GIRONA-LCN (sortides agost i setembre 2013)

La meva opinió, és esmorzar a l’ombra d’uns arbres i una taula de pedra Santuari de Vilalleons al costat de Sant Julia de Vilatorta.

Aquest lloc ho havia comentat també MT-Honda-R… (MTHR).


Doncs amb la taula de pedra i qualsevol altra pedra, ja saps que has de fer ! :rolleyes2:
 
Ep, contava anar cap a la Collada, però vista la proposta i qui vulgui venir, podrirem esmorzar a les 09:30 als Cortals, anar a pixar on ens proposa l'Ozepé i fer una baixada fins a Sant Celoni - Hostalric - Mallorquines (toc) i cap a casa.

1.- Siso
2.- Alf
3.- Pere Deauville
4.- Ra-mon
5.-
6.-

9.- El de les pedres

Fins demà, a les 08:30 a La Lluna!
 
Hola companys , y benvinguts a tots los vacancessi dema si puc ens trovarem a la rotonda del airport, si no estic a la hora es que no vinc, a10.

Ep company! Lamento haver-me liat de ramon's i no et vaig pre-apuntar. El teu cosí ... , ja el coneixes ... , ens ha fet un ampli joc de lletres i paraules dels possibles motius de la teva absència. Ja t'ho explicarà :)

Efectivament, l'Alf, en Turri, en Ra-mon, en Pere Deauville i servidor, com a seriosos seguidors guardiolistes ens hem llevat ben d'hora i hem estat al punt de sortida 10 minuts abans de l'hora oficial. Saludats, hem encarat cap Sant Hilari per on s'hi passava sempre, és a dir, per aquella carretera ombrosa i preciosa que va fent eses mentre que l'EIX tira pel dret. Passem de llarg i comprovem que als Cortals hi ha molta gent i fan l'agost: Quins ous que tenen!

Ens atansem al fresc Montseny i agafem mides d'uns WC's que ens tornen a remetre a l'actual entrenador d'uns teutons. No ho veiem clar, i ja ho parlarem en privat, però decidim anar a fer la cervesa a un hostal proper. Gràcies Alf !

Tot seguit baixem cap a Sant Celoni i, ja és sabut, no cal estudiar física, a les baixades la moto s'embala. Freno tan poc com puc, però ni així em desempallego de la colla.

A Sant Celoni en Ra-mon ha decidit tornar a buscar fresqueta i la resta cap a Girona i Figueres hi falta gent.

Salut!
 
Ep company! Lamento haver-me liat de ramon's i no et vaig pre-apuntar. El teu cosí ... , ja el coneixes ... , ens ha fet un ampli joc de lletres i paraules dels possibles motius de la teva absència. Ja t'ho explicarà :)

Efectivament, l'Alf, en Turri, en Ra-mon, en Pere Deauville i servidor, com a seriosos seguidors guardiolistes ens hem llevat ben d'hora i hem estat al punt de sortida 10 minuts abans de l'hora oficial. Saludats, hem encarat cap Sant Hilari per on s'hi passava sempre, és a dir, per aquella carretera ombrosa i preciosa que va fent eses mentre que l'EIX tira pel dret. Passem de llarg i comprovem que als Cortals hi ha molta gent i fan l'agost: Quins ous que tenen!

Ens atansem al fresc Montseny i agafem mides d'uns WC's que ens tornen a remetre a l'actual entrenador d'uns teutons. No ho veiem clar, i ja ho parlarem en privat, però decidim anar a fer la cervesa a un hostal proper. Gràcies Alf !

Tot seguit baixem cap a Sant Celoni i, ja és sabut, no cal estudiar física, a les baixades la moto s'embala. Freno tan poc com puc, però ni així em desempallego de la colla.

A Sant Celoni en Ra-mon ha decidit tornar a buscar fresqueta i la resta cap a Girona i Figueres hi falta gent.

Salut!


Molt bé Siso-cha..!! ( crec que t'has guanyat el canvi de nom..)

