LCN GIRONA...encara fa calor pero ja som a la Tardor TANCAT!

La Teresa i jo no podrem anarhi. Ens pbligaa sortir de Barcelona a les 5:45 del mati i aixo en dissabte es molt perillos. Que gaudiu de la ruta amics

Us trobarem a faltar, esteu atents per si hi hagués algún canvi de plans..

Però collons ..., no es perillós matinar.... :D:D:D:D:D:D:D

No s'anima ningú més a venir a Carcassona a fer aquest menu ???

Avui he demanat estat carreteres i no hi ha cap problema per on passarem

Demà matí confirmare reserva al restaurant.
76b6afbec024cb51fac27aceb7b3a9f1.jpg
a913da81ef9bc63aa482691e914796e3.jpg
5f07a265fa5f5e42620b14a2fab42c8d.jpg
28c6a00d143846f8292930e939b4c9aa.jpg

Bona tarda companys,

Com sembla que ja tenim la fresca aquí, proposo sortida cultural i gastronòmica per el proper dissabte 20 d'octubre, de pas agafarem forces i destresa per afrontar la Treffen dels dies 26, 27 i 28 d'octubre.

Sortida a Carcassonne a visitar la Cité i degustar una cassolette

Punt de trobada: Restaurant L'estació de Peralada a les 8 h per sortir esmorzats a les 9 h

Passarem per la costa, resseguint-la fins a Port-Nouvelle i després agafarem carreteres interiors fins a Carcassonne.
Farem una parada a Port-Leucate per estirar les cames i degustar les ostres i el vi blanc de la zona.

A la Cité de Carcassonne, dinarem la típica Cassolette al restaurant Adélaïde sobre les 13:45 h. Tenen un menú 16 € amb entrant, cassolette i postres, sense beguda, o sigui, uns 20 € amb beguda.

Després de dinar, farem una visita per la Cité fins les 18 h que sortirem cap a Girona amb l'idea de arribar-hi sobre les 21 h,
Passarem per carreteres rapides, però evitant l'autopista.

Ruta d'anada:
Ver el archivo adjunto 116021
Ruta de tornada:
Ver el archivo adjunto 116022
No espereu a apuntar-vos a última hora perquè hem de fer la reserva al restaurant amb temps.

Si algú no disposa de tot el dia, ens pot acompanyar fins a Port-Leucate i recular, o tornar per la Jonquera.

Apuntats:

1.- Emi i Fontrom
2.- Pikiland
3.- Pere Deuville
4.- Nissimo
5.- Estrella i Siset

Pos eso...algú més... per fer rutes de veritat...?

SISET DIJO.......

Bona tarda companys,

Com sembla que ja tenim la fresca aquí, proposo sortida cultural i gastronòmica per el proper dissabte 20 d'octubre, de pas agafarem forces i destresa per afrontar la Treffen dels dies 26, 27 i 28 d'octubre.

Sortida a Carcassonne a visitar la Cité i degustar una cassolette

Punt de trobada: Restaurant L'estació de Peralada a les 8 h per sortir esmorzats a les 9 h

Passarem per la costa, resseguint-la fins a Port-Nouvelle i després agafarem carreteres interiors fins a Carcassonne.
Farem una parada a Port-Leucate per estirar les cames i degustar les ostres i el vi blanc de la zona.

A la Cité de Carcassonne, dinarem la típica Cassolette al restaurant Adélaïde sobre les 13:45 h. Tenen un menú 16 € amb entrant, cassolette i postres, sense beguda, o sigui, uns 20 € amb beguda.

Després de dinar, farem una visita per la Cité fins les 18 h que sortirem cap a Girona amb l'idea de arribar-hi sobre les 21 h,
Passarem per carreteres rapides, però evitant l'autopista.

Ruta d'anada:
Ver el archivo adjunto 116021
Ruta de tornada:
Ver el archivo adjunto 116022
No espereu a apuntar-vos a última hora perquè hem de fer la reserva al restaurant amb temps.

Si algú no disposa de tot el dia, ens pot acompanyar fins a Port-Leucate i recular, o tornar per la Jonquera.

