GIRONA-LCN (sortides 4T13)

Lacosanostra

Curveando
Registrado
4 Oct 2008
Mensajes
2.267
Puntos
113
Ubicación
Girona
Venim d'aquí


Logo%20Post.jpg



TheWeatherChannel-75x67.gif




EL TEMPS A GIRONA (a deu dies vista)



EL TEMPS A FIGUERES (a deu dies vista)
 
Última edición:
Collons, Siso, ets el més ràpid al sud del Ter! :D:D:D:D:D:D

No hi ha manera de fer la pole en aquest post, ni estant a l'agüait! :cheesy::cheesy::cheesy::cheesy::cheesy:
 
.......................No entreu totes de cop ...que pendrem mal :tongue::tongue::tongue::tongue:


83576940.gif


turri madiquita toma tetas ...je..je..jeee


V,sssssssssssssssssssssss
 
Carai Pere, això sí que son "defenses"...aquestes si cauen no els hi toca el xasis a terra, jejejejeje

D'atra banda...Siso, entenc que aquest post ens ha de durar 3 mesos??? que cobren per post ara en aquest foro??? :D:D:D:D:D i això ens porta a la pregunta que ningú vol sentir...tant malament de tresoreria estem??? :shocked::shocked::shocked::shocked::shocked:
 
Per cert, l'altre dia em vaig donar una volta, i de forma puntual i sense crear precedent, vaig fer 4 fotos.

En penjo algunes per fer-vos enveja...

IMG_0058_zpsd67978e6.jpg


IMG_0052_zpscb9cd4f4.jpg



mx4j.jpg


xwqc.jpg

Si en voleu veure més podeu passar per aquí.

Por cierto, hice una expresa para el Turri i el Presi...los demás no la miréis que es secreta...está aquí.
 
Última edición:
...Siso, entenc que aquest post ens ha de durar 3 mesos??? que cobren per post ara en aquest foro??? :D:D:D:D:D i això ens porta a la pregunta que ningú vol sentir...tant malament de tresoreria estem??? :shocked::shocked::shocked::shocked::shocked:

N'acabo de parlar amb en LCN i diu que, com els darrers canvis de post, se n'ha cuidat sempre el mateix ... que foti el que li roti. :D

pd: No he mirat la foto secreta dedicada. Déu me'n guard ! :D
 
Hi ha un ocellet que m'ha dit que el proper divendres és l'aniversari del nen Gesús...!!!
 
Per cert, l'altre dia em vaig donar una volta, i de forma puntual i sense crear precedent, vaig fer 4 fotos.

En penjo algunes per fer-vos enveja...

IMG_0058_zpsd67978e6.jpg


IMG_0052_zpscb9cd4f4.jpg



mx4j.jpg


xwqc.jpg

Si en voleu veure més podeu passar per aquí.

Por cierto, hice una expresa para el Turri i el Presi...los demás no la miréis que es secreta...está aquí.

A quien quieres engañar?? esa no es tu moto... está limpia :D:D:D:D
 
Mamón!...

Que siiiii, q es la mia, q la lavaron en MiC cuando me arreglaron lo del ABS ...
 
Hi ha un ocellet que m'ha dit que el proper divendres és l'aniversari del nen Gesús...!!!

Pep, i d'en Níssimo també ... tot i que és unes hores més jove que jo ... encara que sembla el meu avi.:tongue:

Albur, per un dia que fas fotos ...t'han quedat prou bé, sobre tot les "secretes" :D

Salut !!!:cool2:
 
Si, Jesus, estic fet un artista de la llum i els colors per no parlar dels meravellosos "encuadres" jejejejeje... I tu ets un virtuos del diccionari i la semàntica...que cordons entens per "secretes"???? Q no torni a pasar!
 
JulioAdv anem a Logronyo t'apuntes nen:),com estem que no dónes senyals de vida?:cool2:
 
............Tu si que eres feo pedrin :tongue::tongue:

para pasar el rato.....Desde Rusia con amor o la bebida es muy mala :cheesy::cheesy:



[video=youtube;WD2Dhnu3tP0]http://www.youtube.com/watch?v=WD2Dhnu3tP0&feature=player_embedded[/video]


V,ssssssssssssss
 
...no tan lletja, Pere, inclos a mí m' agrada!
bmw-r1200gs-adventure-2014-10-620x350.jpg

bmw-r1200gs-adventure-2014-11-620x350.jpg

bmw-r1200gs-adventure-2014-46-620x350.jpg

bmw-r1200gs-adventure-2014-81-620x350.jpg


...en realitat es que m' agradan totes, fins i tot las Lambretas !



L'únic problema que li veig és que no pensen en els menuts, per això me la compraré de joguina...!!!

Ahir vaig estar a BMW Barcelona i em van haver de deixar una fregona abans de marxar, quins "paratos"..!!

Pep
 
L'únic problema que li veig és que no pensen en els menuts, per això me la compraré de joguina...!!!

Ahir vaig estar a BMW Barcelona i em van haver de deixar una fregona abans de marxar, quins "paratos"..!!

Pep

Pep, jo que faig 1'70 porto el seient standar, tu et fiques el baix i crec aniries molt bé.

Salut.

Pd: Ozepe aquestes fotos molt millor que les altres...tot i que prefereixo la R1200GS standard.
 
Pep, jo que faig 1'70 porto el seient standar, tu et fiques el baix i crec aniries molt bé.

Salut.

Pd: Ozepe aquestes fotos molt millor que les altres...tot i que prefereixo la R1200GS standard.

