Maresme Conection

borberman

Acelerando
Hola família, que us sembla si organitzem la primera rutilla?
Podríeu comentar quant us va bé y si voleu fer ruta de matí i dinar a casa o be fer el dia sencer
La meva proposta seria fer una sortida matinal el proper dissabte i així ens coneixem

A mi tambe em va be sortir aquest dissabte.
Podriem començar a crear la llista de participants del grupet i, si la sortida interessa fer la llista d'assistents. Que us sembla aquest...:
jepmotard - Cabrera de Mar - BMW F 700 GS
Titan040 - Arenys de Munt - BMW R1250 GSA

Uiii...he borrat el missatge, disculpei. El torno a posar

"A mi també em va bé aquest dissabte, i si voleu mes endevant també entre setmana.

Podriem començar a crear una llista d'integrants del grupet i, mes endevant si es fa la sortida, també la llista d'assistents. Que us sembla aquest fer-ho així:

jepmotard - Cabrera de Mar - BMW F 700 GS i BMW K 75 S

Titan040 - Arenys de Munt - BMW R1250 GSA
Borberman - Montgat - R1150R
Raimon - Lloret de Mar - Honda X-ADV 750

Enviat des del meu Armor Pad usant Tapatalk

He obert un Grup de Telegram per si fos necessari utilitzar-lo de més a més...us envio una invitació per missatge privat per si us voleu afegir-hi...

Jo crec que primer cal fer una primera sortida i coneixer-nos i donar temps a que es puguint anar incorporant mes gent. Si ja fem, de entrada, un grup de whatsapp o Telegram i proposem les sortides en aquests foros, els del foro bmw no s'assabentaran de les sortides que es fan.

Jo crec que primer cal fer una primera sortida i coneixer-nos i donar temps a que es puguint anar incorporant mes gent. Si ja fem, de entrada, un grup de whatsapp o Telegram i proposem les sortides en aquests foros, els del foro bmw no s'assabentaran de les sortides que es fan.
Hola Jep, Bon Día.
Efectivament s'ha de fer en paral·lel, s'ha de publicar aquí sinó ningú se'n assabentarà, però necessitem igualment un grup almenys de WhatsApp per comunicar-nos entre nosaltres també, els que s'afegeixin per aquí se'ls pot convidar al grup de WhatsApp per missatge privat si volen...
Passeu-me el vostre WhatsApp i us afegim al Grup que el Boberman ja hi és...

Jep, Bon Día.
T'he enviat un privat....

Veig que ja ho teniu tot decidit. Jo de moment seguiré en contacte mitjançant aquest fil i així si aneu informant sobre la sortida podria ser que alguns integrants del foro estiguin interessats i poguin apuntar-se.

Veig que ja ho teniu tot decidit. Jo de moment seguiré en contacte mitjançant aquest fil i així si aneu informant sobre la sortida podria ser que alguns integrants del foro estiguin interessats i poguin apuntar-se.
Hola Jep.
Em aconseguit anar avançant....
Doncs quan ho tinguem pràcticament definit i consensuat ja ho penjarem aquí.
Salut.

Hola,
Aquest dissabte montaré una sortida pel Montseny. Sortirem d’Alella i acabarem per Sant Celoni o Sta. Perpetua. Si us voleu apuntar, ja aprofiteu per coneixa-hos.

Sortida desde Mataró a las 8:30 https://maps.app.goo.gl/Qsr8wpucRE5yVupJ7?g_st=aw
La ruta pensada es

Hola,
Aquest dissabte montaré una sortida pel Montseny. Sortirem d’Alella i acabarem per Sant Celoni o Sta. Perpetua. Si us voleu apuntar, ja aprofiteu per coneixa-hos.
Bon Dia Polgi...
Això és contraprogramació...hehehe

Enviat des del meu SM-T570 usant Tapatalk

A veure...perque fer dues rutes iguals i al mateix dia, quin sentit té...? Podem fer-ne una aquest dissabte i una altre el 31 i aixi en coneixem tots.
Hola Jep Bon Día.
Ells fan una ruta una mica diferent que no coincideix amb la nostra i ja tenen també programat el Restaurant, jo crec que ara que ja em aconseguít nosaltres configurar una sortida amb un propòsit de grup diferent per zona geogràfica hauríem d'aprofitar i fer aquesta primera nosaltres, ja hi haurà temps per quedar i coincidir altres vegades amb el Polgi.
Ells per exemple surten d'Alella i jo personalment no em veig baixant desde Lloret fins allí...

Enviat des del meu SM-T570 usant Tapatalk

Atrás