GIRONA....¡¡¡La Cosa Nostra!!! (2009-07)

Hola madiquitas... a esta hora me recojo...llueve en girona...llueve en caldes..llevo un sebollaso que no se lo salta un guitano...veo menos uqe un gato escallola..mañana manque llueva yo salgo...a la s 0900en la gasulinera de besalu..un beso madiquitas

albur dijo:
Hola madiquitas... a esta hora me recojo...llueve en girona...llueve en caldes..llevo un sebollaso que no se lo salta un guitano...veo menos uqe un gato escallola..mañana manque llueva yo salgo...a la s 0900en la gasulinera de besalu..un beso madiquitas

Albur, tú sí que vales!!!

:)Bon dia a tots/totes, abans de tot em presento, soc en ferran l'amic de l'albert i en jesus,  :'( :'(demano mil disculpes per l'enrrenou que us he pogut crear avui al posar.me devant de la "comitiva" i no haver sabut controlar si erem tots, "la primera en la frente", espero un altre dia fer-ho millor. També demano disculpes per tot el que no fagi bé amb l'us del foro peró es la primera vegada que entro a un foro :-? :-? :-?

Ha estat un plaer per a mi coneixer a tota "[highlight]be pel que veig una part[/highlight]" la vostre penya, i espero feer moltes més sortides amb vosaltres.

Com suposo que ja us ha explicat l'albert, nosaltres tenim un altre grupet, que inicialment erem tots "megaescuteros", i que de mica en mica ens hem anant convertint en motards de veritat, i fem sortides setmanals els dissabtes a esmorçar, per tant haurem de anar alternant la presencia a un i altre grup, si no conseguim a la llarga fer-ne un de sol, encara que com ja sabeu coordinar un grup gaire nombrós es fa dificil, sobre tot pel tema aturades i restaurants/bars.

En fi no m'enrrotllo, ens veiem aviat, espero.

Salut companys, ferran
Albert GTR dijo:
[quote author=Panotxa link=1233166233/75#76 date=1233341478]Boooooooooooooooona tarda!

Un que ja ha arribat a casa...avui sortida motera on hem conegut gent nova. ;)

Al final hem sigut Albert GTR, Ferran (encantat de coneixer-te) amb una màgnifica LT negra molt guapa, Xavicat i la seva dona (ha estat un plaer coneixer-te), Mareta, Farners, KikeCS, Ozepe i Panotxa.

La ruta prevista res de res, ja sabem que passa quan ve l'Ozepe, que té el GPS girat i ens porta per unes carreteretes que no surten en cap dels mapes...molt xules Ozepe. ;)

A Platja d'Aro hem quedat amb en Jesus (un plaer coneixer-te) i em fet un cafetó amb gotes, d'allà cap a casa...una sola paraula DESMADRE.

El Jesus (que anava en cotxe) diu seguiu-me, quan a ficat la primera ja no quedaba ningú al parking, jo que per un cop a la meva vida, he fet bondat i m´he quedat darrera del Jesus i...els hem perdut...ens han donat ESQUINASSO! >:(

Total que ni la carretera de Tossa, ni la carretera de Cassà, ni res de res, una altre dia serà!

I a sobre no hi han fotos, perquè avui he agafat la càmara petita i la tenia mal configurada i totes les fotos ha sortit mogudes...tot un exit. :'(

Als que surtin demà i diumege que vagi molt bé, jo estaré fora tot el cap de setmana.

Salut!

Boooooooooooooooona tarda! Un que ya ha llegado a casa...hoy salida motera dónde hemos conocido gente nueva. ;) Al final hemos sido Albert GTR, Ferran (encantado de conocerte) con una màgnifica LT negra muy guapa, Xavicat y su mujer (ha sido un placer conocerte), Mareta, Farners, KikeCS, Ozepe y Mazorca. La ruta prevista nada de nada, ya sabemos que pasa cuando viene la Ozepe, que tiene el GPS girado y nos trae por unas carreteretes que no salen en ninguno de los mapas...muy chulas Ozepe. ;) A Platja d'Aro hemos quedado con Jesus (un placer conocerte) y hemo tomado un cafe con gotas, de allí hacia casa...una sola palabra DESMADRE. Jesus (que iva en coche) dice seguidme, cuando a metido la primera ya no quedaba nadie en el parking, yo que por una vez en mi vida, he hecho bondad, me he quedado detrás del Jesus y los hemos perdido... han dado ESQUINASSÓ! >:( Total que ni la carretera de Tossa, ni la carretera de Cassà, ni nada de nada, otro día será! Y encima no hay fotos, porque hoy he cogido la càmara pequeña y la tenía mal configurada y todas las fotos han salido movidas...todo un exito. :'( A los que salgan mañana y domingo que vaya muy bien, yo estaré fuera todo el fin de semana. Salud

