GIRONA-LCN (2012-02) LA SEGUNDA DEL AÑO 14 Y 15 Enero 2012

Hola..!!

jo a més de no poder gastar un cuarto, per arrodonir el tema ens entren a robar a casa, puta mare....!!!! :'( :'( :'(

No hase faltar disir más...!!

Pep

4E5B4E2F2C2E2E594D1E0 dijo:
Hola..!!

jo a més de no poder gastar un cuarto, per arrodonir el tema ens entren a robar a casa, puta mare....!!!! :'( :'( :'(

Pep

Jdr... Pep  >:( >:(

Espero que no haya sido mucho... lo lamento

4A5F4A2B282A2A5D491A0 dijo:
Hola..!!

Quina putada Pep... >:(.. ànim...!! ;)
Pep

Pués por encima 2000 euros entre pitos y flautas...!!!

Estoy que muerdo, a ver si con una cena entre semana con los amics de LCN se pasa..!! :'( :'(

Dios que paciencia.....!!!! :'( :'(

Pep

[highlight]Pep[/highlight], que mal me sabe >:( >:( >:(... aunque a veces mejor no pillarlos en casa, ya que esta gente poco tiene que perder y se te llevan por delante. :-[

[highlight]Panotxa[/highlight], de momento lo marrón lo tengo aparcado ... no tentemos a la suerte. :-/

[highlight]Alf[/highlight], eso, eso, cochina envidia ... :P :P :P ... ;D ;D ;D

[highlight]Turri[/highlight], te adjunto un enlace ... ya dirás. ;)

V'sss 8-)
GeSus

PD: FORÇA BARÇA !!! :D

[highlight]...ho sento, Pep ![/highlight]...
raleur2010.gif
...
raleur2010.gif
...
raleur2010.gif

Hola no@s, Pep tienes que poner trampas de esas que se cojen a los h---os y los retuercen y son efectivas, animos noi.
siento no poder ver el montaje del proximo lcntreffen, pero bueno en la proxima reunion ya lo comentamos que esta semana estoy liadisimo y no os sigo mucho, salud companys. A10.

Ramon Deauville. :) :) :) :) :)

Gràcies a tots, ara toca tornar-se aixecar i pensar que el dia que vindrà serà millor..!!! ;) ;) ;)

Gràcies de nou amics..!!!

P.D. Panotxa m'has dejao nada en el gmail..?

Pep

332633525153532430630 dijo:
Gràcies a tots, ara toca tornar-se aixecar i pensar que el dia que vindrà serà millor..!!! ;) ;) ;)

Pep

Ep Pep, ànims, últimament estas de mala sort. :-?

El passat divendres et vaig enviar un correu en aquesta adreça:
jcamposguerra@gmail.com

Comprova-ho i em dius quelcom....salut! ;)

BRICOMOTOMANIA!!!!

Com que estem en temps de crisis, cal aguditzar l'enginy. 8-)

Amb dos cargols (els que vaig canviar de la pantalla) i una càmera de Bici he aprofitat aquest espai per poder portar l'oli de recanvi, que tanta nosa fa en les maletes. :D

Salut!  ;)

p1040029t.jpg

p1030991g.jpg

p1030989.jpg

Como estamos en tiempos de crisis, hay que agudizar el ingenio. Con dos tornillos (los que cambié de la pantalla) y una cámara de bici he aprovechado este espacio para poder llevar el aceite de repuesto.Salud!

7F4E41405B574E2F0 dijo:
[quote author=332633525153532430630 link=1326130897/110#110 date=1326955508]Gràcies a tots, ara toca tornar-se aixecar i pensar que el dia que vindrà serà millor..!!! ;) ;) ;)

Pep

Ep Pep, ànims, últimament estas de mala sort. :-?

El passat divendres et vaig enviar un correu en aquesta adreça:
jcamposguerra@gmail.com

Comprova-ho i em dius quelcom....salut! ;)
[/quote]

Pelroig, és jocamposguerra@gmail.com

Salut..!!

Pep

Pep, ho sento. Tal com t'han dit, el millor és no enganxar-los infraganti doncs és quan s'acaba a la preso (tu) i rient (ells). Si et fa falta res, faig per un.

Panotxa, bon brico, ja saps on portar el biberó. Si em permets una suggerència, mira de trobar unes arandeles volanderes que evitin que la goma de càmera es vagi esquerdant.

Pep, lo siento. Como te han dicho, lo mejor es no pillarlos infraganti pues es cuando se acaba en la cárcel (tú) y riendo (ellos). Si te hace falta nada, hago por uno.

Panotxa, buen brico, ya sabes dónde llevar el biberón. Si me permites una sugerencia, trata de encontrar unas arandelas volanderas que eviten que la goma de cámara se vaya resquebrajando
.

