LCN-GIRONA- Primavera 2015- Comencen a sortir els capolls...

Joan, no podré venir. Snnifffff......

Pobriso s'ha constipat!! Això de dormir despullat es pels joves com jo!! Tu t'has de posar pijama sinó ja veus que et pasa!! Ara afer aquell remei que vas aconsellà han Gesuso de la dutxa freda :lipsrsealed::lipsrsealed:
 
Última edición:
Ep, lamento si faig anar malament, però per la feina soc baixa per demà.

Ens veiem a la pròxima,
 
Dons proposo sortida a esmorzar a OGASA i aperitiu a BANYOLES


Dissabte dia 18

LLOC DE TROBADA, GASOLINERA LA REPÚBLICA
HORA DE SORTIDA 8,30

RUTA: https://goo.gl/maps/L7fXD no hi ha marró, tot asfaltat




1., ALBUR
2,. DESPERTAFERRO (Snnifffff......)
3,. TETTSUI
4,. FONTROM
5,. SISO ( Per la feina soc baixa per demà )
6,. NORFEU68

 
Última edición:
Bona tarda a tothom

El meu nom es Toni i si accepteu un nou acompanyant, m'afegeixo a la sortida del dissabte. Us vaig seguint de tant en tant i com pujo molt sovint per les vostres terres, estaria encantat de coneixer-vos i compartir ruta amb vosaltres

Salutacions
 
Encantat de que vinguis Toni! Demà a la gasolinera la república a les 8,30 h


salutacions
joan
 
Moltes gràcies Tettsui, Fontrom i Albur

Ha estat un gran plaer rodar amb vosaltres. La ruta un 10!!!!
Per postres el temps ens ha acompanyat de fabula

Queda pendent tastar aquest faisa!!

Una cordial salutació i vsssss per tothom!
 
Molt bona ruta i millor gent,
a Norfeu 68 li ha sortit barata la combidada però ha complert, jajaja,
foto pujant a Ogassa.

 
Si companys unaltra sortida feta!! El que no ha vingut se la perdut i aquesta ja es irrecuperable :undecided: Així li ha sortit barata la convidada d'en Toni, com diu en Fontron :D Gràcies companys per compartir afició!! Fins la propera!

Cuand pugui penjo fotos per els incrèduls:lipsrsealed:
 
Última edición:
q9noja_zpskwoqjy0u.jpg


:D:D:D
 
Genial, Gesus....!, quan mes el miro mes m'agrada...

La cronica portara el seu temps, tingueu paciències nois..., quan estigui la penjarem a l'apartat de viatges...!

Novament Gràcies Neng GeSuSH2o....!
 
Molt guapo el video, enveja sana, dents molt llargues...

A veure si més endavant em puc afegir a aquesta aventura..

Gràcies per compartir..

Pep
 
Genial, Gesus....!, quan mes el miro mes m'agrada...

La cronica portara el seu temps, tingueu paciències nois..., quan estigui la penjarem a l'apartat de viatges...!

Novament Gràcies Neng GeSuSH2o....!

Aquest vídeo en fa pensar que les coses per disfrutar_les s'ha haber viscut el moment i cada vegada que el miro m'hen adono de lo bé que m'ho he pasat! Ja estig pensant en el proper viatge :D:D
 
M'ha agradat molt veure el video. Divendres vinent començarà el meu torn. :cool2:

Passarem per alguns llocs dels que heu passat vosaltres. Ara, amb cotxe alguna pista pot ser complicada. :shocked:
 
M'ha agradat molt veure el video. Divendres vinent començarà el meu torn. :cool2:

Passarem per alguns llocs dels que heu passat vosaltres. Ara, amb cotxe alguna pista pot ser complicada. :shocked:

Amb el cotxe las pistas no son mai més complicadas que amb moto, potser no pots passar i has de recular però al menys no pots caure, almenys jo veig més complicat amb la moto i també més perillós!!
Que vaigi molt bé i a disfrutar que la vida son 4 dies i 2 ja els tenim pasats, al mens jo!!:undecided:
 
Ieepp nenes!!