Per cert acabo de sortir de la dutxa perquè ja he arribat, ja explicaré, sols avanço que he tingut a tocar de les mans les muntanyes més altes del Pirineu i aixó no té preu..!!


Pep
 
Ens atansem al fresc Montseny i agafem mides d'uns WC's que ens tornen a remetre a l'actual entrenador d'uns teutons. No ho veiem clar, i ja ho parlarem en privat, però decidim anar a fer la cervesa a un hostal proper. Gràcies Alf !

...val, pero...¿ ...pixem o no pixem ? ...
Vaca_WC1.gif
 
Gracies per la Excel.lent crònica Siso...., aquest cap de setmana he fet unes quantes migdiades que m'han tingut desconnectat...!

Però si, realment , varem gaudir de la ruta...de la primera, de la del mig i de la baixada..., quin ritme....ja va costar, ja, seguir a n'en Siso..., amb la meva patera... però quasi semblava a n'en nissimo al seu darrera enganxat... ehhh, he dit quasi....:D


Ozepe, si pixarem...., però no allà amb l'entrenador teuto.

bona setmana..., aquesta serà curta i desprès ... si, dues setmanes seguides..... bufff...!
 
................Bentornats tots de las Vacançes ;)

un video curios ........................millor amb pantalla completa :shocked::cool2:

[video=youtube;hUj65M4T1cg]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=hUj65M4T1cg[/video]



V,sssssssssssssssssss
 
Última edición por un moderador:
Eps! Felicitats a totes les Maries, Mariones, Mireies i resta d'estupendes que us aguanten i que avui ho celebren. Petons a totes elles ;)

pd: Aquest dissabte compto fer un Besalú (08:00), pujar per Bracons, baixar per Rupit per esmorzar (+/- 10:00) a Coll de Condreu. Ben esmorzat enfilaré cap Hostalets d'en Bas i, segons siguem, decidirem on l'acomiadem.

Salut!
 
Eps! Felicitats a totes les Maries, Mariones, Mireies i resta d'estupendes que us aguanten i que avui ho celebren. Petons a totes elles ;)

pd: Aquest dissabte compto fer un Besalú (08:00), pujar per Bracons, baixar per Rupit per esmorzar (+/- 10:00) a Coll de Condreu. Ben esmorzat enfilaré cap Hostalets d'en Bas i, segons siguem, decidirem on l'acomiadem.

Salut!


Aquest dissabte toca fer de mestressa de casa, la dona està de guàrdia i a la tarda marxem a Prada de Conflent per un acte de la Universitat d'estiu..!!

Pep
 
Eps! Felicitats a totes les Maries, Mariones, Mireies i resta d'estupendes que us aguanten i que avui ho celebren. Petons a totes elles ;)

pd: Aquest dissabte compto fer un Besalú (08:00), pujar per Bracons, baixar per Rupit per esmorzar (+/- 10:00) a Coll de Condreu. Ben esmorzat enfilaré cap Hostalets d'en Bas i, segons siguem, decidirem on l'acomiadem.

Salut!

Ep, ara estava al mòbil ... uff quina feinada.
Estem quedant per demà però demà-passar potser repetiré :)
Ja confirmaré demà.

Salut !
 
Eppp SISO, jo enfilare dissabte cap a la costa brava que hi falta gent... Durant uns quatre o cinc dies... mes no que la platja hem fa alergia ....

Aixi es que lamentablement no us podré acompañar aquest dissabte..., pero el proper... Suposo que si.

Que us vagi molt be.
 
Eppp SISO, jo enfilare dissabte cap a la costa brava que hi falta gent... Durant uns quatre o cinc dies... mes no que la platja hem fa alergia ....

Aixi es que lamentablement no us podré acompañar aquest dissabte..., pero el proper... Suposo que si.

Que us vagi molt be.

Doncs com que no sembla que hi hagi d'haver un allau d'adhesions, suposo que ho endarradiré una setmana. aquesta tarda ho confirmo.

