ACTUALITZACIÓ / ACTUALIZACIÓN
RUTA FAR-BRACONS, 18-04-09
En
Panotxa m'ha penjat la ruta:
http://www.4shared.com/file/98572484/fd03b4dc/Ruta_09-04-18.html
+FONTAJAU: Quedem a les 08:00 i marxem a les 08:10
+passem per Sant Martí de Llémena i per Sant Esteve d'en Bas
+MARE DE DÉU DEL FAR: Arribem a les 09:20, fotos i paisatge, i marxem a les 09:50
+COLL DE CONDREU: Arribem a les 10:00, esmorzem, i marxem a les 11:20
+passem per Manlleu, Torelló, Túnels de Bracons, Sant Esteve d'en Bas, Olot, Mieres
+CALA TINA: Arribem a les 12:30, cervesseta, i marxem a les 13:00
+passem per Banyoles, un s'hi queda, altres cap a Figueres i altres a Girona.
+FONTAJAU: Quedamos a las 08:00 y nos marchamos a las 08:10
+pasamos por Sant Martí de Llémena y por Sant Esteve d'en Bas
+MARE DE DIOS DEL FARO: Llegamos a las 09:20, fotos y paisaje, y nos marchamos a las 09:50
+COLL DE CONDREU: Llegamos a las 10:00, desayunamos, y nos marchamos a las 11:20
+pasamos por Manlleu, Torelló, Túneles de Bracons, Sant Esteve d'en Bas, Olot, Mieres
+CALA TINA: Llegamos a las 12:30, cervesseta, y nos marchamos a las 13:00
+pasamos por Banyoles, puede que uno se quede, otros hacia Figueres y otros a Girona.
Alf51
3. Kike CS
4. XaviRT i MeiRT
5. Ramon Deauville
6. Turri
7. Panotxa
8. Jesús GS
9. Pere GS
10. Albur
11. Xavicat
12. Perarnau
12+1.
14.
Avui un dia agredolç. Dolç perquè l'[highlight]Omeya[/highlight] m'ha arreglat l'assistència a la III Paellatreffen de la HMP (en parlem amb els altres assistents) i agre perquè tinc la Paula engripada (es veu que hi ha passa) i serà dubte per dissabte. :-[
[highlight]ALbur[/highlight] de la manera que saps escriure, relatar, detallar i explicar, ja estàs tardant a fer un diari de LCN... d'aqui a una anys, no sé si et faràs ric, però ens petarem de riure ;D ;D ;D. Una abraçada,

Hoy un día agridulce. Dulce porque [highlight]Omeya[/highlight] me ha arreglado la asistencia a la III Paellatreffen de la HMP (hablamos con los otros asistentes) y agrio porque tengo a Paula engripada (se ve que hay passa) y será duda para el sábado. :-[
[highlight]ALbur[/highlight] de la manera que sabes escribir, relatar, detallar y explicar, ya estás tardando a hacer un diario de LCN ... de aqui a unos años, no sé si te harás rico, pero nos troncharemos de risa ;D ;D ;D. Un abrazo