Ostres!!! Panotxa, quin greu amb sap,   :-/ pensava que anaves darrera, en Jesus m'ha trucat i li he dit allà on érem i cap ha on anàvem, s'ha reduït la marxa per esperar-te, però no te’m vist i s'ha seguit, passant per Santa Coloma, Vilobí i Girona, no t'has perdut res, directes a casa, la propera et deixarem anar el primer.  :)

Ostras! Panotxa, me sabe mal ,pensaba que ibas detras, Jesus me ha llamado y le he dicho allí donde estábamos y dónde íbamos, se ha reducido la marcha para esperar-te, pero no te hemos visto y se ha seguido, pasando por Santa Coloma, Vilobí y Girona, no te has perdido nada, directos a casa, la próxima te dejaremos ir el primero. :)[/quote]
:'(

ferran LT dijo:
 :)Bon dia a tots/totes, abans de tot em presento, soc en ferran l'amic de l'albert i en jesus,  :'( :'(demano mil disculpes per l'enrrenou que us he pogut crear avui al posar.me devant de la "comitiva" i no haver sabut controlar si erem tots, "la primera en la frente", espero un altre dia fer-ho millor. També demano disculpes per tot el que no fagi bé amb l'us del foro peró es la primera vegada que entro a un foro :-? :-? :-?

Ha estat un plaer per a mi coneixer a tota "[highlight]be pel que veig una part[/highlight]" la vostre penya, i espero feer moltes més sortides amb vosaltres.

Com suposo que ja us ha explicat l'albert, nosaltres tenim un altre grupet, que inicialment erem tots "megaescuteros", i que de mica en mica ens hem anant convertint en motards de veritat, i fem sortides setmanals els dissabtes a esmorçar, per tant haurem de anar alternant la presencia a un i altre grup, si no conseguim a la llarga fer-ne un de sol, encara que com ja sabeu coordinar un grup gaire nombrós es fa dificil, sobre tot pel tema aturades i restaurants/bars.

Salut companys, ferran
[quote author=Albert GTR link=1233166233/75#77 date=1233342095][quote author=Panotxa link=1233166233/75#76 date=1233341478]Boooooooooooooooona tarda!

Al final hem sigut Albert GTR, Ferran (encantat de coneixer-te) amb una màgnifica LT negra molt guapa, Xavicat i la seva dona (ha estat un plaer coneixer-te), Mareta, Farners, KikeCS, Ozepe i Panotxa.

La ruta prevista res de res, ja sabem que passa quan ve l'Ozepe, que té el GPS girat i ens porta per unes carreteretes que no surten en cap dels mapes...molt xules Ozepe. ;)

A Platja d'Aro hem quedat amb en Jesus (un plaer coneixer-te) i em fet un cafetó amb gotes, d'allà cap a casa...una sola paraula DESMADRE.

El Jesus (que anava en cotxe) diu seguiu-me, quan a ficat la primera ja no quedaba ningú al parking, jo que per un cop a la meva vida, he fet bondat i m´he quedat darrera del Jesus i...els hem perdut...ens han donat ESQUINASSO! >:(

Total que ni la carretera de Tossa, ni la carretera de Cassà, ni res de res, una altre dia serà!

I a sobre no hi han fotos, perquè avui he agafat la càmara petita i la tenia mal configurada i totes les fotos ha sortit mogudes...tot un exit. :'(

Als que surtin demà i diumege que vagi molt bé, jo estaré fora tot el cap de setmana.

Salut!

