GIRONA-LCN MENSUAL'03-12 Sant Miquel del Fai 11-03-2012

Be, com que em sembla que d'enganxines d'aquestes ja no en queden, he pensat en fabricar-ne una de semblant.

Salut! :D

SMF.jpg
 
Be, com que em sembla que d'enganxines d'aquestes ja no en queden, he pensat en fabricar-ne una de semblant.

Salut! :D

SMF.jpg

Ja sabia jo que no se l’havia d’agrair la sessió fotogràfica. Aneu-vos preparant que jo sóc el que el va ajudar i n’espero un cert grau de solidaritat ! :D

PereGS, apuntat !
________________________________________________________________________

PereGS, apuntado.

El Panotxa os quiere a todos y mas que os va a querer !

PereDV, es que estamos fichados !

Fins le dimanche !
 
eeeepppp Panotxa, al R-8 del meu pare també hi havia una, i també una "dels àngels" i un iman al tablier que deia " NO CORRAS, TE ESPERAMOS" ....;)

Ep, Pere! L'R8, com el Gordini, era aquell en que se l'havia de posar un sac de sorra al davant? :cheesy:
__________________________________________________________________________

Bajando de los Àngels con unos amigos, nos compramos una parcela con un R8
 
Siso,

Si estem a temps apunta'ns "Jaume i Nuri" però no ens quedarem a dinar, tenim compromís.

Salut,:)
 
Jaume_X, con dos mensajes: Vol dir que has tingut, almenys, els mateixos maldecaps que jo amb el nou foro :D Apuntats !
 
Jaume_X, con dos mensajes: Vol dir que has tingut, almenys, els mateixos maldecaps que jo amb el nou foro :D Apuntats !

doncs si, perque ens hem d´enganyar.

ens veiem el SUNDAY

-------------------------------------

Nos vemos el domingo:D
 
Ep, Pere! L'R8, com el Gordini, era aquell en que se l'havia de posar un sac de sorra al davant? :cheesy:
__________________________________________________________________________

Bajando de los Àngels con unos amigos, nos compramos una parcela con un R8

Si es es al que li havies de posar un sac de Grava.

El meu primer R8 va acabar als canals d'Empuriabrava, tot i portar el sac DICHOSA TRACCIÓ AL DARRERA...
__________________________________________________

Si es al que le tenias que poner un saco de Grava

Mi primer R8 acabo en los canales de Empuriabrava, DICHOSA TRACCION TRASERA
 
Ja he descaregat el GPX de diumenge, ens veiem diumenge a les 9 al Rolls ... i bona ruta pels que sortiu demà !!!;)

V'sss:cool2:
GeSus
 
¡¡¡¡EEEPPPP!!!!
Demà els de Figueres a les 07,50 am a la benzinera de Borrassà....;);) repostats....:shocked::shocked: fumats....:rolleyes2::rolleyes2: cagats....:cool2::cool2: i pixats....:cheesy::cheesy:
Fins demà.
Salut !!!!!
 
Eppp, nosaltrens vindrem esmorzats als Rolls, si ve la Sra., doncs la tinc xunga novament, cony de mdr's a la que s'escalfen una mica el dissabte dissabteteeee..., ara està al llit amb 38. .,.......... de febre no sigueu malpensats pobreta, si no pot venir serè tot sol per esmorzar plegats...!:embarassed:
 
Carles,a vuere si ens pots acompanyar algun altre dia !!!!:)

PereDV, espero que la Mariona es recuperi i ens pugui acompanyar !!!:kiss:

Siso, ja tenim la taula encarregada a Magadins per a les 14h.:thumbsup:

V'sss:cool2:
GeSus
 
Última edición:
Carles,a vuere si ens pots acompanyar algun altre dia !!!!:)

PereDV, espero que la Mariona es recuperi i ens pugui acompanyar !!!:kiss:

Siso, ja tenim la taula encarregada a Magadins per a les 14h.:thumbsup:

V'sss:cool2:
GeSus

Gracias niño Gesus, ahora vendra el medico a quitarle los 38 de encima, pero lo va a tener dificil...

A este paso va a ser una salida solo de Singles...:lipsrsealed:
 
Eppp, nosaltrens vindrem esmorzats als Rolls, si ve la Sra., doncs la tinc xunga novament, cony de mdr's a la que s'escalfen una mica el dissabte dissabteteeee..., ara està al llit amb 38. .,.......... de febre no sigueu malpensats pobreta, si no pot venir serè tot sol per esmorzar plegats...!:embarassed:


Digas-l'hi que te de temps fins demà a les 7:00 per cremar el que hagi de cremar.
Jo per la meva part poso un ciri.
 
Eppppsss...fins dema a las 10....jo ja anire al rols esmorsat :rolleyes2:

V,ssssssss
 
Que tengais un fantastico día y mejor ruta :cheesy:

Saludos
 
Última edición:
Bé, ja fa una estona que hem arribat i ara que tinc una estoneta i després del Vermut ............... la sortida ha estat bé, ha fet bon temps i bona companyia.

De Rolls hem sortit tots junts i hem arribat a Sant Miquel del Fai per tandes, però tots a l'hora prevista.

Bueno, que me llaman pa COMER........

:D:D

Salut,

Jaume
 
Siso, moltes gràcies per organitzar aquesta ruta, molts revols, bona teca i millor companyia !!!

