GIRONA-LCN (Sortides agost 2012)

Ya lo mirao, el Niño Gesús, no desayunará por la patilla otra vez...., defecto profesional, el inventario es el inventario...i este está repetio... :D

Bueno, el día de la presentación oficial de la K1600 ya me llené el buche de gorra ;)... pero el día que te acompañemos a BCN a entregar la K1300GT ... :rolleyes2: ... creo recordar que me rasqué la butxaca en Mallorquines !!! ;) ... creo que no te escapas !!! :D

Nos vemos en Besalú a las 08:00h.

V'sss:cool2:
GeSus

OK nens, a las 08:00 h. en Besalú pa rular y desayunar por la patilla...:rolleyes2:
Moto nueva... batería nueva... yo estrenaré gayumbos! :D:D:D

Salute!!

Última edición:
Bueno, el día de la presentación oficial de la K1600 ya me llené el buche de gorra ;)... pero el día que te acompañemos a BCN a entregar la K1300GT ... :rolleyes2: ... creo recordar que me rasqué la butxaca en Mallorquines !!! ;) ... creo que no te escapas !!! :D

Nos vemos en Besalú a las 08:00h.

GeSus

Cierto...! eso es....!!!! :embarassed: , faltaria en Jaume tambien mañana....! le debo uno....! :lipsrsealed:

Como veis despues del desayuno ..., no hay ruta, pero la podemos improvisar...! ;) , pero la idea es prontito a casa...que el ni´ño Gesús tiene que ir a la Beach con la Sra. Colomo con los cascos mimeticos...i el Kike, el kike a quitarse lo gayumbos, que los habrá kagao detras de la KaGaTeLorito.... :D :D , es broma Kike....! :lipsrsealed:

Alguien mas...?, que pasa con la Tercera edad...estan tos de vacaciones con el Inserso u que...?????

Por cierto de la clandestina pública de ayer pa ver al Piojoso en Puigcerdà y vuelta por Espolla etc....no hay fotos.....? = pos no hay salida...! :rolleyes2: , espero que anés d'allò mes be...!

Val, Val, no contesteu tots de cop, que col.lapsareu el post....! :lipsrsealed:

Ahhh, val es que esteu de vacances...., ahhhh, aixi soc un dels pocs que treballen per aguantar el pais...???

Espero que no, que si es aixi, pots ser....tal vegada...... deixem-ho estar...! ;) fins d'aqui a una estona.

[video=youtube_share;BNCfHKCZVy8]http://youtu.be/BNCfHKCZVy8[/video]

[video=youtube_share;iTfmXrPFbRE]http://youtu.be/iTfmXrPFbRE[/video]

Hola a tots ...;)
Demà no sortida amb LCN però si moto, em vaig al poble, Pont de Suert que són les festes i
anire fer unes birres amb els col.legues....:)al final ho he decidit aquesta nit mentres intentava
dormir...:rolleyes2:
Faré un puja i baixa, demà pujaré per la Seu i diumenge tornaré pel Coll de Nargó...:cool2:
Als de la sortida al Delta de l'Ebre que els vagi de conya i als que os quedeu per aqui també...:)
Compte amb la CALÓ...:shocked::shocked:
Salut

Última edición:
Pep, en principi es a Mieres ( a ca la Tina), passarem per Ripoll, per agafar la carretera de Vallfogona sobre les 9 o potser una mica abans, si vols ens esperes allà o t'esperem nosaltres ( si pases per Vic per venir ), despres decidim si ens quedem al Bikers o seguim fins a Mieras per esta a taula a les 10h o abans...!

Si vols anar MIERES i vols anar directe passant per Gi, dons no ens esperis a Ripoll, ens esperes sentat a taula a Ca la Tina.

Ja diras..!

OK, miraré de ser a Ripoll abans de les 9.00, us espero al començament de la carretera d'Olot dintre del poble..!!

Fins demà matiners..!!