Apuntats:

1.- Emi i Fontrom
2.- Pikiland
3.- Pere Deuville
4.- Nissimo
5.-Raimon Deauville i Pispis Deauville
6.-Estrella i Siset

Última edición:
IMG_4391.jpg

Hola amics, com estava previst, ahir varem sortir de ruta..., al llevar-nos, una mica acollonits, plovia de valent i la pluja amenaçava la ruta...
Però havíem quedat i ningú podia faltar a la ruta preparada per en Siset i no podíem faltar, aixi que en enfundem els vestits d'aigua i cap al lloc de trobada... fer betzina i a esmorzar una mica abans d'emprendre el dia que semblava que s'anava despejan per el nord...

IMG_4392.jpg IMG_4394.jpg IMG_4395.jpg IMG_4396.jpg IMG_4397.jpg IMG_4398.jpg

Última edición:
El del Bareto de l'estació es va fallar i no va obrir a l'hora prevista, aixi que varem anar a esmorçar a Colera...però primer varem gaudir d'una magnifica posta de sol mentres posavem betzina a les motos...

KNKY2919.jpg TKUH9811.jpg FSPK8821.jpg VFND5571.jpg RJQB1619.jpg IMG_4404.jpg IMG_4399.jpg IMG_4401.jpg IMG_4402.jpg IMG_4403.jpg

Despres de l'esmorçar, tot xino xano, per la maravellosa costa brava, fins a Port Bou i fins a Leucate, varem anar passant resseguint la costa a un bon ritme i sense presses... una vegada allà varem degustar uns aperitius de la zona que estaven per xupar-se el dits....!

IMG_4420.jpg IMG_4405.jpg PUFH5758.jpg CAOA1820.jpg IMG_4410.jpg JQYH2368.jpg CCKM4645.jpg WRWD3165.jpg IMG_4406.jpg

Molt bona ruta i millor companyia, les ostres bonisims i millor si eren gratis, jajaja, gràcies Pere, llàstima no poder arribar ha temps al restaurant reservat per culpa del tall de carretera per culpa de les pluges, per a mi el menjar regulin però m'ho passar genial, nosaltres vam arribar a les 4h. ja que l'Emi va decidir sortir de juerga per Figueres, moltes gràcies a tots.

HOLA A TOTS EL DIA 10 DE NOVEMBRE TINC UN COMPROMÍS AMB LA MARATÓ DE TV3.

B6zSTvt.jpg

Com sabeu aquest any La Marató va sobre el càncer i em va trucar tv3 per fer-me una entrevista, ja sabeu que el meu cas és una mica estrany ja que un tractament abans experimental ara ja no, em va molt be, em varen preguntar si tenia alguna afició que m'ajudés en el dia a dia i els vaig comentar la afició de la moto i l'estar en un grup que sortím gairebé casi tots els dissabtes, al principi no varen entendre que sortir un dia a la setmana em pogués ajudar tant i els vaig explicar que no només és la sortida sinó que al estar connectats per Whatsapp i pel fòrum teniem contacte diari i a mi em distreu molt.

Estic segur que serà un matí diferent on ens riurem molt i ho passarem molt bé, penseu que el dia de la Marató el dia 16 de desembre sortirem a la tele i el més important la nostra aportació servirà com a exemple que les aficions fomenten l'amistat entre les persones.

Esmorzar al Restaurant El Cau de Vilajuiga a les 9,30h, l'esmorzar per no haver d'esperar posaran safates d'embotit, ous ferrats amb cansalada i butifarra.

La ruta esta per confirmar.

Assistens:

1- Joan Coach i Teresa.

2- Jesus.

3- Pere Deauville

4- Pikiland

5- Ramon Deauville

6- Jhonyleft i Roser.

7- Ozepe.

8- Xibeca.

9- Paraviru.

10- Trias.

11- Julius ADV

12- Joan & cia, compis de Joan coach i teresa

13- Quimdolot.

14- Marmotte2000.

15- Estrella val per dos.

16- Pep i Marta.

17- Natxo i La Nena.

19-

20- Fontrom i Emi.