Boooooooooooooooona tarda! Un que ya ha llegado a casa...hoy salida motera dónde hemos conocido gente nueva. ;) Al final hemos sido Albert GTR, Ferran (encantado de conocerte) con una màgnifica LT negra muy guapa, Xavicat y su mujer (ha sido un placer conocerte), Mareta, Farners, KikeCS, Ozepe y Mazorca. La ruta prevista nada de nada, ya sabemos que pasa cuando viene la Ozepe, que tiene el GPS girado y nos trae por unas carreteretes que no salen en ninguno de los mapas...muy chulas Ozepe. ;) A Platja d'Aro hemos quedado con Jesus (un placer conocerte) y hemo tomado un cafe con gotas, de allí hacia casa...una sola palabra DESMADRE. Jesus (que iva en coche) dice seguidme, cuando a metido la primera ya no quedaba nadie en el parking, yo que por una vez en mi vida, he hecho bondad, me he quedado detrás del Jesus y los hemos perdido... han dado ESQUINASSÓ! >:( Total que ni la carretera de Tossa, ni la carretera de Cassà, ni nada de nada, otro día será! Y encima no hay fotos, porque hoy he cogido la càmara pequeña y la tenía mal configurada y todas las fotos han salido movidas...todo un exito. :'( A los que salgan mañana y domingo que vaya muy bien, yo estaré fuera todo el fin de semana. Salud

Ostres!!! Panotxa, quin greu amb sap,   :-/ pensava que anaves darrera, en Jesus m'ha trucat i li he dit allà on érem i cap ha on anàvem, s'ha reduït la marxa per esperar-te, però no te’m vist i s'ha seguit, passant per Santa Coloma, Vilobí i Girona, no t'has perdut res, directes a casa, la propera et deixarem anar el primer.  :)

Ostras! Panotxa, me sabe mal ,pensaba que ibas detras, Jesus me ha llamado y le he dicho allí donde estábamos y dónde íbamos, se ha reducido la marcha para esperar-te, pero no te hemos visto y se ha seguido, pasando por Santa Coloma, Vilobí y Girona, no te has perdido nada, directos a casa, la próxima te dejaremos ir el primero. :)[/quote]
:'([/quote]

Benvingut FERRAN LT, ja ho saps, pots venir quan vulguis....! ;)

PEEEROOOO...!    [highlight] PER CERT CERT QUE ET PASSA A LA BOCA....????[/highlight]

---------------------------------------------------------

Traslation:

Bienvenido FERRAN LT, ya lo sabes, puedes venir cuando quieras...!  ;)

PEEEROOOO...!   [highlight]POR CIERTO QUE TE PASA EN LA BOCA....?????[/highlight]

;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Si es que no me puedo aguantar joer...!

Apa, me voy que me esperan en Besalú..!  ya me jode ensuciar la moto, con lo limpita que esta, pero es que no puedo pasar sin veros y rular con vusotros.. ;D

[highlight]MECAGOETOLOQUESEMENEAYALAPUTALLUIAYELTIEMPOREVUELTOYACOLLONS....![/highlight]

Miro por la ventana y no llueve, BIEN.....!!! pienso, me visto, me tomo mi primer cafelito, saco el coche del garage pa sacar mi limpita errete y......, joder empieza a llover.... :'( :'( :'( :'(, sorry no me gusta salir lloviendo, otra cosa es si te pilla en marha o sea que lamentablemente me que a...
emoticone-msn-lis-un-livre.gif

990.gif
990.gif

Bon dia nois, me retiro estoy contando las gotas y son demasiadas, mañana sera otro dia, salud.

Ramon Deauville. :( :( :( :( :(. cuidadin..

ferran LT dijo:

Salut companys, ferran
[quote author=Albert GTR link=1233166233/75#77 date=1233342095][quote author=Panotxa link=1233166233/75#76 date=1233341478]Boooooooooooooooona tarda!

Salut!

:'([/quote]

Benvingut Ferran LT, veuràs que aquesta gent esta mooooooolt malament,
emoticon-msn-maboule.gif.gif
........... però son bona gent

Ep, gent!

Bueno, pues uno que ya está en casa porque ha llegado. Buena salida la de hoy en la que nos hemos mojado un poco (no

durante la ruta pero sí antes y después).

Las carreteras estaban húmedas y con arena, piedras, ramas y otras porquerías con lo que el trayecto ha sido de lo mas tranquilo

y reposado. Como el día no acompañaba demasiado, hemos almorzado en Biker's (estaba abierto 8-))unas butifarras con mongetas

y hemos hecho una sobremesa algo más larga que de costumbre. Después nos hemos vuelto por Castellfollit de la Pedra,

donde hemos parado a hacer la cervecita de rigor.