El company MikelRT està muntant una sortideta molona i llarga pel proper dissabte 2 de maig...algunes ja hi estem apuntades, jejejeje

Trobareu la info aquí...

Petonets reineeess! :kiss::kiss::kiss::kiss::kiss:
 
Veig que aquesta setmana no hi ha cap proposta de sortida!! Jo malauradament tampoc podría!! Me venut el remolc de càmping wolder per que no l'utilitzo i el que no es fa servir l'únic que fa és nosa! El vénen a buscar dissabte al matí!! Ole ole ole cales a la butxaca per rebentar :D:D
 
Última edición:
Ieepp nenes!!

El company MikelRT està muntant una sortideta molona i llarga pel proper dissabte 2 de maig...algunes ja hi estem apuntades, jejejeje

Trobareu la info aquí...

Petonets reineeess! :kiss::kiss::kiss::kiss::kiss:

El de l'1 de maig marxem a Saragossa...si ho munta en Mikel deu estar bé...però no costaria res penjar- ho aquí.

V' sss
GeSus.
 
Algú vol sortir demà Diumenge al matí si no plou, a fer una volteta?
Si us animeu, a les 09:00 seré a la Ex-BMW de Figueres

La ruta??? Sera una "Isabel Gemio" .
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
sorpresa sorpresa
 
Última edición:
Enric, merci, però demà segurament anirem a fer el bernut a Tossa amb l' Elena.

Molt bo això de la ruta: Sorpresa, Sorpresa!!!

Salut!!!
GeSus
 
Ieepp nenes!!

El company MikelRT està muntant una sortideta molona i llarga pel proper dissabte 2 de maig...algunes ja hi estem apuntades, jejejeje

Trobareu la info aquí...

Petonets reineeess! :kiss::kiss::kiss::kiss::kiss:

Vist..., no podré anar-hi.

Gràcies per la info.
 
Última edición:
Bona nit, Soc nou al Foro, que no amb les BMW, d'aqui poc en donen la Lc i m'agradaria donar un gol amb vosaltres, si me voleu es clar.
Una salutación cordial.
 
Algú surt el matí de divendres, o el de dissabte, o el de diumenge ?. Per què jo si, sortiré un d'aquests matins i faré una ruta collonuda.

A mi dissabte al matí em va bé, és a dir, pots comptar amb mi!. Em vindria bé anar a esmorzar a llagostera, i després o abans on vulguis, o tenies pensat algun lloc?
 
...del 30 de Abril al 3 de Maig els companys del Club BMW Touring fan la Nacional del 2015 a Barcelona segons aquest programa .
Logotip-Nacional-Barcelonar-web.png

...jo i la dona tenim previst anar al Divendres dia 1 a la ruta en moto i el dinar que es fara per els voltants del Montseny i que teniu explicada al programa. El plantejament es sortir d' hora de Girona, sobre les 7,30, per arribar a temps de fer el cafetó i aprofitar-nos del esmorçar buffet del hotel, fer la ruta sencera fins el dinar i un cop acabat aquest tornar cap a Girona ja que no te sentit baixar fins a Barna per fer la tornada. El preu del dinar es de 25€ i el esmorçar en ruta a Collsuspina son 8€.
...si algú ens vol acompanyar a la sortida será benvingut, pero m' ho hauria de confirmar abans per que el Road-leader Félix reservi les places al restaurant.

SORTIDA DIVENDRES 1 de MAIG
1-
2-
3-
4-
5-
-- Ozepe & Tuchy

...Divendres estaré ocupat explicant a els de fora que no soms tant dolents !!!!...:cool2::cool2::D
 
...Divendres estaré ocupat explicant a els de fora que no soms tant dolents !!!!...:cool2::cool2::D

Fes-ho de manera que acabin pensant que pot ser per ignorància, per manca de criteri contrastat o inclús per mandra o poc hàbit de pensar, que ells son el dolents. Però que sentin que no els hi dones la culpa, i que entens que s'han pogut equivocar, i que reconeguin i acceptin de bon grat què es portaran be a partir d'ara, i sobre tot que seran lliures quan siguin independents.
 
Última edición:
Arriba