Bon dia a tots/totes, abans de tot em presento, soc en ferran l'amic de l'albert i en jesus, :'( :'(demano mil disculpes per l'enrrenou que us he pogut crear avui al posar.me devant de la "comitiva" i no haver sabut controlar si erem tots, "la primera en la frente", espero un altre dia fer-ho millor. També demano disculpes per tot el que no fagi bé amb l'us del foro peró es la primera vegada que entro a un foro :-? :-? :-?
Ha estat un plaer per a mi coneixer a tota "[highlight]be pel que veig una part[/highlight]" la vostre penya, i espero feer moltes més sortides amb vosaltres.
Com suposo que ja us ha explicat l'albert, nosaltres tenim un altre grupet, que inicialment erem tots "megaescuteros", i que de mica en mica ens hem anant convertint en motards de veritat, i fem sortides setmanals els dissabtes a esmorçar, per tant haurem de anar alternant la presencia a un i altre grup, si no conseguim a la llarga fer-ne un de sol, encara que com ja sabeu coordinar un grup gaire nombrós es fa dificil, sobre tot pel tema aturades i restaurants/bars.
En fi no m'enrrotllo, ens veiem aviat, espero.
Salut companys, ferran
[quote author=Albert GTR link=1233166233/75#77 date=1233342095][quote author=Panotxa link=1233166233/75#76 date=1233341478]Boooooooooooooooona tarda!
Un que ja ha arribat a casa...avui sortida motera on hem conegut gent nova.
Al final hem sigut Albert GTR, Ferran (encantat de coneixer-te) amb una màgnifica LT negra molt guapa, Xavicat i la seva dona (ha estat un plaer coneixer-te), Mareta, Farners, KikeCS, Ozepe i Panotxa.
La ruta prevista res de res, ja sabem que passa quan ve l'Ozepe, que té el GPS girat i ens porta per unes carreteretes que no surten en cap dels mapes...molt xules Ozepe.
A Platja d'Aro hem quedat amb en Jesus (un plaer coneixer-te) i em fet un cafetó amb gotes, d'allà cap a casa...una sola paraula DESMADRE.
El Jesus (que anava en cotxe) diu seguiu-me, quan a ficat la primera ja no quedaba ningú al parking, jo que per un cop a la meva vida, he fet bondat i m´he quedat darrera del Jesus i...els hem perdut...ens han donat ESQUINASSO! >
Total que ni la carretera de Tossa, ni la carretera de Cassà, ni res de res, una altre dia serà!
I a sobre no hi han fotos, perquè avui he agafat la càmara petita i la tenia mal configurada i totes les fotos ha sortit mogudes...tot un exit. :'(
Als que surtin demà i diumege que vagi molt bé, jo estaré fora tot el cap de setmana.
Salut!
Boooooooooooooooona tarda! Un que ya ha llegado a casa...hoy salida motera dónde hemos conocido gente nueva.
Al final hemos sido Albert GTR, Ferran (encantado de conocerte) con una màgnifica LT negra muy guapa, Xavicat y su mujer (ha sido un placer conocerte), Mareta, Farners, KikeCS, Ozepe y Mazorca. La ruta prevista nada de nada, ya sabemos que pasa cuando viene la Ozepe, que tiene el GPS girado y nos trae por unas carreteretes que no salen en ninguno de los mapas...muy chulas Ozepe.
A Platja d'Aro hemos quedado con Jesus (un placer conocerte) y hemo tomado un cafe con gotas, de allí hacia casa...una sola palabra DESMADRE. Jesus (que iva en coche) dice seguidme, cuando a metido la primera ya no quedaba nadie en el parking, yo que por una vez en mi vida, he hecho bondad, me he quedado detrás del Jesus y los hemos perdido... han dado ESQUINASSÓ! >
Total que ni la carretera de Tossa, ni la carretera de Cassà, ni nada de nada, otro día será! Y encima no hay fotos, porque hoy he cogido la càmara pequeña y la tenía mal configurada y todas las fotos han salido movidas...todo un exito. :'( A los que salgan mañana y domingo que vaya muy bien, yo estaré fuera todo el fin de semana. Salud