"Sólo" hemos sido 8 amotos, luego el SisoRT os pone las fotos.

Mandar un saludo a Laura, Monica, y Montse , tres intrépidas moteras que nos ha presentado hoy el amigo Jesús. Se han

comprometido a repetir otro día con La Cosa Nostra, aunque sólo una de ellas tiene BMW, Montse una 650 roja (of course).

Si no me equivoco Laura era la de Fazer y Monica lleva una V-storm. Pues eso, un saludo y ya sabeis por donde paramos.

Al resto de madiquitas, nos vemos la semana que viene!

Un beso! :-*

Me alegro Albur que todo haya ido bien...lo mio no es la llúvia seguro..., pero esos si, he aprovechado el tiempooooo....!

Nos vemos en la proxima...!

Bienevenidas a las intrepidas motards..., no saben donde se han metido... ::) ::) ::) ::)

a10 siau a tod@s [smiley=vrolijk_26.gif]

albur dijo:
Ep, gent!

Bueno, pues uno que ya está en casa porque ha llegado. Buena salida la de hoy en la que nos hemos mojado un poco (no

Las carreteras estaban húmedas y con arena, piedras, ramas y otras porquerías con lo que el trayecto ha sido de lo mas tranquilo

y reposado. Como el día no acompañaba demasiado, hemos almorzado en Biker's (estaba abierto  8-))unas butifarras con mongetas

y hemos hecho una sobremesa algo más larga que de costumbre. Después nos hemos vuelto por Castellfollit de la Pedra,

Mandar un saludo a Laura, Monica, y Montse , tres intrépidas  moteras que nos ha presentado hoy el amigo Jesús. Se han

comprometido a repetir otro día con La Cosa Nostra, aunque sólo una de ellas tiene BMW, Montse una 650 roja (of course).

Si no me equivoco Laura era la de Fazer y Monica lleva una V-storm. Pues eso, un saludo y ya sabeis por donde paramos.

Eiiiiiii!!!!! quina enveja,  :-/ jo aquest mati no he pogut anar en
moto5.gif
, però ...... hem agafat la llauna, en Ferran LT, en Balta (un company) i jo, i ens em ventilat un esmorzar d'aquells amb sobretaula que “no veas”, sobretot que no es perdi la costum, per altra banda ja veig que ho heu passat de fabula, m'alegro que el Bikers estigues obert, la Magda (jefa Bikers), l'any passat ens va dir que normalment el mes de gener tenia tancat, a part d'aixo, Vallfogona que tal, es podien agafar be les corbes?
;)

Eiiiiiii !!!!! qué envidia, yo esta mañana no he podido ir, pero ...... hemos cogido la lata, Ferran LT, en Balta (un compañero) y yo, y nos me ventilado un desayuno de aquellos con sobremesa que "no veas", sobre todo, que no se pierda la costumbre, por otro lado ya veo que lo ha pasado de fabula, me alegro que el Bikers estuviera abierto, la Magda (jefa Bikers), l año pasado nos dijo que normalmente el mes de enero tenía cerrado, y Vallfogona que tal, se podían coger bien las curvas?

albur dijo:
Ep, gent!

y reposado. Como el día no acompañaba demasiado, hemos almorzado en Biker's (estaba abierto  8-))unas butifarras con mongetas

Mandar un saludo a Laura, Monica, y Montse , tres intrépidas  moteras que nos ha presentado hoy el amigo Jesús. Se han

[highlight]pues eso mismo ...jeje..je..
[/highlight]
siso cuidadin con las afotos que cuelgas,vaya a ser que tengamos problemas logisticos :o :o con las MDR tu ya mentens ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

V,sssssssssss

Muy beunassssss:

Otro que ha llegado a buen puerto...pero como un
pulpo.gif
... si es que estamos mu mal... con la que nos ha caido y venga gas y palante.

Toy intrigao por ver la sesión fotografica de hoy.... ;D ;D ;D

[highlight]Albert [/highlight]: Las curvas se podian coger [highlight]cuadradas[/highlight]... si había nieve y todo... tenemos más moral que el alcollano.