V'sss:cool2:
GeSus
 
Última edición:
Boooonessssss....;););)
Gracies a tots per aquest fantastic dia........:):)
Bona setmana laboral a tothom....:):)
Salut
 
Ep, Turri ! No m'hi sé veure, però si tu ho dius ... ;)

Gràcies a tots per venir i sobre tot a la Glòria per resistir-nos.

Despartaferro, que ha passat res ?
__________________________________________________


Gracias a todos por venir, hasta al difuminao que no s'apunta. Gracias Jesús por cuidarte de la manduca. Muy bien. Aluego me pongo con las fotos y la goma de borrar :D
 
Un altre a caseta, sano i estalvio, foten fora als 38, encara en queda algun.., que ens acompanyaran algun dia mes...

Be, GRACiES SiSO pel fantastic dia de moto que ens has preparat, la ruta curradisima i divertidisima, jo m'ho he passat com un barrufet blau...hi hagut de tot, rectes i moltes curves, una bona companyia i un bon tiberi,,,FANTASTiC GRAN CAPiTA.
GRACiES.


EPPP PANOTXA...si que hi havien pegatines, ja te les donaran....!

a10....! fins la propera nois...!

El que hagi fet fotos que ls pengi qun pugui, pero sense presses, mes que res per que el Jota punto Dalmau pateixi una mica....

Jo no he pogut fer cap, el teleferic no funcionava per fer fotos..
 
Última edición:
Pos eso ..nomes felicitar al Siso per organitzar aquest sidral...
.jo mo he passat de conya ,una molt bonna ruta ...un bon dinar ..i molt bonna companya :cool2::cool2:
-------------------------------------------------------------------------------------------------------

Pos eso un grandisimo dia de amoto;)

V,ssssssss
 
Ep, Turri ! No m'hi sé veure, però si tu ho dius ... ;)

Gràcies a tots per venir i sobre tot a la Glòria per resistir-nos.

[HIGHLIGHT2]Despartaferro, que ha passat res ?[/HIGHLIGHT2]
__________________________________________________


Gracias a todos por venir, hasta al difuminao que no s'apunta. Gracias Jesús por cuidarte de la manduca. Muy bien. Aluego me pongo con las fotos y la goma de borrar :D


No, no, cap problema. Son coses de les parelles...
 
Ppptttsss..pedrin un besito para la Mariona que se recupere pronto i anims amb el tabac;)

para la proxima salida estoy pensando en ir dejando miguitas de pan...por el camino :tongue::D

V,ssssssssss
 
Bona nit,

Gran día de moto, moltes gràcies Siso per organitzar aquest "tinglado":thumbsup:.PereGS més fàcil si et descàrregues la ruta al GPS, que amb les molles de pa et pot passar el mateix que a Hansel i Gretel:D
 
Última edición:
Bona nit,

Gran día de moto, moltes gràcies Siso per organitzar aquest "tinglado":thumbsup:.PereGS més fàcil si et descàrregues la ruta al GPS, que amb les molles de pa et pot passar el mateix que a Hansel i Gretel:D


Homeeeeeeeeeeeee...Cabeson el dia que yo domine la informatica :tongue: :cheesy: sera la Hostia...je..je..jeeee

V,sssssssssss
 
Boooooones.......;););)
Aujourd´hui je suis tres "reventé"....:cheesy::cheesy:
Au revoir...:rolleyes2::rolleyes2:
 
Ep, sembla que ahir us ho vàreu passar be.;)

Espero veure les fotos i poder riure una mica.:D

Turri, tu que prens? La foto del David Guilmour?

En Siso s'assembla a aquest...:cheesy:

sisocapita.png


Salut!



Eh, parece que ayer os lo hicisteis pasar bien. Espero ver las fotos y poder reír un poco. Turri, tú que tomas? La foto de David Guilmour? En Siso se parece a este ...
 
Gràcies Panotxa, jo també t'estimo!

Doncs aquí us deixo la primera de les fotos de la sortida. Si premeu sobre el cap vermell del que mai s'apunta, enllaçareu amb la crònica i la resta de fotos ;)


____________________________________________________________________________

Gracias Panotxa, también te quiero. Si pinxais al rojo enlazareis con la crónica y con las afotos ! Salud !
 
Última edición:
.....jejeje........[HIGHLIGHT2][SIZE=+5]Dalmau[/SIZE][/HIGHLIGHT2].....jejeje....has llepat.....jejeeje.....tu ves fent....jejeje...
Salut
 
Última edición:
Jejejejejeje, Que bó, el JOTA punto DALMAU, que estaba esperendo verse su careto en los retrtaos y resulta que sale su Careta.....:D :D :D

Gracies Siso per compartir les fotelis...., les meves no varen sortir...!
 
Molt bona ruta pel que veig...

Crec que em vaig creuar els que vau tornar avanç de dinar que anaven direcció cap a Centelles... almenys 5 o 6 BMW's anaven juntes jeje

Salutacions!!!!
V'ssssss
 
Molt bona ruta pel que veig...

Crec que em vaig creuar els que vau tornar avanç de dinar que anaven direcció cap a Centelles... almenys 5 o 6 BMW's anaven juntes jeje

Salutacions!!!!
V'ssssss

Jeje es broma , per a mi lo millor BMW....

Certament ens ho vàrem passar pipa....!

Salutacions LLUISJS...!
 
Arriba