marmotte2000
Allá vamos
ès on aneu aquest cap de setmana, no?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Se debe tener en cuenta: This feature may not be available in some browsers.
Espero que trobeu en bon estat les carreteres.
Piki, ànims i a recuperar-se.
Bona ruta!!!
VVVsss...
La Teresa i jo no podrem anarhi. Ens pbligaa sortir de Barcelona a les 5:45 del mati i aixo en dissabte es molt perillos. Que gaudiu de la ruta amics
La Teresa i jo no podrem anarhi. Ens pbligaa sortir de Barcelona a les 5:45 del mati i aixo en dissabte es molt perillos. Que gaudiu de la ruta amics
Dons vingué Joan i Teresa, ens veiem aviatLa Teresa i jo no podrem anarhi. Ens pbligaa sortir de Barcelona a les 5:45 del mati i aixo en dissabte es molt perillos. Que gaudiu de la ruta amics
Bona tarda companys,
Com sembla que ja tenim la fresca aquí, proposo sortida cultural i gastronòmica per el proper dissabte 20 d'octubre, de pas agafarem forces i destresa per afrontar la Treffen dels dies 26, 27 i 28 d'octubre.
Sortida a Carcassonne a visitar la Cité i degustar una cassolette
Punt de trobada: Restaurant L'estació de Peralada a les 8 h per sortir esmorzats a les 9 h
Passarem per la costa, resseguint-la fins a Port-Nouvelle i després agafarem carreteres interiors fins a Carcassonne.
Farem una parada a Port-Leucate per estirar les cames i degustar les ostres i el vi blanc de la zona.
A la Cité de Carcassonne, dinarem la típica Cassolette al restaurant Adélaïde sobre les 13:45 h. Tenen un menú 16 € amb entrant, cassolette i postres, sense beguda, o sigui, uns 20 € amb beguda.
Després de dinar, farem una visita per la Cité fins les 18 h que sortirem cap a Girona amb l'idea de arribar-hi sobre les 21 h,
Passarem per carreteres rapides, però evitant l'autopista.
Ruta d'anada:
Ver el archivo adjunto 116021
Ruta de tornada:
Ver el archivo adjunto 116022
No espereu a apuntar-vos a última hora perquè hem de fer la reserva al restaurant amb temps.
Si algú no disposa de tot el dia, ens pot acompanyar fins a Port-Leucate i recular, o tornar per la Jonquera.
Apuntats:
1.- Emi i Fontrom
2.- Pikiland
3.- Pere Deuville
4.- Nissimo
5.- Estrella i Siset
Molt bé, per mi encantat de pogeros coneixe i gaudir de moltes sortides però con he dit aquesta serà una mica especial.hola a tothom, som l´Eva i l´Albert de Sabadell amics de la Teresa i el Joan, fa setmanes que intentem estrenar-nos de ruta amb vosaltres però no ha pogut ser ... però en aquesta ocasió especial ens agradaria fer-ho, així doncs si no hi ha res de nou i us assembla bé, apunteu-nos pls
una cordial salutació, SALUT!
hola a tothom, som l´Eva i l´Albert de Sabadell amics de la Teresa i el Joan, fa setmanes que intentem estrenar-nos de ruta amb vosaltres però no ha pogut ser ... però en aquesta ocasió especial ens agradaria fer-ho, així doncs si no hi ha res de nou i us assembla bé, apunteu-nos pls
HOLA A TOTS EL DIA 10 DE NOVEMBRE TINC UN COMPROMÍS AMB LA MARATÓ DE TV3.
![]()
Com sabeu aquest any La Marató va sobre el càncer i em va trucar tv3 per fer-me una entrevista, ja sabeu que el meu cas és una mica estrany ja que un tractament abans experimental ara ja no, em va molt be, em varen preguntar si tenia alguna afició que m'ajudés en el dia a dia i els vaig comentar la afició de la moto i l'estar en un grup que sortím gairebé casi tots els dissabtes, al principi no varen entendre que sortir un dia a la setmana em pogués ajudar tant i els vaig explicar que no només és la sortida sinó que al estar connectats per Whatsapp i pel fòrum teniem contacte diari i a mi em distreu molt.
Estic segur que serà un matí diferent on ens riurem molt i ho passarem molt bé, penseu que el dia de la Marató el dia 16 de desembre sortirem a la tele i el més important la nostra aportació servirà com a exemple que les aficions fomenten l'amistat entre les persones.
Esmorzar al Restaurant El Cau de Vilajuiga la hora no la se encara.
La ruta esta per confirmar.
Assistens:
1- Joan Coach i Teresa.
2- Jesus.
3- Pere Deauville
4- Pikiland
5- Ramon Deauville
6- Jhonyleft.
7- Ozepe.
8- Xibeca.
9- Paraviru.
10- Trias.
11- Julius ADV
12- Joan & cia, compis de Joan coach i teresa
13- Quimdolot.
14- Marmotte2000.
15-
16-
17-
19-
20- Fontrom i Emi.
hola a tothom, som l´Eva i l´Albert de Sabadell amics de la Teresa i el Joan, fa setmanes que intentem estrenar-nos de ruta amb vosaltres però no ha pogut ser ... però en aquesta ocasió especial ens agradaria fer-ho, així doncs si no hi ha res de nou i us assembla bé, apunteu-nos pls
Decidirem sobre la marxa ja que depèn del que vulguin gravar en ruta.Ferverstar????
Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk
Joan, jo no puc venir, ja t'ho vaig explicar, però l'Estrella m'ha dit que vindrà a esmorzar per donar recolzament.
Compte amb ella
Agustí, seràs el més ric del cementiriDemà toca treballar![]()
....o per mésOooooooohhhh!!! Sort que l’Estrella val per dos!!