GIRONA-LCN (sortides 4T13)

Per la present posem en coneixement d'amics, coneguts i saludats, que, en Fabre-Gas a aconseguit regular les constants de la K, i aquesta a deixat de tenir pèrdues, pel que podem considerar que es troba recuperada del tot, passant tot seguit a fer vida normal.

Apa

Per la present posem en coneixement d'amics, coneguts i saludats, que, en Fabre-Gas a aconseguit regular les constants de la K, i aquesta a deixat de tenir pèrdues, pel que podem considerar que es troba recuperada del tot, passant tot seguit a fer vida normal.

Apa

Ens alegrem, fes-li una abraçada i fins aviat..!!

Pep

Gràcies a l'esforç de tots un any mes la treffen ha sigut tot un èxit!

Panoramicagrup_zpse10f7262.png

Siso ara les estic reduint, i després les penjaré a un àlbum Picasa de LCN.

Si algú després vol una foto en HQ, les guardaré durant un temps.

Salut! ;)

Per cert, jo dissabte no puc anar a la sortida que ha publicat en Ramon sense guions i sense accent, al rodem; tinc dinar familiar i tinc que estar al quite....!

Pero si que podria sortir a fer un volt el dia de tots sants... es a dir eldivendres dia 1...! algú està disposat.?

Pep! Moltes de gràcies per la feinada i la professionalitat. Per triar i remenar.

Panotxa, se t'ha girat feina per fer el "videu".

Salut !

Bona feina del nostra reporter grafic Pep, merci ya tens la nostra alternativa, y tambe a tota la gent simpatitsans de Lcngirona, A10.:)

Ep gent!

Feliciteu en Panotxa q inicia una nova aventura empresarial...

(Adjunto document gràfic)

oek8.jpg

Última edición:
Eso, eso, tu proposa a veure si dema enganyo la MDR...

Ara no hi es... I pa vender algo necesito conocer el producto, jejeje

Per mi sí, però confirmaré assistència un xic més tard...

Un moment, un moment.

Demà qui desprès del passeig que farem, encara no sabem a on, que vulgui menjar per la cara un fricandó de vedella amb bolets de la garrotxa que farem a casa, que ho digui ja.

Quam arribem a 8 tanquem la llista.

TRES, DOS, UN, JA...

Panotxa, el fricandó de vedella és Dukan? Els bolets sí, i de la Garrotxa, més!

Jejejeje, gracies per la oferta, Xara, però em sembla q per dinar si q no m'escapo dels actes institucionals...(és el q té ser el rei de la casa...) jajajajaja

Atrás