Re: GIRONA-LCN (2009-51) SALIDAS DEL 10 a 11 OCT
Booooooooona nit!
Rafa gracies per les fotos de la K100treffen i per la taça personalitzada.

Turri que et milloris, jo també penso que el millor són els supositoris. ;D ;D
Pere Deauville dissabte no puc sortir, però diumenge si que podria...a més a mes vindria amb la K75S que ja la tinc montada, ara és com tenir moto nova.
Avui he anat a Girona i la condemnada va finíssima, de moment no he perdut cap peça.
Estaré al cas per si algú surt diumenge.
Siso...com sempre les fotos que poses son brutals.

...Salut!
Booooooooona nit! Rafa gracias por las fotos de la K100treffen y por la taza personalizada.
Turri que te mejores, yo también pienso que lo mejor son los supositorios. ; D; D Pere Deauville el sábado no puedo salir, pero el domingo sí que podría ... además vendría con la K75S que ya la tengo montada, ahora es como tener moto nueva. Hoy he ido a Girona y la condenada va finísima, de momento no he perdido ninguna pieza. Estaré al tanto por si alguien sale Domingo.Siso ... como siempre las fotos que pones son brutales. : o: o .... Salud!
Booooooooona nit!
Rafa gracies per les fotos de la K100treffen i per la taça personalitzada.

Turri que et milloris, jo també penso que el millor són els supositoris. ;D ;D
Pere Deauville dissabte no puc sortir, però diumenge si que podria...a més a mes vindria amb la K75S que ja la tinc montada, ara és com tenir moto nova.
Avui he anat a Girona i la condemnada va finíssima, de moment no he perdut cap peça.
Estaré al cas per si algú surt diumenge.
Siso...com sempre les fotos que poses son brutals.

...Salut!
Booooooooona nit! Rafa gracias por las fotos de la K100treffen y por la taza personalizada.