GIRONA LCN Calçotada 17.03.2013

Alf51

Curveando
CALÇOTADA LCN 17.03.2013

Punt de Trobada:09.15 Ca L'Arrufat-Taravaus, qui vulgui esmorzar
.......................:10.15 Ca L'Arrufat-Taravaus, el que vingui esmorzat
Parada: 11.45-12.00 Garriguella o Vilajuïga, prendre algun refresc i qui vulgui, comprar oli i vi de la zona
Dinar: 14.00 Calçotada Meson del Conde a Sant Marti D'Empuries
RUTA

http://goo.gl/maps/XiYsX

MENU CALÇOTADA

Calçots sense limit * amb salsa Salvitxada i
Torrades amb tomàquet i alls
Graellada de xai, botifarres de Vallfogona, pollastre, xurrasco, amb mongetes
i patata al caliu i allioli
Crema Catalana
Bach Viña Extrísim 1 ampolla / 2 persones,
1/2 Aigua i cafè
30 € Per persona IVA inclòs

Mesón del Conde
Plaça Major, 4, Empúries, Girona
972 77 03 06

LLISTA:
1° Ramon i Pispis (provisional:))..........confirmat: single, esmorzar i ruta:)
2° Juli i Emi (provisional
;))..........confirmat: no vénen:cry:
3° Pep i Marta (100% a falta de confirmar
:huh:)..........confirmat: cafe, ruta i calçotada:)
4º Pere i Mariona (si plou=llauna, no plou=moto
:cheesy:)
5° Alf i Maribel ( moto i llauna
:lipsrsealed:).............confirmat: esmorzar, ruta i calçotada:)
6° Albur (ruta si, papeo?
:rolleyes2:)............confirmat: esmorzar i ruta:)
7° KikeCs i Maribel (en llauna
:cool2:).......confirmat: single, esmorzar i ruta (moto o llauna);)
8° Turri i Fina (de donde soy o de donde vengo
:D).......confirmat: cafe, ruta i calçotada:)
9° Chata i Gloria (2 amb llauna:2vrolijk_08:)........confirmat: calçotada (Chata emprenyat i la Glòria no):shocked:
10° Follonero (El polonès d'entrada s'apunta .... a que?:tongue:).....confirmat: esmorzar, ruta i calçotada:)
11° Siso (Bach Viña Extrísim1ampolla / 2persones:thumbsup:)...confirmat: esmorzar,ruta i calçotada:)
12º Nissimo:cool2:...........confirmat: esmorzar i ruta:)
12°+1 Panotxa
:cheesy:........confirmat: esmorzar:) ja que no sap quan tornarà a menjar:tongue:

Última edición:
Bonas y bon fred, que tal a anat el dia a los btteros, espero que be, ya direu. en la sortida y calsotada en principi me podeo preapunta sera en llauna o moto, mes andevant confirmare, bona semmana per tots A10.;)

Ep gent!

Alf, déjame unos días para procesar toda esta información, que solo tengo un cerebro y ante tal volumen informativo se me ha colapsado. Cuando lo tenga claro digo algo :D:D:D:D:D:D

Un beso! :kiss:

Ep gent!

Alf, déjame unos días para procesar toda esta información, que solo tengo un cerebro y ante tal volumen informativo se me ha colapsado. Cuando lo tenga claro digo algo :D:D:D:D:D:D

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Com diu l'Albur començo a processar la informació.

Salut!

Nota: Hem d'estar a BCN a les 18:00...la podries fer per Collserola. ja,ja,ja.

Epppp...! ALF...!

Apunta al Deauville y Sra. 2, si no plou irem en moto.....! :shocked:

Jo encara seré per aqui i podriem anar a acomiadar als que baixen cap el moro..... ;)

Albur no siguis impacient que tot lo bo es fa esperar:tongue:
Panotxa no em donis idees, que això té el seu perill!:D
Chata és apte per a tot el públic:cool2:
Pere, la idea em sembla bona, però tot depèn a quina hora acabem de dinar, en parlem!;)

Ep Alf!

Consultado el oráculo, se me apunte! Al menos a la ruta vendré, todo sea q luego no pueda quedarme al papeo.

Aquest cap de setmana penjo ruta i lloc de papeo:),demà o passat vaig a fer la prèvia del restaurant, a negociar el preu i provar el menú de calçots,:tongue: si algú s'anima que ho digui.;)

Si no fuera por que soy de Madrid y me pilla lejos me apuntaba,que envidia me dais,que buenos están.

vinga, obro llista per la calçotada que farem, ruta i restaurant seran a l'Alt Empordà per confirmar, aneu-vos apuntant.