[highlight]Panotxa[/highlight], t'ha quedat de nassos la brico, tot i que la recomanació d'en Siso la veig molt encertada per no perdre la citrellera !!!

Tinc un company que s'en va cap a Marroc amb ... unes Yamaha SR250 tunejades ... són unes 20 motos... aquí estan fent el cabra a Montmelo ... amb tacos i genoll a terra !!!  :o ...  :D

img20120119wa00011.jpg
img20120119wa0000.jpg

Crec que s'ho passaran de nassos amb aquest trastets de poc més de 20CV ... ja que porten vehicle d'assitència per no anar carregats !!!  ;)

[highlight]PereDV[/highlight], aquest finde currelo !!! :'( :'( :'( ... encara que el dissabte a la tarda treuré el Remus a fer un tomb per Tossa !!! :D

V'sss 8-)
GeSus

Panotxa!!! Bon brico!!! :o :o

Si a algú li interesa, m'han ofert una Moto 49 (com la d'en RaimonPetro$, per tant una GS 650) Es de les primeres que van sortir, de color vermell, i es te de canviar el kit d'arrastre (plat, pinyó i cadena).

M'en demanen 1000 petrodollares, si algú li interesa per anar a fer el cabra... ;)

PD. no le vista jo... encara ;D ;D ;D

090A0569050A10470 dijo:
Panotxa, bon brico, ja saps on portar el biberó. Si em permets una suggerència, mira de trobar unes arandeles volanderes que evitin que la goma de càmera es vagi esquerdant.

Ep Siso!

Gracies pel consell, però he tingut la sort que els dos cargols que vaig aprofitar de la pantalla tenen una volandera passant que al col.locarla invertida em fa doble servei, un de separació del cargol amb la goma i l'altre de volandera.

En aquesta imatge és veu la volandera.

Salut!  ;)

299z.png

Ep Siso! Gracias por el consejo, pero he tenido la suerte de que los dos tornillos que aproveché de la pantalla tienen una arandela pasante que al colocarla invertida me hace doble servicio, uno de separación del tornillo con la goma y el otro de arandela. En esta imagen se ve la arandela.Salud!

14213625362A2531440 dijo:
Panotxa!!! Bon brico!!! :o :o

Si a algú li interesa, m'han ofert una Moto 49 (com la d'en RaimonPetro$, per tant una GS 650) Es de les primeres que van sortir, de color vermell, i es te de canviar el kit d'arrastre (plat, pinyó i cadena).

M'en demanen 1000 petrodollares, si algú li interesa per anar a fer el cabra...  ;)

PD. no le vista jo... encara  ;D ;D ;D

::) ::) ::) ::) ::) AL MARROC...?????? ::) ::) ::) ::) ::)

5B6A65647F736A0B0 dijo:
[quote author=090A0569050A10470 link=1326130897/116#116 date=1326998804]Panotxa, bon brico, ja saps on portar el biberó. Si em permets una suggerència, mira de trobar unes arandeles volanderes que evitin que la goma de càmera es vagi esquerdant.

Ep Siso!

Gracies pel consell, però he tingut la sort que els dos cargols que vaig aprofitar de la pantalla tenen una volandera passant que al col.locarla invertida em fa doble servei, un de separació del cargol amb la goma i l'altre de volandera.

En aquesta imatge és veu la volandera.

Salut!  ;)

299z.png

Ep Siso! Gracias por el consejo, pero he tenido la suerte de que los dos tornillos que aproveché de la pantalla tienen una arandela pasante que al colocarla invertida me hace doble servicio, uno de separación del tornillo con la goma y el otro de arandela. En esta imagen se ve la arandela.Salud![/quote]

ESO QUE ES LO QUE ES....???

:-[ :-[

06050A660A051F480 dijo:
Pep, ho sento. Tal com t'han dit, el millor és no enganxar-los infraganti doncs és quan s'acaba a la preso (tu) i rient (ells). Si et fa falta res, faig per un.

Pep, lo siento. Como te han dicho, lo mejor es no pillarlos infraganti pues es cuando se acaba en la cárcel (tú) y riendo (ellos). Si te hace falta nada, hago por uno.

Panotxa, buen brico, ya sabes dónde llevar el biberón. Si me permites una sugerencia, trata de encontrar unas arandelas volanderas que eviten que la goma de cámara se vaya resquebrajando
.

Gràcies Gran Capità, de moment ja ha passat el périt i ara toca esperar a veure que és el que paguen..!! ;) ;)

Pep

Hola a tod@s,

Este sábado no puedo salir ya que tengo trabajo.

Propongo que el domingo a las 9 de la mañana, ya que las carreteras estan muy húmedas i hace frío, desayunar en el Caliu unas tostadas con "xuia" cerca del fuego y después salir a dar una vuelta y el mediodía a casita.

Quien quiera venir que se manifieste y a las 9 en el Caliu.

