GIRONA-LCN (sortides agost i setembre 2013)

Yeeepp!!

Un a casa, canviat i a punt per fer l'aperitiu... :D:D:D:D

Gran sortida la d'avui, però hi he trobat a faltar alguna curva més...:D:D:D:D

Gracies a qui ha convidat al fervestar, que no diré qui és per fotre els cotilles :cheesy::cheesy::cheesy::cheesy:

Un petó! :kiss:
 
Ep!

Superba sortida encapçalada per en Siso, que per si fós poc ens ha convidat a les birres (algú ho havia de dir), amb un piló de revolts entre uns paisatges que segur que eren fantàstics, si el núbols ens haguéssin deixat veure quelcom. :cool2:

La Marta trempadíssima entre els madurs motards. :rolleyes2:
 
Com que ja està ben explicat, em limitaré a dir que no m’estranya que li caigui la bava i se li enteli el casc:

2013-08-24-Bracons%2520i%2520Condreu_02.JPG

Les altres quatre: Aquí
 
Ep Siso, entre nosaltres ...el SM va explicar l'acudit que tots sabem? :)

Gràcies per compartir-ho.

Salut! ;)
 
Bonas nois, ketal les vacances?, espero que estem tots apunt per la resta del any, penseo que en pricipis del mes de Octubrea esta prevista la mitica sortida a buscar la sort per el nadal a la Bruxa de Sort, es un recordatori ;), vale dons dit aixo bona nit companys.:)
 
Hola nois, encara que fa temps que no he sortit amb vosaltres volia fer-vos saber que he passejat un dies el nom de LA COSA NOSTRA per els Alps.

IMG_0783.JPG
IMG_0775.JPG
IMG_0788.JPG
 
:angry:Be, veig que això es un solar, com diuen els de Korbera....:angry: nainidio....!

Alguna Propuesta de Ruta o Similar, pal sabado o sigui
MAÑANA....!



Ahhh, per cert, n'hi han que no heu passat per la sala de Reunions....? :(
 
Última edición:
Ep Pere ! Entro perquè no et sentis ignorat. Jo aquest cap de setmana tinc intensiu de família.

Passeu-ho bé els que sortiu.
 
Jo Jo k pasa k tais hartos de moto??..si organizais algo pues m apunto pal sabado..sabadete.. je je
 
Hola..!!

Avui al vespre estic a Torroella de Montgri per "feina", plegaré tard osigui que demà NO MOTO, diumenge segurament aniré a reseguir la nova ruta d'en Josep Ozepé..!!

Pep
 
Pere, yo me apunto mañana a lo se tercie... que se me oxida la moto :angry:
 
Bonas, dons Yo dema xequeo a la burra para el proximo finde tenierla a punt, per la segona tanda de vacances, pues bona sortida companys, feliz cap de senmana, A10.;)
 
...per aquest Dissabte encara tinc feina a casa
artistepeintre.gif

...per al proper Dissabte, dia 7, ¿...algú l' interesa fer un puxa-baixa a Rider's en el dia ?
 
Un altre cap de setmana sense sortir en moto , compromisos familiars .....:angry::undecided:
 
Ei Pere, si pogués ja m'apuntaria per estic a l'alçada del paral.lel 55 "per feina", ja estic acabant i torno diumenge.
Que vagi bé!
Salut!
 
...per aquest Dissabte encara tinc feina a casa
artistepeintre.gif

...per al proper Dissabte, dia 7, ¿...algú l' interesa fer un puxa-baixa a Rider's en el dia ?


Hola Josep..!!

Jo pujaré però encara no sé si ho faré sol o acompanyat amb més amics..

Ho parlem dijous si convé..!!

Pep
 
...per aquest Dissabte encara tinc feina a casa
artistepeintre.gif

...per al proper Dissabte, dia 7, ¿...algú l' interesa fer un puxa-baixa a Rider's en el dia ?

Ep gent!

Molt temptador, Ozepe, però en principi encara seré fora...si ho pogués arreglar ja diria alguna cosa...

Un petó! :kiss:
 
Moltes felicitats als Ramon's. Als nats i als nonats ! ;)
 
Be, finalment, ahir vaig sortir sol...millor que mal acompanyat..... uns 200 kms en total per el Girones-Guilleries i la Selva...., no hi han fotos perquè no en vaig fer...així que si no us ho creieu..., m'és ben igual...:D
 
RAMON moltes felicitats, primo !

RA-MON ¿...quan es el teu sant ? ...he buscat a la Wiki i de San Ra guionet Mon no en ve cap ...
1eveque.gif


...si hi ha algú mes, ja ho sap...2 pedras!
 
Be, finalment, ahir vaig sortir sol...millor que mal acompanyat..... uns 200 kms en total per el Girones-Guilleries i la Selva...., no hi han fotos perquè no en vaig fer...així que si no us ho creieu..., m'és ben igual...:D

Hombre!!! gracias por lo de mal acompañado...:angry:

Si en vez de despertarme con un Whatsapp a las 7:30 am me hubieras dicho algo por la noche, otra cosa hubiera sido...:lipsrsealed:
 
No sean tonta, lo de la mala compañia es en sentido figurado...

Finalmente decidi salir a las 9,30
Demasiado tarde para avisar a nadie...:rolleyes:
 
Última edición:
Felicitats als MAMONS!!!

Un petó! :kiss:
 
RAMON moltes felicitats, primo !

RA-MON ¿...quan es el teu sant ? ...he buscat a la Wiki i de San Ra guionet Mon no en ve cap ...

...si hi ha algú mes, ja ho sap...2 pedras!

...Pep, aixó es discriminatori per als que no tenen carallibre !!! ...

Newssignatura_zps2a1feddf.gif










ventaneumaticoslogo.jpg


u0lm.png
os ofrece la posibilidad de apurar los neumáticos sin desperdiciar esos últimos kms. residuales que nos permiten llegar al destino pero no volver. Si este es vuestro caso, podeís adquirir los neumáticos a través de su web: [FONT=&amp]www.ventaneumaticos.com[/FONT] o mediante el Telefono [FONT=&amp]972 39 64 69 ,[/FONT]e informar de vuestra participación en la concentración LaCosaNostraTreffen Girona-Montseny y vuestro deseo de que sean llevados y montados al Hotel El Montanya. El Viernes 25 de Octubre por la tarde habrá un equipo a vuestra disposición en el parking exterior del hotel para poner a punto las ruedas de vuestras motos. Os beneficiaís de los ventajosos precios de compra de la web, el transporte gratuito y la comodidad del montaje de ruedas por 30,00€ la unidad.
[FONT=&amp]ATENCION:[/FONT][FONT=&amp] Esta opción solo es válida para las compras a través de la web, el equipo que [/FONT] se desplazara no dispondrá de stock de neumáticos a excepción de los solicitados.
u0lm.png
se reserva el derecho de anular este servicio por falta de demanda, en cuyo caso pone a vuestra disposición sus instalaciones en Girona y Sant Feliu de Guixols, abiertas al público el Viernes 25 todo el dia y el Sábado 26 por la mañana.


qryl.png


Gràcies crak ! Novatillo en la doble petxonalitat ! :D
 
Última edición:
Arriba