1° Ramon i Pispis (provisional)
2° Juli i Emi (provisional)
3° Pep i Marta (100% a falta de confirmar)
4º Pere i Mariona (si plou=llauna, no plou=moto)
5° Alf i Maribel ( moto i llauna,......[HIGHLIGHT2]però amb un lloc que sàpigue arribar-hi.....no..?[/HIGHLIGHT2]:D :lipsrsealed:)
6° Albur (ruta si, papeo?)
7° KikeCs i Maribel (en llauna)

Oju, però eeeeehhhh....!

Eppp¡¡¡¡¡
Se me apunte amb Fina, de moment ni ze zabe, onde vamos ni como......:D:D
De moment sols sabem el dia...ahh¡¡¡¡ i el que dinem...:D:D
Salut

Alf, apuntants amb aquest format: 1ambmoto, 1ambllauna.

El que no està clar es el tema de la "salvitxada" pel que fa a la part final del mot.

Mira; de bitxos hi han de tota mena i natura (Cospes, Espes, Mtoros, Marianicos, etc...), i cal saber amb qui t'has d'enfrontar.

D'entrada jo també m'apuntu.

Panotxa, JesusGS, Perernau, ..., si el barco surt a les 8, vosaltres heu de ser a les 6 al moll, ... encara podrem anar a fer els cafès i altres begudes al Port. :)

Idees, només idees.

:D:D:D:D

Clicar imatge

index.php
index.php

Panotxa, enhorabona! Vist el menú del restaurant és l'idoni per anar-se preparant i mentalitzant per les aventures africanes:

Bach Viña Extrísim 1 ampolla / 4 persones,
1/2 Aigua i cafè

Els d'aquest restaurant no han vist degustar als de LCN
:D

pd: Alf, gràcies per la proposta, apunta'm!

Ep Alf!

Veient la ruta de la prèvia que fareu demà em sembla que la idea no ha quallat, catxis jo que volia dormir al vaixell amb el regust dels calçots.

Ja aniràs informant...salut! ;)

Ep Alf!

Veient la ruta de la prèvia que fareu demà em sembla que la idea no ha quallat, catxis jo que volia dormir al vaixell amb el regust dels calçots.

Ja aniràs informant...salut! ;)

En aquest vaixell, de menú, hi han calçots, botifarres amb seques, all i oli, crema catalana, pa amb tomata, ratafía i aromes de Montserrat.

vaixell-catala.jpg

Collons, això que hi hagi seu vacant al Vaticà sembla que ha donat "vidilla" al foro.

8970_big_1978___500_lire_Vaticano_Sede_Vacante.jpg

Aquests fan servir bosses de plàstic. Els sobres amb les monedes es trenquen.

Última edición:
Collons, això que hi hagi seu vacant al Vaticà sembla que ha donat "vidilla" al foro.

8970_big_1978___500_lire_Vaticano_Sede_Vacante.jpg

Aquests fan servir bosses de plàstic. Els sobres amb les monedes es trenquen.

Xata, que aquest duro de plata està més que caducat ... això és dels temps dels JuansPablos i cia !

En aquest vaixell, de menú, hi han calçots, botifarres amb seques, all i oli, crema catalana, pa amb tomata, ratafía i aromes de Montserrat.

vaixell-catala.jpg

Ep Xata! I aquest nòlit va a Ítaca? Compte que no s'embarranqui que hi ha ports complicats. Tan a Gènova com a Nicaràgua.

Salut !

Doncs aquí fent deures en la llenga de Shakespeare...!!!

Buff, I don't understand..!!:cry:

More complicated...!!:angry:

By, by

Feta la prèvia, ja tinc clar de menú calçots, esmorzar i ruta, paso a penjar-lo, a falta de l'google maps, a la 1 ª pàgina, gràcies a Turri :)(provar calçots i idees per a la ruta), Chata i Ramon :)per acompanyar-me a fer la prèvia del esmorzar i ruta.;)

Feta la prèvia, ja tinc clar de menú calçots, esmorzar i ruta, paso a penjar-lo, a falta de l'google maps, a la 1 ª pàgina, [HIGHLIGHT2]gràcies a Turri [/HIGHLIGHT2]:)(provar calçots i idees per a la ruta)[HIGHLIGHT2], Chata i Ramon [/HIGHLIGHT2]:)per acompanyar-me a fer la prèvia del esmorzar i ruta.;)

Pel que fa a mi ha estat un plaer, i jo soc l'agraït.

Alf i Turri, gràcies per la ruta.
Xata, gràcies per convidar ... i per molts anys !

Data límit per confirmar la vostra assistència a la calçotada 14.03.2013, el 15.03.2013 he de confirmar quants serem.;)

Atrás