Pep

C*ll*ns últimament tinc la negra, la setmana passada se li fonen els ploms a la moto i aquesta setmana a mi :shocked:... voldria donar les gràcies a l'Albur i a l'Anna per portar-me cap a casa i al personal del CAP de Cassà que s'han portat de meravella :kiss:...per sort ja estic millor de la pàjara d'aquest matí !!! ... ara a relaxar-me escoltant a l'Adele !!! :)

[video=youtube_share;vLWHQRfl3e4]http://youtu.be/vLWHQRfl3e4[/video]

Salut !!!:thumbsup:

PD: Un zero pel RAC que m'ha donar carbasses al no estar a més de 25Km de casa meva !!! :angry: ... puta lletra petita
:tongue:

Última edición:
Hola GeSus, llàstima que no hagis pogut venir, espero que no sigui res i et recuperis bé, cuida't.
No enteng el del RACC doncs l'assisténcia és des d'el km.0 :shocked: Ja ens ho explicaràs.
La sortida i esmorçar per "la patilla" de PM :) gràcies Pere. No vegis com peta la KGTL... :rolleyes2:

Salut!!

Hola Niño Gesús, ja varem parlar per telefon, i se que estas millor..., comença a cuidar-te, que ja tenim un edat Neng...! :huh:

Pel que fa a la sortida d'ahir, a manca d'en Gesús, a Besalú ja hi era en KikeCS quan va arribar un servidor amb la PETAKGTL, que cada dia va millor..., a Ripoll com un clau i a la hora prevista, les 8,55 h el Petit Gran Pep1200 aixó si que te merit fer un pilo de kms per poder rodar una estona amb nosaltres i esmorzar a ca la Tina que encara ell, no hi havia anat mai...

La ruta, la prevista i neta, algún ciclista capullo que va donar una mica per ses kul, però finalment les nostre montures com es lògic es van imposar...el ritme, molt bo, apte inclus pels de la tercera edat...:lipsrsealed:, la carretera de capsacopsta fins a Sant Pau de Seguries, Genial, en Kike no es va desenganxar ni un moment de la meva roda i a Ripoll cap a Vallfogona, Olot i Mieres en Pep no es va desenganxar d'en Kike, els asistents el inscrits, bons companys de ruta i de taula, gracies nens a vosaltres per acompañar-me, llàstima que en Gesus se l'hi creuessin els cables, però per sort no va estar res i hi han mes dies que llangonisses...l'esmorzar a ca la tina, ja el coneixeu..., però ahir no ens va atendre gaire be, ens va posar en un racó al menjador del fons i no ens tenia ubicats i varem tenir que revindicar varies vegades la nostra presencia allà, pero com sempre, ja ho sabeu "extra", però vaig trobar a faltar les mongetes de Santa Pau, però igualment hem vaig estaviar el dinar...la tornada des de Mieres a ritme fins a Banyoles en Kike va enfilar cap a Fortía i en Pep i jo direcció Camós, fins a sortir a l'autovia per la Banyeta , agafant la variant, jo vaig trencar cap a Girona pel Siloc i en Pep cap a Barcelona, com aquell que es boig i no ha estat res, aixó si es afició, gracies Pep per aguantar-nos i fins la propera a tots.

Nen Gesús, cuida't.! :shocked:

Última edición:
Per sort ja em trobo millor, es veu que entre la calor, els nervis de la feina i potser alguna cosa que vaig menjar ... van acabar per espatllar-me el cap de setmana ... tindré que apendre a agafar-me les coses d'un altre manera ... ja que em va la salut !!! ;)

Moltes gràcies a tots pels ànims que m'heu donat i sobre tot a l'escamot de rescat de Caldes que venir al complert ( Albur, Anna, Jordi i Marc ) !!! SOU COLLONUTS !!! :thumbsup:

Salut !!! :cool2:

Última edición:
ostres Jesús...!!m'alegro que estiguis bé
recuperat aviat...;)
una abraçada

nosaltres hem arribat fa una estona del Delta de l'Ebre...tot perfecte

Hola Niño Gesús, ja varem parlar per telefon, i se que estas millor..., comença a cuidar-te, que ja tenim un edat Neng...! :huh:

Pel que fa a la sortida d'ahir, a manca d'en Gesús, a Besalú ja hi era en KikeCS quan va arribar un servidor amb la PETAKGTL, que cada dia va millor..., a Ripoll com un clau i a la hora prevista, les 8,55 h el Petit Gran Pep1200 aixó si que te merit fer un pilo de kms per poder rodar una estona amb nosaltres i esmorzar a ca la Tina que encara ell, no hi havia anat mai...