Només faltaria que anés a Besalú i només hi trobés aquell de més avall de la Tordera (i d'abans de Tiana) :D


Salut !
 
MOLTES GRÀCIES A TOTS , salut i moto.

MARIA
 
Ep, moltes felicitats a totes les Maries.;)

Siso, demà haig de fer bondat, que tinc moltes coses a endreçar, gràcies per al proposta. :undecided:

Aprofito per deixar una panoràmica d'aquestes vacances alpines. :shocked:

34_13-08-04Alps13_zps6a1b1931.jpg
 
Ep, Panotxa ! Tu les muntanyes primer les puges i després les baixes, o ho fas a l'inrevés?

... Aquest dissabte compto fer un Besalú (08:00), pujar per Bracons, baixar per Rupit per esmorzar (+/- 10:00) a Coll de Condreu. Ben esmorzat enfilaré cap Hostalets d'en Bas i, segons siguem, decidirem on l'acomiadem.

ENREDERIT UNA SETMANA
 
Eppp SISO, jo enfilare dissabte cap a la costa brava que hi falta gent... Durant uns quatre o cinc dies... mes no que la platja hem fa alergia ....

Aixi es que lamentablement no us podré acompañar aquest dissabte..., pero el proper... Suposo que si.

Que us vagi molt be.

El que faltava pal duro ... :rolleyes2: ... amb lo be que estàvem ... :tongue:... ja quedarem Baneator!!! ;)

PD: Ostres que faig tard ... Felicitats a les Maries i Mariones ....:kiss:
 
Última edición:
Video

Pera GS, menudo video, se me puso la piel de gallinaaaaa.. ja ja
 
A Indianàpolis, 3 de 3, i ja en portem uns quants encara que ningú ho digui. Molt menys els de tontocinco. :rolleyes2:
 




Pero etto que qué lo que é !

Panotxa, sembla una de les closques de Port Vendres completament escurada ... això de l'art és molt complicat d'entendre ;)
Ah, felicitats pels cims aconseguits i les fotos "normals" son molt maques :)
 
Pero etto que qué lo que é !

Panotxa, sembla una de les closques de Port Vendres completament escurada ... això de l'art és molt complicat d'entendre ;)
Ah, felicitats pels cims aconseguits i les fotos "normals" son molt maques :)


Peasssoo..........ostrón........:D
 
Epps nois com va aixo...? jo ja semblo un cranc... tans dies torrant-me al sol...

Be, torno aviat, possiblement demà a la tarda, a punt per segar la gespa ja recuperada y sortir el dissabte a fer un volt en moto...si no hi han ordres en contra... que les vacances, a part de descansar, tambe serveixen per possar "ordre" :D

Lo de la III KUKADA, veig que la KGTLorito no hi pot anar... aixi que jo, tampoc...!

Panotxa...foto xula....

Siso, dissabte que...? si u que..?
 
Siso, dissabte que...? si u que..?

Divendres vaig a canviar les rodes i per acabar-les de rematar avui a la tarda m'he agafat festa i he anat a fer quatre revols, bé, potser una mica més de quatre... han sigut 4 hores intenses sense parar pel Berguedà.
No he fet fotos però em sembla que he grava un track, el netejo i el pujo ;)

Ah, i per dissabte gairebé segur que puc :)
 
Hola familia..!!

No sé si us agafa a prop però dissabte estaré esmorzant a La Corba, sortint de Campdevànol cap a Ribes, per si voleu passar a fer un cigaló..

Després farem vía cap a Bruguera-Ogassa..

Petons..


Pep
 
Yeeepp!!!

Aprofitant que la mestressa fa vacances, se m'apunti dissabte a allò que es vulgui fer...Sisooooo, ja trigues!!

Un petó! :kiss:
 
La setmana passada vaig dir:

Aquest dissabte compto fer un Besalú (08:00), pujar per Bracons, baixar per Rupit per esmorzar (+/- 10:00) a Coll de Condreu. Ben esmorzat enfilaré cap Hostalets d'en Bas i, segons siguem, decidirem on l'acomiadem.


