Per parts, que amb la velocitat que va això em perdo:
Apreciat [highlight]Rafa100RS[/highlight] i resta de [highlight]Penitents[/highlight], la "piella", com diuen en algunes contrades, fantàstica. Sapigueu que us porto sempre al cap:
[highlight]JesúsGS[/highlight] Crec que involuntàriament vaig esser el primer en canviar-te el nom suprimint el 1200. M'apunto el tanto.
[highlight]Mareta[/highlight] pregunta el que et convingui del Gàrmin o del Garmín, però pensa que jo n'he après una mica a base de petacades i, sobretot, amb l'ajuda d'en [highlight]XaviRT[/highlight] i d'en [highlight]Panotxa[/highlight]. Especialment he d'agrair a l'últim que cansat de la meva insistència va decidir "atacar-me" en plena Kukçotada i configurar-me'l segons les seves preferències i des de llavors me va de "puta mare". Gràcies Panotxín.
[highlight]Pere Deauville[/highlight], ànims. Segur que l'esforç valdrà la pena, més enllà del títol, per la satisfacció personal d'haver-lo conseguit.
[highlight]Resta de personal[/highlight], us estimo a tots/es però dossifiqueus-vos que no us atrapo per llegir-vos. ;D ;D ;D
[highlight]PereGS[/highlight] si n'estàs convençut, me permeto suggerir-te que no dubtis en anar al metge que, segurament, et pot ajudar amb algún ansiolític tipus "sintabac". A mi me va anar bé
Finalment, fins a la [highlight]Rute per la France [/highlight] estic de penitència (de veritat i no com els de Castelló)
Bona nit!
[highlight]Mareta[/highlight] pregunta lo que te convenga del Gàrmin o del Garmín, pero piensa que he aprendido un poco a base de golpes y, sobretodo, con la ayuda de [highlight]XaviRT[/highlight] y de[highlight]Panotxa[/highlight]. Especialmente he de agradecer al último que cansado de mi insisténcia decidió "atacarme" en plena Kukçotada y configurarmelo segun sus preferéncias y desde entonces me va de "puta madre". Gracias Panotxín.
[highlight]Pere Deauville[/highlight], ánimos. Seguro que el esfuerzo valdrá la pena, independientemente del título, por la satisfacción personal de haberlo conseguido.
[highlight]Resto de personal[/highlight], os quiero a todos/as pero dosificaros pues no os atrapo para leeros. ;D ;D ;D
[highlight]PereGS[/highlight] si estás convencido, me permito sugerirte que no dudes en ir al médico que, seguramente, te puede ayudar con algún ansiolítico tipo "sintabaco". A mi me fue bien
Finalmente, hasta la [highlight]Rute per la France [/highlight] estoy de peniténcia (de verdad y no como los de Castellón)
Bona nit!