Por cierto, que ayer fuí de craneo y no quiero ser maleducado, encantado de conocer a toda la tropa que vino a verme para hacer el cafelito a Platja d'Aro.

V'sss

[highlight]Tropa [/highlight]: Bueno como esto está muy muerto... vamos a ambientarnos un poquito con una foto de la escultural Eva Mendes... a ver si entramos un poco en calor.... ;) ;) ;)

normal_189.jpg

Como está la criatura !!!... se parece a una de las chicas que han venido hoy..... :P :P :P

:-* :-* :-*

pere GS dijo:
[quote author=albur link=1233166233/105#108 date=1233420354]Ep, gent!

pues eso mismo ...jeje..je..

[highlight]siso cuidadin con las afotos que cuelgas,vaya a ser que tengamos problemas logisticos :o :o con las MDR tu ya mentens ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D[/highlight]

V,sssssssssss[/quote]

La mare que us va par..................  >:( Quina feinada m'heu fotut per haver de retallar de les fotos a la Laura, la Mònica i  la Montse, precisament jo que ............. no he de fitxar  :D !

Bé, aqui queda clar qui ha sigut el nostre road-lider:
2009-01-31-Vallfogona_15.JPG

Aqui les altres: http://picasaweb.google.es/SisoRT/20090131Vallfogona#

Bien, aqui queda claro quien ha sido nuestro road-lider: XXX
[
Aqui las otras: XXX

Hola a Tots: Encantat de coneixet Jesus i Ferran Lo siento por Panotxa i Jesus pero por si Madiquita el ultimo sali detras y me quede el ultimo mucho trafico y adelantamientos....... ;) ;) ;) ;)
Un 11 para Mareta por su poder de animar a la peña a salir y sin sol ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Panotxa y las afotos :o :o :o :o :o estos tecnicos que desconfiguran las camaras ;D ;D ;D ;D
La salida muy buena, las carreteras ni el GPS las conocia y por fin terminamos en una nocturna que suerte que la Mareta dice que es como un topo de noche que sino ni un galgo la atrapa :-? :-? :-?
Buena semana para todos y la salida del viernes donde :( :( :( :( que ya esta tardando :-* :-* :-* :-*
Salut

PD. Cuidadin los que salgais mañana hay un pelin de humedad :'( :'( :'( :'( :'(

[highlight]Xavi Cat [/highlight]: yo también me alegro de haberte conocido...espero que me visiteis amenudo... y respecto a la humedad...

peche-2432.gif

Si nos descuidamos tenemos que volver en barca !!!

emoticon-msn-sourire-roule.gif.gif

[highlight]Mareta[/highlight] : a ver si montamos una salidilla para el domingo 08/02/09... que tengo fiesta... siempre que nos respete el tiempo... que hoy nos hemos puesto como pollos.... y la moto ni te cuento.... hecha una pena de barro..... :'( :'( :'(.... suerte que la compañia era grata... y el almuerzo de 10.

Salu2

ferran LT dijo:
 :)[highlight]Bon dia a tots/totes, abans de tot em presento, soc en ferran[/highlight] l'amic de l'albert i en jesus,  :'( :'(demano mil disculpes per l'enrrenou que us he pogut crear avui al posar.me devant de la "comitiva" i no haver sabut controlar si erem tots, "la primera en la frente", espero un altre dia fer-ho millor. També demano disculpes per tot el que no fagi bé amb l'us del foro peró es la primera vegada que entro a un foro :-? :-? :-?

En fi no m'enrrotllo, ens veiem aviat, espero

Hola Ferran LT bienvenido a este tu foro ,no te preocupes que el funcionamiento ,es como todo solo practica ;) ;)

Unsaludo V,sssssssssss

:o :o :o Siso RT :o :o :omuy bue reportaje..je..je..las servesas con nombre muy bueno 8-) 8-) 8-)

Unsaludo a las
990.gif
V,ssssssss

Bona nit sres, hay salida mañana?, parece que hay una pequeña tregua, estare a la guay. hata dentro de un ratito..

Ramon Deauville ;) ;) ;)

De tregua NA, DE NA.... otra vez está lloviendo.... me cago en :

Pastor-con-rebano-de-ovejas-Teruel_20098.jpg

Paciencia.... ya vendrán dias mejores para disfrutar de las burras.... una saludo a los
990.gif
que se rajaron ayer ;D ;D ;D

Salu2

Booooooooodia, pos hoy salir en amoto va ser que no, en Figueres ha llovido toda la

noche y sigue aun, temdremos que esperar al finde que viene, a ver si nos da una tregua el tiempo.

Que tengais una semana laboral lo mas productiva, amena y corta posible, y si no hay ningun

imprevisto, nos vemos el sabado......... 8-) 8-) 8-) 8-) 8-)

HASTALUEGGG

Tomeu Penya – Plou

Plou i a defora bufa es vent
Que me fa sentir petit com un granet d’arena
Estic dins del llit estic ben calent
[highlight]Avui ja no em mouré d’aquí[/highlight]... uh, uh, uuuh...

Que dorm es meus sentits i aixeca sa tempesta
I aquest tic a tic que això representa
Música i cançons i un bon grapat d’emocions

Jo som com un rupit ajupit dins un ullastre
Mig embadalit escolt s’aigo[highlight] caure[/highlight]
[highlight]I avui ja no em mouré d’aquí[/highlight]

Que dorm es meus sentits i aixeca sa tempesta
I aquest tic a tic que això representa
Música i cançons i un bon grapat d’emocions

[highlight]es senyal de terra humida[/highlight]
d’herba verda i de frescor
tornarà l’ocell que donà vida
desperta’t i vine
[highlight]aquest temps convida a fer l’amor[/highlight]

:)

http://es.youtube.com/watch?v=mJeI76H95Ks

Letra de una cantautor mallorquín, canción: Plou “llueve” i hoy no podemos salir

Jesus GS 1200 dijo:
De tregua NA, DE NA.... otra vez está lloviendo.... me cago en :

Pastor-con-rebano-de-ovejas-Teruel_20098.jpg

Paciencia.... ya vendrán dias mejores para disfrutar de las burras.... una saludo a los
990.gif
que se rajaron ayer   ;D ;D ;D

Salu2

Saludos del Primer  
990.gif
que se rajo ayer....pero no sabes cuanto aproveché el tiempo Jesus...

Prepare los apuntes para el proximo viernes, corregí un libro escaneado y pasado a word, para despues de resumirlo, pasarlo a audio y tenerlo en CD en el coche para escuchar cuando voy de ruta, preparé el indice del TFC (trabajo de fin de carrera) .....ahhhh...!  miré a la ERRETE de reojo, pobrecilla, con lo limpita que estava no la saqué de paseo, asi, que solo la puse en marcha dentro del garage para que se tirara cuatro pedos...!

imaginate lo que da de si un dia entero en casa...

Pero bueno, como tu dices, ya vendran tiempos mejores para sacar las burras... ;)

Haber , digo a ver si el proximo finde o el sábado o el domingo lo consigo.. :-/ :-/ :-/ :-/

Ala, me alegro que los valientes del viernes i del sábado os fuera de lo mejorcito...asi me gusta estrechando lazos con gente nueva..la LCN, se hace grande chicos..!

Buena semana a todos y hoy como no....sigo ......

por tanto ..............
emoticone-msn-nonnon.gif
emoticone-msn-nonnon.gif
MOTO...

[highlight]Pere Deauville [/highlight]: Vale, quedas exculpado!!!... menudo panzón de currar!!!... tu vas a por matrícula...!!!

acupuncture-9302.gif

Ralájate un poco... que te vas a estresar.....

V'ssss .

Amunt aquesta moral :)

Girona.png

[highlight][move]QUE NO LO TENEMOS TAN MAL ....... HOMBRE ....... AL LORO!!!![/move][/highlight]

Albert GTR dijo:
Amunt aquesta moral :)

Girona.png

[highlight][move]QUE NO LO TENEMOS TAN MAL ....... HOMBRE ....... AL LORO!!!![/move][/highlight]

Gracies Berto por lo ánimos...!

Igualmente para ti Jesus, ya sabes una matricula de honor = no pagar matricula de una proxima asignatura..., lo que pasa es que ya me he matriculado todo y no creo que me devuelvan la pasta..! ;D ;D ;D ;D

Hasta pronto..! ;)

Benvolguts MDM:

un missatge molt breu per començar:

Tinc
traje-mono.jpg
de
Stelvio.jpg

[highlight]Translation y versión masculina:[/highlight]

Apreciados MDM:

Un mensaje muy breve:

Tengo
normal_mono_ducati_babe_01.jpg
de
04_2_1.JPG

Easy to take translation:

Tengo mono de curvas

S´ha acabat un fín de passat per aigua i la veritat es que hem de començar a programar el proper cap de setmana.
Si os sembla bé:

IV Koffeetreffen PRE WEEK END.-
Sobretot curves i més curves, please.
Jo proposaría les curves de Tossa.
Després penjo llista

Només una petita cosa el divendres al matí vaig a Barcelona per feina, sempre, sempre hi he anat en cotxe, però,,,,, com que ara estic MDM , potser hi aniré en moto. Bé si hi ha algú que em volgués acompanyar. Sola no hi aniré. Em fa massa respecte. El que tinc que fer a BArcelona durarà com a molt 50 minuts i després podríem fer un tomb,... no sé. Si ningú diu res, voldrà dir que millor hi vagi en cotxe ( tant de bó, donç anar tant lluny em fa respecte).

[highlight]Jesús [/highlight],... ja pots anar pensant qué vols fer diumenge, jo m´apunto. Penjem llista i així tothom que es pinti les agendes de [highlight]PRIMAVERA [/highlight]perque ,... [highlight]MDM[/highlight] a la [highlight]Cosa Nostra [/highlight] ens agrada conduir, pasar-ho bé i divertir-nos.

Bona setmana a tots.

Free translation:

Por favor,... despues de un fín de sdemana pasado por agua,..... sres MDM de LCN vayan pintando el fín de semana de las agendas del COLOR DE LA PRIMAVERA y con el símbolo de su moto. Tenemos que salir !!!!!
Que tengan Vds una buena semana.

mareta dijo:
Benvolguts MDM:

un missatge molt breu per començar:

Tinc
traje-mono.jpg
de
Stelvio.jpg

[highlight]Translation y versión masculina:[/highlight]

Apreciados MDM:

Un mensaje muy breve:

Tengo
normal_mono_ducati_babe_01.jpg
de
04_2_1.JPG

Easy to take translation:

Tengo mono de curvas

smilie_gr_288.gif

Ahora en serio mareta,[highlight] ¿Y las fotos del viernes?[/highlight] porque te vi hacer unas cuantas y no me dirás que tú también tenias la cámara descodificada como el Panotxa ;D ;D ;D ;D ;D
Por las curvas no te preocupes, que el próximo fin de semana seguro que haremos unas cuantas con las moteras que trajo Jesús el sábado... ;D ;D ;D ;D ;D
Esta es una de las fotos que ha tenido que recortar SisoRT:

9_weekend_bad_ass.jpg

;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Saludos.

[highlight]Albert, [/highlight]moltes gracies per el correo. Aquesta setmana baixaré a Girona on em vares dir la primera vegada. A veure qué m´explican. Preguntaré per el seient de gel a veure .... Moltes gracies

Translation:

[highlight]Albert [/highlight]muchas gracias por el mai, Esta semana bajaré a la city para preguntar sobre el asiento de gel. Muchas gracias.

Hola, [highlight]Kike CS:[/highlight]

M´ha agradat molt la foto de la noia i la posició dels dits.
Jo vaig fer fotos amb la càmara de la meva filla però no sé com penjar-les. Ara miraré com funciona lo del Picassa i les penjo.  :-*

Translation:

Hola [highlight]Kike Cs[/highlight]. Me ha gustado mucho la foto de la chica motera, especialmente la posición de los dedos. Por cierto, hoce fotos con la cámara de mi hija pero no sé como colgarlas. Ahora miro como funcionan y las cuelgo.  :-*

Booooooooona nit MDM!

Cap de setmana passat per aigua, amb la Montse hem anat  un parell de dies a caminar i ja som a casa.
He vist que vàreu sortir dissabte i que heu fet noves amistats...molt be!
Us deixo una foto significativa de la caminada del cap de setmana.
Salut!

Booooooooona nit MDM! Fin de semana pasado por agua, con la Montse hemos ido un par de días a andar y ya estamos en casa. He visto que salisteis el sábado y que habéis hecho nuevas amistades...muy bien! Os dejo una foto significativa de la andada del fin de semana. Salud!

dsc03648of7.jpg

Atrás