Hola,
Em sap greu no haver-me connectat abans. Aquest matí he deixat la moto com una patena, que ja li feia falta.
Moltíssimes gràcies a tots, amb una menció especial a l'organitzador Panotxa i en Pere que tot el camí va vetllar les nostres espatlles.
Desde la meva reincorporació a les motos, no havia fet una tirada de rellevància i els 800 KM d'ahir m'han deixat molt satisfet i amb ganes de tornar-hi. Fins i tot el seient me sembla menys incòmode (i mira que ho és !!!!).
Jo que estava un xic espantat per la possibilitat d'alguna placa de glaç i, en canvi, el pitjor va ser la ventada que -encara que no ho reconeixeran mai- va acollonir hasta els més acostumats a la tramuntana. ;D ;D
Finalment, ha estat un plaer el retrobament amb l'Esteve (el món és petit i Girona més). Aquí us deixo un parell de fotos de quan vàrem "estrenar" Jerez al 1987, i ja en fa 21 !!
A l'estrenada K de l'Esteve li va caure el retrovisor:
Ésser un excel·lent fotògraf vol el seu esforç:
Una abraçada,
Desde mi reincorporación en las motos, no había hecho una tirada de relevancia y los 800 KM de ayer me han dejado muy satisfecho y con ganas de volver. ¡Incluso el asiento me parece menos incómodo (y mira que lo es!!!!).
Yo que estaba uno poco asustado por la posibilidad de alguna placa de hielo y, en cambio, el peor fue la ventolera que -aunque no lo reconocerán nunca- acojonó hasta los más acostumbrados a la tramontana. ;D ;D
Finalmente, ha sido un placer el reencuentro con Esteve (el mundo es pequeño y Girona más). Aquí os dejo un par de fotos de cuando fuimos a "estrenar" Jerez en 1987, y ya hace 21!!
A la estrenada K de Esteve le cayó el retrovisor:
xxx
Ser un excelente fotógrafo quiere su esfuerzo:
xxxx
Un abrazo,