Hola Jep.
Estan d'acord amb tú amb algunes coses, en d'altres jo potser ho veig una mica diferent.
De grups de Barcelona, Barcelonés o voltants pròxims, n'hi han uns quants, jo estic també amb els de MotoRiders Bcn o el del Xino-Xano o els de Mra,Rutas&Friends, etc..i segur que n'hi han més, però precisament està tot molt concentrat allà lògicament per un tema de densitat demogràfica....i a mí personalment no m'importa puntualment algun dia quedar amb ells i sortir desde Bcn, però de forma més habitual prefereixo sortir de una zona geogràfica més propera, per això trobo molt interessant intentar crear un grup circumscrit en aquesta àrea geogràfica i que ens sigui més fàcil poder quedar a Mataró o a Arenys o a Sant Celoni o a Tordera per dir algo, això no vol dir que si els de MotoRiders Bcn o el Polgi organitzan una ruta que pujen cap aquí dalt com fa unes setmanes amb els de MotoRiders Bcn que jo em vaig afegir amb ells a Tossa, doncs fantàstic també....
Precisament els de MotoRiders Bcn aquest Dissabte organitzan ruta que surt del Bruc i va cap a Tarragona, si vius a Bcn o aprop com la majoria cap problema, ho tens a tocar però sinó ja és una altra història, això no vol dir que com dic puntualment algun dia m'animi i hi vagi, però no de forma habitual...
També hi ha un altre aspecte hi és que a mi personalment hi han zones que no em resulten especialment atractives a nivell paisatgístic i de entorn natural i si això l'hi sumes un desplaçament llarg doncs no em motiva especialment, en canvi en la àrea d'influència geogràfica que nosaltres tenim és difícil trobar algo millor en aquest sentit...
El mapa que poso es per entendre aproximadament la zona que ens pot servir per quedar i iniciar les sortides, es per fer-ho més entenible visualment...
En definitiva el Maresme Connection desde el meu humil punt de vista hauria de servir per poder fer els punts de sortida més propers a les nostres àrees de residència, sinó és així per això ja hi han tots els altres grups de Bcn i voltants.
No em vull allargar més i espero que s'entengui una mica el que vull dir...
Una abraçada.
Enviat des del meu Armor Pad usant Tapatalk