Última edición:
hola a tothom, som l´Eva i l´Albert de Sabadell amics de la Teresa i el Joan, fa setmanes que intentem estrenar-nos de ruta amb vosaltres però no ha pogut ser ... però en aquesta ocasió especial ens agradaria fer-ho, així doncs si no hi ha res de nou i us assembla bé, apunteu-nos pls

una cordial salutació, SALUT!

hola a tothom, som l´Eva i l´Albert de Sabadell amics de la Teresa i el Joan, fa setmanes que intentem estrenar-nos de ruta amb vosaltres però no ha pogut ser ... però en aquesta ocasió especial ens agradaria fer-ho, així doncs si no hi ha res de nou i us assembla bé, apunteu-nos pls

Molt bé, per mi encantat de pogeros coneixe i gaudir de moltes sortides però con he dit aquesta serà una mica especial.

En Joan ja ens ha parlat de vosaltres! Benvinguts sereu!

Última edición:
HOLA A TOTS EL DIA 10 DE NOVEMBRE TINC UN COMPROMÍS AMB LA MARATÓ DE TV3.

B6zSTvt.jpg

Com sabeu aquest any La Marató va sobre el càncer i em va trucar tv3 per fer-me una entrevista, ja sabeu que el meu cas és una mica estrany ja que un tractament abans experimental ara ja no, em va molt be, em varen preguntar si tenia alguna afició que m'ajudés en el dia a dia i els vaig comentar la afició de la moto i l'estar en un grup que sortím gairebé casi tots els dissabtes, al principi no varen entendre que sortir un dia a la setmana em pogués ajudar tant i els vaig explicar que no només és la sortida sinó que al estar connectats per Whatsapp i pel fòrum teniem contacte diari i a mi em distreu molt.

Estic segur que serà un matí diferent on ens riurem molt i ho passarem molt bé, penseu que el dia de la Marató el dia 16 de desembre sortirem a la tele i el més important la nostra aportació servirà com a exemple que les aficions fomenten l'amistat entre les persones.

Esmorzar al Restaurant El Cau de Vilajuiga la hora no la se encara.

La ruta esta per confirmar.

Assistens:

1- Joan Coach i Teresa.

2- Jesus.

3- Pere Deauville

4- Pikiland

5- Ramon Deauville

6- Jhonyleft.

7- Ozepe.

8- Xibeca.

9- Paraviru.

10- Trias.

11- Julius ADV

12- Joan & cia, compis de Joan coach i teresa

13- Quimdolot.

14- Marmotte2000.

15-

16-

17-

19-

20- Fontrom i Emi.

Caram Joan, sempre has estat una estrella de les pantalles! :)

Ja us ha explicat en Joan el que passa quan arriben nous companys de ruta??

:rolleyes:
:D :D

Dema divendres 2 -11-2018 SORTIM..!!!

574BBE96-4065-450A-BFA3-57A3002EB479.jpeg

Hola gent...!

Farem aquesta ruta de la foto de dalt
Sortirem des de la Rotonda del Aeroport a les 8,30 h
Esmorzarem a les 9,30 a S.Hipolit
Dinarem a Olot cap a les 14 h.

SEREM:

01-Siset (Road Leader)
02-Pep GS
03-Pikiland
04-Pere Deauville
05-
06-
07-

Apa fins demà..!

AHHHH...!

DISSABTE DIA 3-11-2018, també sortirém, atents..!

Última edición:
FB1B1AB0-90B9-45CB-B2CE-26248AFCBDFB.jpeg SORTIDA PER DISSABTE DIA 3-11-2018

LLOC DE SORTIDA: Koning Vilablareix

HORA:9,00

LLOC D'ESMORZAR: Can Merla a les 9,30

FERVESTAR o DINAR (Qui vulgui): Rte Roure Blanch a les 14,00 (he reservat per 6, si hi ha més ja us manifesteu rapid...!)

RUTA: la de la foto

ASSISTENTS

01-Pikiland
02-Pere Deauville
03-GeSuSoTwin a esmorzar si canvia rodes
04-Siset & Estrella
05-
06-
07-

Apa ja direu....

Diumenge descansarem, val..?

Última edición por un moderador: