M’haureu de disculpar pero ahir no estava molt xerraire ( Vaig fer Trial a Palamós Diumenge i estava esgotat )i les presentacions…..quines presentacions? Si no em vaig presentar!!!!!!.
Vaig arribar amb Solitario, Sube, Rioja y Carlitus a la fonda Safaja de Barcelona, passant no se per on, si si que ho se Solitario ens va portar per rotondes, polígons, mes rotondes y mes polígons algun poble….això crec!!!!
Deu ser que com el seu nom bé indica SOLITARIO a vegades necessita passar per llocs on hi hagi VIDA!!!!!, de totes maneres va estar molt bé.
A la Fonda ens varem sentar en el raconet al costat de la finestra i de la CALEFACCIÓ!!!!!.
Vaig conèixer a Pere GS i a vaig parlar amb algun que altre però ara mateix no recordo els seus noms ni els nics, si!!!! M’hauru de perdonar.
Si que en recordo un i el tinc present PANOTXA, era facil, NO?
Una vegada esmorçats/dinats varem tornar a la carretera, crec que ens varem desperdigar una miqueta, igual forà bó que en les Cruilles ens reagrupéssim tots per no perdren’s, tal com va passar que uns quant vem acabar a Taradell!!!!!
Sort d’el Sr, GS 800 Gris, perdona però no ens varem presentar ( que mal educat soc ) i per això no poso el teu nom ni el NIC, que va contactar amb no se qui i ens va retornar per la bona ruta.
Finalment varem arribar a l’Eix Transversal i varem anant marxant cap a casa, alguns quasi passant per Andorra i d’altres per Hostalric.
Ha estat molt agradable compartir taula i carretera amb vosaltres, espero que es repeteixi
A se’m oblidava, Mareta, el gust es meu, espero que la pròxima vegada sigui jo qui et saludi i sense el casco
Per cert, em dic Guillem i el meu NIC es XAVMAR sóc de Barcelona i pujo a Ullà sempre que puc, o sigui cada setmana
Una abraçada a tothom