GIRONA-LCN MENSUAL'03-12 Sant Miquel del Fai 11-03-2012

Siso

Curveando
Registrado
15 Abr 2003
Mensajes
2.297
Puntos
38
Ubicación
Girona
Com ja sabeu LCN (La Cosa Nostra Girona) organitza una sortida mensual-dominical. De la de març me'n cuido jo i us proposo una visita a Sant Miquel del Fai. Sortint del Gironès, passarem pel Maresme i el Vallès, dinarem al "Moianès" i retornarem per La Selva.

Més o menys això:

2012-03-11-SMiquelFai_01.jpg

Enllaç GPX

Enllaç GBD

Enllaç GOOGLE

Sortirem a les 10:00 del ROLLS (Qui vulgui esmorzar, fumar o ..., que vingui abans !)

A l'entorn de les 12:00 arribarem Sant Miquel del Fai i farem visita guiada (una hora) a raó d'uns 7 € per persona:

800px-Sant_Miquel_del_Fai_El_Tenes_i_el_Rossinyol_2009.JPG

Cap a les 14:30 dinarem a Magadins Vell


D'acord amb la següent proposta:

2012-03-11-SMiquelFai_02.jpg

Ben dinat i xino-xano, cap a l'Altamira a fer el comiat.

___________________________________________________________

Como sabeis LCN (La Cosa Nostra Girona) organiza una salida mensual-dominical. De la de Marzo me ocupo yo y os propongo una visita a Sant Miquel del Fai. Saliendo del Gironès, pasaremos por el Maresme y el Vallès, comeremos en el "Moianès" y retornaremos por la Selva.

Saldremos a las 10:00 del Rolls (quien quiera desayunar que venga antes). Mas o menos a las 12:00 visitaremos Sant Miquel del Fai, una hora en visita guiada a 7 € por persona.
Aproximadamente a las 14:30 comeremos en Magadins Vell de acuerdo con la propuesta. Comidos y servidos, en Fornells la cerveza.
 
Última edición:
01- SisoRT
02- Despertaferro i Glòria
03- Enricp
04- Alf51
05- JesúsGS
06- Pere i Mariona DV's
07- Joan Trias i Maria
08- Lluis Campsa
09- Turri
10- PereGS
11- Jaume i Nuri
...
11 motos, pax: tretze dinen i dos no
 
Última edición:
Doncs resulta que el meu usuari anterior era NMB.BMW i el meu nik, com sabeu, Sisort. Amb el canvi de foro el meu usuari i nik és SisoRT i he perdut l'accés a tot el que havia fet anteriorment. He adreçat correu el jefe i espero que m'ajudi. D'aquí que hagi tancat el post anterior. :silly:
_______________________________________________________________________________________________________

Pués resulta que el nuevo foro va de pm o yo no sé bastante o me he liado. He mandado un correo al jefe y espero que me ayude a recuperar lo anterior.
 
Ens hi anem aclarint ! :smash: :biggrinjester:

Nos vamos aclarando. Por cierto creo que ingresé bastaste mas tarde que el 15/04/2003 :tongue:
 
Última edición:
Como dije en otro sitio, no recuerdo en cual, esta me la pierdo por coincidencia con mi horario laboral :cry:

Un beso! :kiss:

Pd: Espero que os lo paseis de PM (como siempre vamos :D:D:D:D:D:D:D:D)
 
Ánim Siso, jo vaig parlar amb ell i hem va tornar els 3000 i pico de missatges que faltaven...!

Per la data d'ingres..., doncs no pateixis, ets quasi usuari fundador....:D
 
Hola..!!

Nosaltres ja vindriam però ja sabeu com tenim el tema, ens veiem Dijous..!!

Pep
 
Actualitzo la llista a l'inici/ Actualizo la lista al início:

SisoMensual.png
 
¡¡¡¡¡EEEPPPP!!!!!!
Ja falta menys.....;););)
Els de Figueres baixarem junts?...:rolleyes2::rolleyes2::rolleyes2:
Hora i punt de trovada.
Salut
 
Lo digo, másquenà, pa subir el post. Pero si hace falta, subo a buscaros a Figueres. :cheesy: Salut !
 
Maluradament en Joan Izquierdo, per grip de la Roser no podrà venir. A millorar-se,
___________________________________________________________________

Si gripe, no moto :undecided: Otra ver será !
 
.....Fresqueta si que farà....no creieu?.....:rolleyes2::rolleyes2::rolleyes2:
Bon temps fresc.....;););)
Fins diumenge a les 9 per esmorzar....:):):)
 
Los de Figueres i Rodalies podemos quedar a las 07:50 en la benzinera de Borrassa, para salir a las 08:00H y así llegar a las 09:00H al Rolls Y DESAYUNAR TRANQUILAMENTE.

Salut companys
 
9 motos, 12 pax, és molt poc per Sant Miquel del Fai.
Caldríen, crec jo, unes 18 motos i 24 pax. És , doncs, necessari desmandrar-se, posar el que calgui, i fer un pensament: "Día que pasa, día perdut", i tal vegada mai més podreu anar a Sant Miquel del Fai, i menys sota la tutela i bon "savoir fair" del Kapità Siso.
Apa.
 
9 motos, 12 pax, és molt poc per Sant Miquel del Fai.
Caldríen, crec jo, unes 18 motos i 24 pax. És , doncs, necessari desmandrar-se, posar el que calgui, i fer un pensament: "Día que pasa, día perdut", i tal vegada mai més podreu anar a Sant Miquel del Fai, i menys sota la tutela i bon "savoir fair" del Kapità Siso.
Apa.


+1 :lipsrsealed:
 
Ep Siso!

Si trobes una enganxina com la que poso me la portes, si us plau.:cheesy:

Encara recordo aquells cotxes, SEAT 1430, Dyane 6, SEAT 850...etc amb aquesta enganxina posada als vidres.:rolleyes2:

Salut...i bona ruta!

22052009002.jpg
 
eeeepppp Panotxa, al R-8 del meu pare també hi havia una, i també una "dels àngels" i un iman al tablier que deia " NO CORRAS, TE ESPERAMOS" ....;)
 
Bona ruta per Diumenge...!!
nosaltres tenim partit a Badalona i hem de guanyar
vagi bé
 
Epppsss....Siso, al final aquesta tarda he pogut cambiar els pneumatics al perello...aixi que si encara i soc a temps apuntemese zenkius

V,ssssssss
 
Arriba