La ruta, la prevista i neta, algún ciclista capullo que va donar una mica per ses kul, però finalment les nostre montures com es lògic es van imposar...el ritme, molt bo, apte inclus pels de la tercera edat...:lipsrsealed:, la carretera de capsacopsta fins a Sant Pau de Seguries, Genial, en Kike no es va desenganxar ni un moment de la meva roda i a Ripoll cap a Vallfogona, Olot i Mieres en Pep no es va desenganxar d'en Kike, els asistents el inscrits, bons companys de ruta i de taula, gracies nens a vosaltres per acompañar-me, llàstima que en Gesus se l'hi creuessin els cables, però per sort no va estar res i hi han mes dies que llangonisses...l'esmorzar a ca la tina, ja el coneixeu..., però ahir no ens va atendre gaire be, ens va posar en un racó al menjador del fons i no ens tenia ubicats i varem tenir que revindicar varies vegades la nostra presencia allà, pero com sempre, ja ho sabeu "extra", però vaig trobar a faltar les mongetes de Santa Pau, però igualment hem vaig estaviar el dinar...la tornada des de Mieres a ritme fins a Banyoles en Kike va enfilar cap a Fortía i en Pep i jo direcció Camós, fins a sortir a l'autovia per la Banyeta , agafant la variant, jo vaig trencar cap a Girona pel Siloc i en Pep cap a Barcelona, com aquell que es boig i no ha estat res, aixó si es afició, gracies Pep per aguantar-nos i fins la propera a tots.

Nen Gesús, cuida't.! :shocked:

Abans de res desitjar qu el Nen Gesús estigui ja prou recuperat com per tornar a sortir amb aquesta colla de malalts de moto i teca..!!

Gesús la vida se'n va en un plis llavors per fer que duri ens hem de cuidar i pendre'ns la vida d'altra manera, encara que costi..

Padrí Deauville sols dir-te que quan estàs a gust amb els amics la distància per a trobarlos mai es fa llarga, gràcies per contar-mi sempre..!!

Als demés bona setmana, per cert he sentit parlar d'un sopar entre setmana, poder m'ho invento......!!!

Pep

Ep! Jesús, m'alegra que hagi estat poca cosa. A cuidar-se. Sort de tenir amics! (per cert, fa dies que no mires els teus emílius?)

Por cierto de la clandestina pública de ayer pa ver al Piojoso en Puigcerdà y vuelta por Espolla etc....no hay fotos.....? = pos no hay salida...! :rolleyes2: , espero que anés d'allò mes be...!

2012-08-08-Puigcerd%25C3%25A0-Perelada_01.JPG

Per cert ! On dius que vau anar dissabte? Mecreonà :D:D

Jesús cuida't i pren-te les coses amb calma que són dos dies i un ja l'hem gastat;)
Julio me n'alegro que us hagi anat bé pel Delta:)

Última edición:
Abans de res desitjar qu el Nen Gesús estigui ja prou recuperat com per tornar a sortir amb aquesta colla de malalts de moto i teca..!!

Gesús la vida se'n va en un plis llavors per fer que duri ens hem de cuidar i pendre'ns la vida d'altra manera, encara que costi..

Padrí Deauville sols dir-te que quan estàs a gust amb els amics la distància per a trobarlos mai es fa llarga, gràcies per contar-mi sempre..!!

Als demés bona setmana, [HIGHLIGHT2]per cert he sentit parlar d'un sopar entre setmana, poder m'ho invento......!!![/HIGHLIGHT2]
Pep

No t'ho inventes no...! varem parlar de fer una nocturna de veritat...! :rolleyes2: pot ser al setembre que tothom estarà ja per aqui...? :lipsrsealed:

Ep Jesús, no se que et va passar, però millorat i espero que no sigui res important. :shocked:

Bentornats als del Delta, aviam qui fa la crònica que tinc ganes de llegir-la...i alguna foto també. :undecided:

Siso gràcies per immortalitzar aquests moments, que més que moments s'han tornat en proves. :D

Salut!

