GIRONA-LCN (sortides juliol 2013)

M'han trucat de M&C q demà la vagi a buscar, jejeje

Un petó! :kiss:

Pd: xinxa rabiña...jejejeje

Ei Pere, dissabte no puc sortir en moto, tenim un dinar a Torroella i hem d'anar-hi d'hora. :cry:

Però com que de ganes d'anar en moto en tinc moltes, i fa molta calor en preparo una per divendres al vespre.

MOTO A LA FRESCA:

Lloc de sortida: Benzinera de Besalú
Hora: 21:00h
Lloc de sopar: Can Turó
Ruta: Sopem, parlem, fem un fart de riure ...i ja decidirem.

01.-Panotxa/Montse (encara no ho sap :undecided:)
02.-Albur
03.-JesúsGS
04.-Siso
05.-Ramon
06.-Pere Deauville
07.-pereGS......

Pere si vens a sopar sempre pots empalmar.:D
ptsssssss.....................Apunteseme

Ei Pere, dissabte no puc sortir en moto, tenim un dinar a Torroella i hem d'anar-hi d'hora. :cry:

Però com que de ganes d'anar en moto en tinc moltes, i fa molta calor en preparo una per divendres al vespre.

MOTO A LA FRESCA:

02.-Albur
03.-JesúsGS
04.-Siso
05.-Ramon
06.-Pere Deauville
07.-MikelRT
08.-PereGS
09.-

Total a sopar:9pax

LA RUTA!

Última edición:
Iepaaaaaaaaaaaaa!

Actualitzo llista i truco al restaurant, osti tu quin fart de riure que ens fotrem.

Walaaaa. ;)

MOTO A LA FRESCA:

02.-Albur
03.-JesúsGS
04.-Siso
05.-Ramon
06.-Pere Deauville
07.-MikelRT
08.-PereGS
09.-Mariona Deauville

Total a sopar:10pax

Pere vens a sopar empalmat?.:D

LA RUTA!

Apuntada a sopar...., ja pots tornar a trucar al restaurant....!

gràcies Jesus;), la companyia molt agradable (dentista inclós:D) i les tapes de primera:)

epppsss...! ..... Per falta de quorum... Per que la nit será molt llarga i en PANOTXA m'ho ha posat a huevo.....

CANCEL.LADA LA SORTIDA DISSABTE 13-07-2013, pot ser algú voldrà venir a esmorzar que ho digui...ja sabeu Wa o mo

MOTO A LA FRESCA:

02.-Albur
03.-JesúsGS
04.-Siso
05.-Ramon
06.-Pere Deauville/Mariona
07.-MikelRT
08.-PereGS
09.-Nissimo

Total a sopar:11pax

LA RUTA!

Osti tu, un no pot ni anar a rentar els plats que es desmadra la cosa...torno a trucar! :shocked:

Quina enveja em feu, aara m'han trucat per anar a treballar de fotógraf al Molino-Barcelona per retratar " Burlesque"

Ai Déu meu..

Passe-ho bé..

Pep

He tornat a trucar, aquest cop no tenia les mans plenes d'escalivada, la pregunta es:

TAULA DINS O FORA?

Diu que fora s'està molt be, però que si be alguna noia, elles son molt fredoliques...o sigui que de moment la para dins i si volem a fora ens ho canviarà en un plis plas.

Li he dit que som 11 però que veient els terminis d'inscripció deixa la taula oberta, o sigui que algú més s´hi apunta?:)

Salut!

Una mica de crònica:

A quarts de 7h ja m´he llevat, fa molta calor i tinc la boca com una espardenya del sopar d'ahir, o era avui?

Hem quedat a les 21:00h a la benzinera de Besalú, a 3/4h els de Girona capital ja hi son, en Siso, el Pere Deauville, la Mariona i l'Ozepe que tot i viure a Fornells podríem dir que es de la capital, a si, i en PereGS que viu a Figueres, però que sempre arriba el primer, tot i fer dos anys que no fuma i que no te excusa per arribar aviat sempre, sempre, sempre el primer.

Al poc d'estar allà arriben els inseparables, els manetes, els que tot ho arreglen, be tot no per que el país està com està, son l'Albur que li han canviat la moto a M&C, vull dir que li han rentat i per fi li han tret aquell mosquit que tenia enganxat des de el desafio del 2009, i en Nissimo que tot i que s'assabentat del sopar no fa gaire estona aquí està.

Després sentim una moto que arriba de l'altra costat, si si es ell, fins hi tot això ho fa diferent que tothom (ell te Linux), en Ramon que tot i tenir el restaurant a mig camí de Vic ha vingut fins a Besalú.

Qui falta? ostres quina pregunta més banal, qui voleu qui falti en Jesús, els comentaris son inevitables, però si encara no son les 21:00, a falta de 5' arriba el nen Jesús sobre la seva (encara) GS, i ens saluda un per un ...a mig saludar sentim el bramar de la RT d'en MikelRT, que podríem dir que es l'únic que ha arribat a l'hora, ja hi som tots, marxem ràpid no sigui que arribi l'impresentable, que no se sap mai.
bum,brum ...anem a sopar.