Després, vista la manca d'adhesions, vaig comentar:

ENREDERIT UNA SETMANA


Vist que el personal em cita:

Yeeepp!!!
Aprofitant que la mestressa fa vacances, se m'apunti dissabte a allò que es vulgui fer...Sisooooo, ja trigues!!
Un petó! :kiss:


Proposo: Aquest dissabte compto fer un Besalú (08:00), pujar per Bracons, baixar per Rupit per esmorzar (+/- 10:00) a Coll de Condreu. Ben esmorzat enfilaré cap Hostalets d'en Bas i, segons siguem, decidirem on l'acomiadem.
 
La setmana passada vaig dir:




Després, vista la manca d'adhesions, vaig comentar:




Vist que el personal em cita:




Proposo: Aquest dissabte compto fer un Besalú (08:00), pujar per Bracons, baixar per Rupit per esmorzar (+/- 10:00) a Coll de Condreu. Ben esmorzat enfilaré cap Hostalets d'en Bas i, segons siguem, decidirem on l'acomiadem.

Se me apunte!

He dicho!

un beso! :kiss:
 
Proposo: Aquest dissabte compto fer un Besalú (08:00), pujar per Bracons, baixar per Rupit per esmorzar (+/- 10:00) a Coll de Condreu. Ben esmorzat enfilaré cap Hostalets d'en Bas i, segons siguem, decidirem on l'acomiadem.

01.- Siso
02.- Ra-mon
03.- Albur
04.- Pere Deauville
05.-
06.-
 
Siso, veig que ja em coneixes prou bé com per apuntar-me directament sense acabar de confirmar, jeje.

Apa doncs, fins demà a Besalú !
 
Ep, heu vist això ?
Rodi Book 2013

Pinta bé però per mi aquest estiu/tardor potser seran massa activitats. :undecided:
 
Última edición:
Companys, amb el vostre permís demà vindré amb vosltres.

Per cert, algú anirà a la Riders?
 
Pot ser vindrà la pubilla si te pabrotets d'aixecar-se..:rolleyes2:

Dema en parlem de la Riders Ricard. Pero crec que coincideix un cap de setmana que sóc a Andorra...si es el 7 i el 8.. Que no ho se...!

Per cert, no cal permís per venir home... Només cal dir-ho i així t'esperem...!
 
Pot ser vindrà la pubilla si te pabrotets d'aixecar-se..:rolleyes2:

Dema en parlem de la Riders Ricard. Pero crec que coincideix un cap de setmana que sóc a Andorra...si es el 7 i el 8.. Que no ho se...!

Per cert, no cal permís per venir home... Només cal dir-ho i així t'esperem...!


I amb ... ;)

o29.png
 
Pot ser vindrà la pubilla si te pabrotets d'aixecar-se..:rolleyes2:

Dema en parlem de la Riders Ricard. Pero crec que coincideix un cap de setmana que sóc a Andorra...si es el 7 i el 8.. Que no ho se...!

Per cert, no cal permís per venir home... Només cal dir-ho i així t'esperem...!

A veure si tens nassos de fer matinar tant a la Marta! Ara, seria un plaer compartir ruta amb una moça tan simpàtica i tan maca. :)

Això de demanar permís es per ser una mica "polite" desprès de tants dies de no escrirure-hi. ;)

Fins demà.
 
Proposo: Aquest dissabte compto fer un Besalú (08:00), pujar per Bracons, baixar per Rupit per esmorzar (+/- 10:00) a Coll de Condreu. Ben esmorzat enfilaré cap Hostalets d'en Bas i, segons siguem, decidirem on l'acomiadem.

01.- Siso
02.- Ra-mon
03.- Albur
04.- Pere Deauville i Marta
05.- Ricard
06.-
...
99.- No! No! Espero que no!
 
Arriba