I després de 100 km ja no em noto el c.....l...!!!
 
Jesús, ves provant si perd o no perd aigua ! ;)

pd: He hagut d'arreglar la firma doncs apareixia "desmuntada". Veig que no sóc l'únic.
 
Pep, sempre pots comprar la famosa mini- marcelino.

Siso, de moment no constato ni consum d' oli...ni d' aigua.

Salut!!!
 
Pd: Ozepe aquestes fotos molt millor que les altres...tot i que prefereixo la R1200GS standard.
...doncs el que mes hem mola d' aquesta son els 600 o 700Kms. d' autonomia. Per parar cada 400kms. ja tinc la meva !!!
...no tinc cul d' acer ¡...pero sí de pedra si no n' hi ha pixera !
 
Confirmo les paraules de en Pep "a Barcelona Motor et cau la baba" , a mes amb un tracte exquisit... No con a altres conces.

salut
 
Pep, jo que faig 1'70 porto el seient standar, tu et fiques el baix i crec aniries molt bé.

Salut.

Pd: Ozepe aquestes fotos molt millor que les altres...tot i que prefereixo la R1200GS standard.

Pep, els de Touratech fan un seient confort extra-baix... potser aquesta seria la solució !!! ;)

01-045-5899-0_i_01.jpg


Salut !!! :cool2:
 
Ep, als que aneu a Sort, que tingueu Molta Sort ...i porteu-nos molta Sort! ;)
 
Nota a l'Admin o SM!

Agrairia que ningú em modifiques la signatura ...gràcies.
 
Dels que tenen (o no) la sort de no anar a Sort, sort irá algú demà?.

A algú li agraden les anxoves?

I el pernil de "jabugo" que ni es "jabugo" ni es res, de Tossa?

També hi sentit que la collita de vi de Banyuls d'aquest any serà de PM i a Portvendres les huitres i les cravettes.

Es dur deixar de fumar.
 
Pere tant sols cal mirar les signatures dels membres LCN en que han desaparegut el logo LCN. :angry:

Els motius? no els se, però allà on havia el logo LCN amb la signatura hi ha aparegut això:

Insertar CODE, HTML o PHP:
http://www.bmwmotos.com/foro/image.php?u=120752&type=sigpic&dateline=1330524287

Que visualitzat és això:

image.php


El codi del logo LCN ha estat substituït per aquest de Rodem, deu ser coses de la informàtica, de les bases de dades, de les còpies de seguretat, dels xinos ...no ho se Pere, és el primer cop que ho veig.

El que s'endú la palma es la signatura del Pep1200. :shocked:
 
Pere tant sols cal mirar les signatures dels membres LCN en que han desaparegut el logo LCN. :angry:

Els motius? no els se, però allà on havia el logo LCN amb la signatura hi ha aparegut això:

Insertar CODE, HTML o PHP:
http://www.bmwmotos.com/foro/image.php?u=120752&type=sigpic&dateline=1330524287

Que visualitzat és això:

image.php


El codi del logo LCN ha estat substituït per aquest de Rodem, deu ser coses de la informàtica, de les bases de dades, de les còpies de seguretat, dels xinos ...no ho se Pere, és el primer cop que ho veig.

El que s'endú la palma es la signatura del Pep1200. :shocked:


Jo he perdut l'accès directe que tenia dins el logo de LCN Girona..

De totes maneres pot ser que hagi estat culpa meva intentant col.locar el logo de Rodem.cat..

Pep
 
Dutxat, pentinat i amb un somriure. Preparat per començar de nou. Un sopar amb amics a Platja d'Aro, desprès un gintònic, i au, que no ha estat res.

Es molt dura la vida del "moteru".
 
Pere tant sols cal mirar les signatures dels membres LCN en que han desaparegut el logo LCN. :angry:

Els motius? no els se, però allà on havia el logo LCN amb la signatura hi ha aparegut això:

Insertar CODE, HTML o PHP:
http://www.bmwmotos.com/foro/image.php?u=120752&type=sigpic&dateline=1330524287

Que visualitzat és això:

image.php


El codi del logo LCN ha estat substituït per aquest de Rodem, deu ser coses de la informàtica, de les bases de dades, de les còpies de seguretat, dels xinos ...no ho se Pere, és el primer cop que ho veig.

El que s'endú la palma es la signatura del Pep1200. :shocked:


Ai, Carai....:huh:, ja m'informaré a veure que ha passat....però veig que tu, en Siso, jo, encara la tenim...

Pep, no les pots esborrar i deixar només una..? o no visualitzes els codis al perfil...?

Que raro...:(
 
Dutxat, pentinat i amb un somriure. Preparat per començar de nou. Un sopar amb amics a Platja d'Aro, desprès un gintònic, i au, que no ha estat res.

Es molt dura la vida del "moteru".


Be el que vol dir en Xata es que ha gaudit molt venint as Sort a buscar sort..., ell no la tindrà, doncs no juga a la loteria... però en Raimon s'ha firat, com toqui, ja l'hi hem vist el pel..., portava quasi 2000 Dollars en loteria.

Per Cert, el nº lletg de collons..., però també estarà al bombo.... es el 03098

Ens hem trobat a n'en Xavi i la Mei, hem dinat junts us envien records per a tots...!

Tot ha anat be...!

Esmorzar al Bareto " LA CORVA", abans d'arribar a Ribes de Fresser... Molt be...! i el dinar a Sort , a "CAN PUNYETES", correcte..., demà penjarem algunes fotos, vaig a Sopar.

Gracies Ramón per organitzar la Sortida
 
Arriba