GIRONA-LCN (Sortides juliol 2012/Salidas Julio 2012)

Alguna propuesta para desayunar el sábado ... en moto ??? :rolleyes2: ... si es por aquí cerca vendré con la chicharrilla ... que todavía no le he acabado el rodage !!! :D

V'sss :cool2:
GeSus
 
Última edición:
Podeis venir a desayunar a Donosti..?

Me voy Mañanaaaaa: 1a Etapa - Girona-La Seu-Sort-Bonaigua-Vielha.
2ª Etapa - Vielha-Banyeres de Luchon- Tourmalet...tatatatatata.Fornicar ( perdón Formigal)-Sabiñanigo, Jaca-Yesa-Pamplona-Donosti.
3ª Etapa - Donosti-Bilbao-Santander-Santillana del Mar- Comillas-Reinosa-Donosti
4ª Etapa - Donosti-Logroño-Donosti
5ª Etapa - Donosti-Girona ( el cami millor i mes curt )

Apa. ens veiem...!:)
 
Co...ns chata com ens cuidem..!!

Gaudiu de les vacances que el Setembre la cosa no pinta be..!!

Jo ja com no em quedi prenyat..!!!

Pep
 
[HIGHLIGHT2]

Si, ves. Marxo amb les alimanyes de la selva, que son més bona gent que les d'aquí.

Vols dir? Mira que fa cara de bon noi ...

AsNMX7SCAAAS5jE.jpg:large

Salut i que gaudeixis moltíssim d'aquest troç de viatge !
 
Gràcies Jesús...ja estic a casa....!!2.300 kms ( Girona-Madrid- Trujillo- Mérida- Cáceres-Madrid- Girona ):cool2:
0 problems
A10
Bon viatge Xata i PereDV
 
Gràcies Jesús...ja estic a casa....!!2.300 kms ( Girona-Madrid- Trujillo- Mérida- Cáceres-Madrid- Girona ):cool2:
0 problems
A10
Bon viatge Xata i PereDV

Julio & Emi Bienvenidos ... a ver si nos enseñais alguna fotiqui del viage por la España profunda !!! y a los que emprenden viage ... que les vaya muy bién y que nos dediquen cuatro curvas a los que nos quedamos tirando del carro !!! ;)

Xata, te han dao en la cresta tete :cry: ... eg lo que tiene hablar de :lipsrsealed:... ya te llevaré un bocata de lima a la garjola !!! :D

Kuk, seguro que el techo de casa no te caerá nunca encima nenggggg !!!:shocked:

Joer veo que sois una colla de cagaos ... naide me acompaña a hacer cuatro curavas con la SH 300 el sábado por la matina ??? :cheesy:

V'sss:tongue:
GeSus
 
Ep gent!
anteladuda.jpg




I això amics, és el que ens passa al Xata, a mi i a alguns altres que correm per aquí.

Un petó! :kiss:​
 
Senyors Pau i senderi..!!!!

Probablement tothom tingui la seva part de raó però cerquem l'equilibri..!!

Pep
 
Hola a tots!

M'alegro de comunicar-vos que ho hem solucionat tot per privat i em arrivat a un consens amb la norma adicional de la traducció.

A partir d'ara no caldrà traduir cada missatge, tant sols es tindrà que fer si hi ha algú que ho demani perque no entén alguna cosa. Per exemple, algún visitant de alguna provincia a on no es parli català.

Obviament es podrà escriure tant amb castellà com en català, a criteri de cadascun.

La sanció a Despetaferro ha estat eliminada i no hi ha cap problema en que continui postejant.

Això sí, us prego que no feu al.lusions pol.litiques. Per parlar de aquestes coses ho podeu fer en persona ja que sou un grup molt actiu i us soleu veure asiduament.

Estic molt content d'haver arrivat a un consens i de que no hagi costat gens ni mica.

Per cert, per acord comú hem esborrat els post que no aportaven més que fusta al foc :)

Una abraçada a tots.
 
Això diu de bo del caràcter del catalans, sempre arriban a acords..!!

Ho cel.lebro molt..!!

Visca el seny i de quan en quan rauxa..!!

Pep
 
...doncs se m' ha acabat la setmana forera de vacances ! ...:)
...celebro el tancament satisfactori per ambdues parts d' aquesta petita disputa.
...esborro la part de la meva signatura que ja no te sentit.
...gracies Carlos, ... gracies Despertaferro !
...una abraçada a tots dos !
 
Última edición:
Ep, avui em permeto la llibertat de tancar de post i obrir-ne una altre.

Sembla que finalment les coses es van encarrilant, i tornant al seu lloc, a voltes cal una sotragada per re-situarnos tots una mica. Es molt complicat en els fòrums saber on posar les comes o el punts per que una paraula o una frase s'entengui, cal la voluntat del que escriu en esforçar-se i la voluntat del que llegeix en ser comprensiu.

Xata, una abraçada, no se que vas posar, però sembla que algú altre si, no passa res si finalment amb el diàleg podem arribar a una entesa. ;)

Administrador, una altra abraçada, tots sabem que el que fas es molt i molt complicat, dels errors anem aprenent tots, la teva paciència i tolerància es de tots coneguda i saber rectificar pel be del grup diu molt de tu. ;)

Siso, ets el meu heroi, posar-se en aquests mulladers per defensar un company diu el gran que ets, agafat´ho be amb unes cerveses o uns gin-tonics tot es veurà de diferent manera, no canviïs que aquí tots et necessitem. ;)

Obrim un nou tema, el del mes d'agost i sortim en moto, que la vida son quatre dies.

Salut! :thumbsup:
 
Última edición:
Arriba