Booooooooooooon dia!
Avui plou, no sé si sortirà algú...molt amb compte amb les carreteres.
Sant Esteve, temps de menjars i menjars...aquests dies estaré desconnectat perquè amb la Montse demà marxem cap a Galícia a fer una mica de turisme del normal, vull dir cotxe, fotos, hotel bla,bla,bla...o sigui qualsevol cosa que no sigui anar en moto.
M'enduré el portatil i si cap hotel té wifi poder em puc connectar, si no és així que tingueu una bona entrada d'any.
Mareta t'envio un parell de propostes de firmes tal com em demanes...espero que alguna de les dues t'agradi.
MaretaGS-01
MaretaGS-02
Booooooooooooon día! Hoy llueve, no sé si saldrá alguien...mucho cuidado con las carreteras. Sant Esteve, tiempo de comidas y comidas...estos días estaré desconectado porque con la Montse mañana marchamos a Galicia a hacer algo de turismo del normal, quiero decir coche, fotos, hotel bla,bla,bla...o sea cualquier cosa que no sea ir en moto. Me llevaré el portatil y si algún hotel tiene wifi quizas me puedo conectar, si no es así que tengáis una buena entrada de año. Mareta te envío un par de propuestas de firmas tal y como me pides...espero que alguna de las dos te guste.