Ep Jesús, no se que et va passar, però millorat i espero que no sigui res important. :shocked:

Bentornats als del Delta, aviam qui fa la crònica que tinc ganes de llegir-la...i alguna foto també. :undecided:

Siso gràcies per immortalitzar aquests moments, que més que moments [HIGHLIGHT2]s'han tornat en proves[/HIGHLIGHT2]. :D

Salut!

:D :D :D

Efectivament Panotxa.....No foto = No salida :lipsrsealed:, per tant dissabte --> No fotos = No salida...:lipsrsealed: , aixó hem passa per burru....!!! :shocked: ;) , de no portar càmera d'enregistrar moment com diu el nostre estimat Xata, que deu estar gaudint del seu hàbitat ,mes preciat...! :)

Per cert, algú sap quantes medalles s'ha emportat de les olimpiades la delegació enviada ....:D :lipsrsealed:

Per sort ja em trobo millor, es veu que entre la calor, els nervis de la feina i potser alguna cosa que vaig menjar ... van acabar per espatllar-me el cap de setmana ... tindré que apendre a agafar-me les coses d'un altre manera ... ja que em va la salut !!! ;)

Moltes gràcies a tots pels ànims que m'heu donat i sobre tot a l'escamot de rescat de Caldes que venir al complert ( Albur, Anna, Jordi i Marc ) !!! SOU COLLONUTS !!! :thumbsup:

Salut !!! :cool2:

Un amigote, es un amigote...:D:D:D y si el amigote es de La Cosa Nostra, es más amigote, por lo tanto, lo que haga falta! :cheesy::cheesy::cheesy::cheesy::cheesy::cheesy:

Un beso! :kiss:

Pd: Como mola el tubito ese que llevas en la moto...y que poco molan tus frenos!! (casi me mato porque se le ocurrió al chaval petrolear los discos...:rolleyes2::rolleyes2::rolleyes2::rolleyes2::rolleyes2: :D:D:D:D:D )

:D :D :D

Efectivament Panotxa.....No foto = No salida :lipsrsealed:, per tant dissabte --> No fotos = No salida...:lipsrsealed: , aixó hem passa per burru....!!! :shocked: ;) , de no portar càmera d'enregistrar moment com diu el nostre estimat Xata, que deu estar gaudint del seu hàbitat ,mes preciat...! :)

Per cert, algú sap quantes medalles s'ha emportat de les olimpiades la delegació enviada ....:D :lipsrsealed:

17..

Pep

KiKe : es facil d'explicar, l' asistencia al vehicle habitualment es des del Km. 0 . però l' asistencia a la persona es a partir del Km. 25

Salut

És digne d'admiració que amb aquesta planificació i programació, vagin sortint les coses ! :D

2012-08-09-LCN-Caliu.jpg

Gràcies Alf, lo teu sí que és un mòbil que serveix per a fer fotos i no com el d'altres! :D

Aquí us deixo uns quants records de l'estrena de la LT al Delta !!!

Enhorabona Joan ... el que la sigue la consigue !!! ;)

P1070201.JPG

FOTOS

Salut !!! ;)

PD: S'ha de fer un tutorial del picassa ... ja !!! :rolleyes2:

Última edición:
KiKe : es facil d'explicar, l' asistencia al vehicle habitualment es des del Km. 0 . però l' asistencia a la persona es a partir del Km. 25

Salut

I no es poden portar a tots dos ( conductor i vehicle ) a la vegada a casa ??? Hi ha coses que no s'entenen !!! :angry: ... sort que som una gran FAMILIA !!! :cool2:

Salut !!! ;)

Enhorabona per la visita a les fantàstiques Terres de l'Ebre, de Lo Riu. Veig que la LT -i les altres- es va comportar, perfecte!

Per cert, espero que el contingut d'aquest rètol tingui una explicació curiosa, anecdòtica i simpàtica, perquè, d'entrada, és un autèntic atemptat a l'aragonès oriental! :D

P1070261.JPG

I gràcies Jesús, picasero, per penjar-les.

