Benvolguts pubills del alt, baix Empordà, Gironés i rodalies:
He fet 4 fotos de la ruta d´avui que he acabat fent sola.
M´he esperat els 10 minuts de rigor i veient que no venia ningú he enfilat ca a Cassa i he fet les primeres curves programades : Santa Pallaia, després les curves de la Ganga fins a Sant Antoni de Calonge.
Despres he anat, com promés a fer el café amb en Jesús. El Club on ell es el director, molt i molt maco. Després del café he enfilat les curves desde Sant Feliu a Tossa de Mar i LLoret.
He tardat més en atrevesar LLoret que fent les curves de Tossa.
He conegut en Perarnau i li he fet sapiguer que el volem veure ben aviat dalt de la seva moto.
Tot seguit i a punt de fer-se fosc, he enfilat cap a casa on he arrivat just just per portar la Mareta i la Helena a menjar pizza.
Resumint, 230 km, 3 cafés i el plaer de compartir-los amb en Jesús i en Perarnau , a tots dos :-* :-*
Avui al sortir sola, m´he medit amb la 1.200 . Les curves de Santa Pellaia les he de repetir, m´han costat une mica. De totes maneres avui anaba amb maletes ( cosa que no estic costumada ).
Apa os deixo el enllaç de les fotos
http://picasaweb.google.es/mareta05/VIIKoffeeTreffen#
Translation :
Queridos MDM de LCN:
He hecho 4 fotos de la ruta de hoy que he acabado haciendo sola.
Me he esperado los 10 minutos de rigor y viendo que no venía nadie he enfilado hacia Cassà y he hecho las primeras curves programadas: Santa Pallaia, después las curves de la Ganga hasta Sant Antoni de Calonge.
Despreso he ido, como prometido a hacer el café con Jesús. El Club donde dónde él se el director, muy y muy guapo. Después del café he enfilado las curves desde Sant Feliu en Tossa de Mar y LLoret.
He tardado más en atrevesar LLoret que haciendo las curves de Tossa.
He conocido en Perarnau y le he hecho saber que lo queremos ver pronto encima de su moto.
Acto seguido y a punto de hacerse oscuro, he enfilado hacia casa donde he llegado justo justo para llevar la Mareta y Helena a comer pizza.
Resumiendo, 230 km, 3 cafés y el placer de compartirlos con Jesús y en Perarnau, para los dos :-* :-*
Hoy al salir sola, me he medido con la 1.200. Las curves de Santa Pellaia las tengo que repetir, me han costado un poco. De todas maneras hoy iba con maletas (cosa que no estoy acostumbrada).
Apa os dejo el enlace de las fotos
http://picasaweb.google.es/mareta05/VIIKoffeeTreffen#