De momento estan apuntados:
1. LluisCampsa
2. Joan Izquierdo
3. Joan Trias
4...
5...
6...
7..
8...
9...
10..

Salut & benzina

TRIAS

Ep, notícies fresques!

L'Albur m´ha enviat aquesta foto per que la pengi, tot correcte, el nen pesa 4,800Kg.

Felicitats Anna, Pere i Jordi!

Salut!  ;)

marcln.jpg

Amb permis del pare, aquí el tenim, ja de petit apuntant maneres... ;D ;D ;D

marc2q.jpg

Molt bones.
Encara que no digui res os segueixo ;) ;) ;)

5D6C636279756C0D0 dijo:
Ep, notícies fresques!

L'Albur m´ha enviat aquesta foto per que la pengi, tot correcte, el nen pesa 4,800Kg.

Felicitats Anna, Pere i Jordi!

Salut!  ;)

marcln.jpg

Moltes felicitats!!!!!

Hola nois, Felicidades al Alburt y a la Mama por el peaso de gorililla, enhora bona familia. :-* :-* :-* :-*
Yo tampoco moto mañana y el Domingo carrera de btt en Palafolls que quiero medirme con el Ramon peque  ;D ;D ;D ;D ;D, A10 y que disfruteis companys.

Ramon Deauville ;) ;) ;) ;)

5F6E61607B776E0F0 dijo:
Amb permis del pare, aquí el tenim, ja de petit apuntant maneres... ;D ;D ;D

marc2q.jpg

No se si et dona permís... ajajajajaj pero penjades estan!!!

Moltttttttttttt bonessssssssssssss ajjajaj

MOLTES FELICITATS ALBUR Y FAMILIA.

Un beso a la madre y a los peques.

TRIAS i MARIA

EIIIII..... SICARIO......felicidades....! A LA MAMA AL PAPA, AL HERMANITO JORDI ALBURETE Y AL NUEVO MARC MARKETE ALBURETE.....!

Ya tenemos uno más que cuando se cabree, hablara castellano....

Panotxa guais la fotos, pero komo te pille la madre...!

12342F2735460 dijo:
Hola a tod@s,

Este sábado no puedo salir ya que tengo trabajo.

Propongo que el domingo a las 9 de la mañana, ya que las carreteras estan muy húmedas i hace frío, desayunar en el Caliu unas tostadas con "xuia" cerca del fuego y después salir a dar una vuelta y el mediodía a casita.

Quien quiera venir que se manifieste y a las 9 en el Caliu.

De momento estan apuntados:
1. LluisCampsa
2. Joan Izquierdo
3. Joan Trias
4...
5...
6...
7..
8...
9...
10..

Salut & benzina

TRIAS

Pos me lo penso...pero un dia que tengo pa dormir....

Hoy aqui...en el Kurro desde las 8....! >:( >:( >:(

Intentando APRENDER A hacer IVAS , ALF....!....., PARA DESPUES APRENDER MARKETING....!!!!

;D ;D ;D ;D ;D

[highlight]¡...congratulations per la arribada del Marc, Anna, Pere i Jordi ![/highlight]
hochett.gif

...casi 5 Kilos, eso más que un Mosso será un Mossaco !
¿...quant recollim els purets ?...
vil-fuume.gif

Bé, doncs aquesta tarda he estrenat el Remus fent un tomb fins a Tossa amb en Xavi ... llàstima que la carretra estava molt humida ... però he quedat gratament sorprés al comprovar que el motor ha guanyat en tota la banda de poténcia i sobre tot en baixos  ::)... ara pots obrir a 2000 rpm i el boxer surt escopetejat sense tirons  :P ... per un altre banda l'escape original ja el tinc reparat i ha quedat força bé !!!  ;)

imagen0384j.jpg

escapegsoriginal.jpg

Que vagi bé la sortida de diumenge !!!  :D

V'sss  8-)
GeSus

Mis Fly i Albur! Enhorabona! :)

Ja cal que s'apartin els futurs delinquents. Entre l'exibició de l'Alburete-1 pel dinar de Cap d'Any i la presentació de l'Alburete-2, ja cal que als Estats Units d'Amèrica es comencin a buscar un altre Rambo.

Un petó per a tots quatre ! ;)

Trias, gràcies per la proposta però reparacions, de fuster i lampista, domèstiques fan que fins al proper diumenge no estigui per la moto.

Mis Fly y Albur! Enhorabuena!

Que se aparten los futuros delincuentes!. Entre la exhibición del Alburete-1 en la comida de fin de año y la presentación del Alburete-2, vale mas que en los Estados Unidos se empiecen a buscar otro Rambo.

Un beso para los cuatro! ;)

Trias, gracias por la propuesta pero reparaciones, de carpintero y fontanero, domésticas hacen que hasta el próximo domingo no esté por la moto.

Atrás