Salut!

Última edición:
Un amigote, es un amigote...:D:D:D y si el amigote es de La Cosa Nostra, es más amigote, por lo tanto, lo que haga falta! :cheesy::cheesy::cheesy::cheesy::cheesy::cheesy:
:D:D
Un beso! :kiss:

Pd: Como mola el tubito ese que llevas en la moto...y que poco molan tus frenos!! (casi me mato porque se le ocurrió al chaval petrolear los discos...:rolleyes2::rolleyes2::rolleyes2::rolleyes2::rolleyes2: :D:D:D:D:D )

Joer, de zagal tu nunca habías frenado la bici con la bamba !!! :D:D:D ... tema solucionado, pero me ha tocado desmontar pinzas i pulir las pastillas !!! :cheesy:

GeSus

És digne d'admiració que amb aquesta planificació i programació, vagin sortint les coses ! :D

2012-08-09-LCN-Caliu.jpg

Gràcies Alf, lo teu sí que és un mòbil que serveix per a fer fotos i [HIGHLIGHT2]no com el d'altres![/HIGHLIGHT2] :D

:lipsrsealed:

Va per a mi, Siso..? :D :D :D

Gracies Siso per penjar l'nstant, Gracies Alf per prestar la màquina de enregistrar-los...! :rolleyes2:

Eppp...! els de la tercera edat..! benvinguts novament, m'al.legro que tot hagi anat molt be i l'estrena de la KaeLeTe d'en Joan, hagi donat la talla...., aviat´amb tanta patera ja semblará la flota o l'armada de la Lcn....!:D

Grácies per compartir fotos i moments i a n'en Gesús per penjar-los...!

Aquí us deixo uns quants records de l'estrena de la LT al Delta !!!

Enhorabona Joan ... el que la sigue la consigue !!! ;)

P1070201.JPG

FOTOS

Salut !!! ;)

PD: S'ha de fer un tutorial del picassa ... ja !!! :rolleyes2:

Per cert hi ha hagut canvis a Picassa? jo el faig servir molt i ara em costa una mica més crear i pujar àlbums..!!

Cuida't molt nen i fins aviat..!!

Petons a tots...!!

Pep

Per cert hi ha hagut canvis a Picassa? jo el faig servir molt i ara em costa una mica més crear i pujar àlbums..!!

Cuida't molt nen i fins aviat..!!

Petons a tots...!!

Pep

Salutacions Pep...! Tot i que començo les vacances avui a les 15,00 hores, estaré per aqui mariposeando a ver si alguien organiza arguna salida pal sabado o pal domingo o un dia por la tarde o por la noche o de madrugada , que algunos estamos de vacaciones...:lipsrsealed:

Y la nocturna, la tengo en mente....:lipsrsealed: , pero pa septiembre y será entre semana..., posiblemente un viennes....y pel dissabte, feina feta..

Doncs igual la de dissabte la rumio jo, ja veurem..( m'han dit d'un lloc nou sortint de la Colonia Estevanell, camí de Sant Pau de Segúries..)

Demà marxo cap a Nord( Roní, Pallars Sobirà) i poder dino a Montgarri, depen de les ganes i la calor( de pic-nic, que està la cosa molt malaltona..)

Si algú ens vol acompanyar que es manifesti..!!( ja penjaré retratus..)

Pep

Doncs igual la de dissabte la rumio jo, ja veurem..( m'han dit d'un lloc nou sortint de la Colonia Estevanell, camí de Sant Pau de Segúries..)

Demà marxo cap a Nord( Roní, Pallars Sobirà) i poder dino a Montgarri, depen de les ganes i la calor( de pic-nic, que està la cosa molt malaltona..)

Si algú ens vol acompanyar que es manifesti..!!( ja penjaré retratus..)

Pep

qUE vagi molt Be Pep, dema es la mare de Deu d'Agost i a casa es cel.lebra força, hi han unes quantes Maries, Mariones i Marietes....aprofito per felicitar a totes les que hi han per aqui i a casa d'alguns de que corren o no per aqui...

FELICITATS, MARIONAS, MARIES, MARIETES I MARIQUITES.....!!!!!

Atrás