás