Bona nit a tothom i una abraçada pel
Raimon i desitjos de millora i ànims, me sap greu anar tard però estic molt liat.
Aquest matí he portat la moto a Can BMW per lo de la campanya de frens. A mitja tarda m'han avisat, en Carles, molt atent i amable, de que li semblava, pel soroll, que tenia un coixinet en mal estat a la roda del darrera. Evidentment he aprofitat que se m'acaba la garantia per Sant Joan i ara està la moto amb el darrera desmuntat (força aparatós). Pel que m'ha comentat és una avaria, maluradament, habitual en aquestes motos. He fet sort de que m'ho detectessin abans del viatge a NK. Contava sortir , i no ho descarto, aquest dissabte a perseguir adventures, dependrà de l'evolució de la reparació. Ens veiem dijous,

Esta mañana he llevado la moto a Can BMW por lo de la campaña de frenos. A media tarde me han avisado, en Carles, muy atento y amable, de que le parecía, por el ruido, que tenía un rodamiento en mal estado a la rueda trasera. Evidentemente he aprovechado que se me acaba la garantía por Sant Joan y ahora está la moto con la parte trasera desmontada (bastante aparatoso). Por lo que me ha comentado es una avería, maluradament, habitual en estas motos. He hecho suerte de que me lo detectaran antes del viaje a NK. Contaba salir , y no lo descarto, este sábado a perseguir adventures, dependerá de la evolución de la reparación. Nos vemos el jueves,