Enfilem direcció Olot i el cel es comença a veure cada vegada més fosc, comença a llampegar i finalment arriben les anhelades gotes que tant be van per la fresqueta, però que tant empipen per anar en moto. Res, quatre gotes, seguim ...Olot, Les Preses, Sant Privat, i finalment un trocet de pista per poder escoltar els comentaris d'en Pere Deauville sobre la meva família, i resta del planeta.

Entrem a sopar i ens trobem al Pasqual que al viure a prop a vingut a sopar, això si, no l'enganyarem pas, ha vingut en cotxe ...eze zi que zabe!

La resta ho de sempre, sopar, riure, intercanviar opinions amb gent que feia temps que no veia, el restaurant molt lent, tant lent que vàrem sortir gairebé a la 1:00. Al ser divendres estàvem tots una mica cansats, la Montse es comença a dormir, la resta no parem de badallar, es tard, la carretera es molla i decidim anar cap a casa dormir ...poca moto farem avui, però ens ho hem passat molt be que es el que compta.

Salut, i bones vacances tot-hom!

Besalú
Group1-P1020719_P1020721-3images_zps7f6f476b.jpg~original

Passem llista
1920x1080_zps6c929082.jpg~original

El servei del bar
P1020724_zpsd0395b6d.jpg~original

Els badalls de la Montse
P1020725_zpsf17db559.jpg~original

Bona crònica Panotxa i molt maques les targetes de presentació :)

Tot molt bé ... excepte la ruta, sembla que comença a agradar això d'anul·lar i/o tumbar rutes, jeje.
PereDV, ho veus com no havies d'haver cancel·lat la sortida per avui, encara haguéssim sigut una bona colla ... o potser has sortit ? :)

Salut !

Bon resum, Panotxa!

Una reunió excel·lent, amb molt de riure, però poca moto per culpa dels del restaurant :angry::angry::angry::angry:si em de quedar un altre dia, haurem de fer-ho a les 7 de la tarda, a veure si així podem fer la volteta que ens vas preparar :D:D:D:D

Pd: Aquesta volteta me la guardo per fer-la, que jo no la coneixia :huh:

Ep gent!

Alguna s'anima a fer una Tina demà d'horeta?

Manifestar-sus, si eso...

Ep gent!

Albur, demà toca bicicleta !!!:rolleyes2: ... aquesta setamana ja he fet el cupo de moto ... la que va liar en Panotxa, gràcies mestre!!!;)

Salut !!!

PD: Peredv, com vas amb els gresites de la piscina??? :cheesy:

Gràcies Panotxa per proposar, als que van venir per assistir i als que no van venir perquè no van poder. Una trobada agradable i diferent.

Baixant cap a Girona (via Anglès) amb en Josep, en Pere i la Mariona, i en Mikel, m'hi trobava tan bé i la temperatura era tan agradable que, abans d'entrar al garatge, vaig decidir anar fins a Platja d'Aro. Pujant per Llagostera i tornant per La Bisbal. No vaig parar enlloc, senzillament conduïa.

Salut !

Albur: Demà família! Gràcies per la proposta.

Eps! Hi ha algú que sàpiga d'alguna aplicació per publicar comentaris a dos fòrums a l'hora? :D

És que l'entusiasme del primer no queda creïble amb el copy-paste per al segon :D

Content estic de que ho passe-ho tant be.
Jo, sembla que estigui vaporitzat, però no, hi soc aqu'i encara.
Gent, hi estat tant enfeinat per fer anar la K pel deret i sense abandonar la "gravilla",però també sense dexar-me endur per ella que, certament, no hi tingut temps de mirar la finestreta de casa.
Be, això sácaba. Les motos han sortit aquest matí cap al port per embarcar-se, i nosaltres sortirem demà a la tarda rumb SSO.
No us faig detall per no donar mal rotllo. Passada de indret, aquest.

Apa, siau.

Hola Despertaferro,

Ja ens ho explicaràs tan punt acabis d'arribar ! Bé, tan punt puguis ! ;)

Ja és sabut que un viatge, no ho és, si no hi ha quelcom per explicar... i tu ho sols brodar !

Última edición:
Gràcies Panotxa per muntar aquells sarao.... aixó si que va ser moto a la fresca... tot rodó menys el restaurant, que la llarga espera entre plat i plat ens va aplatanar i fer vadallar a quasi tots....! que si nó, estic convençut que aquelles quatre gotes de pluja no ens hagessin aturat en fer la ruta que tenies proposada..., hi tornarem a fer-la..., però no repetirem el resutaurant ..., no per el tall marrón, que anant amb tu de road Leader, ja hem començo a esperar alguna panotxada.., sinó per que son uns tardons...collons només erem 13 +2 contant als cambrers... :D

Pel cami marrón..., no vaig protestar gaire...en pujant...ni hem vaig enrrecordar de ningú, però , en baixant, no les tenia totes...no estic segur si els vaig citar a tots...., pero be..., no era gaire moll aixi que cap problema... El resto de la ruta de tornada...campi qui pugui....:shocked:

la compañía, pintoresca, hi havia tot tipus de bitxos, coneguts i no tant, però bitxos amb ganes de passar una bona estona, menjant, xerrant i rient...!

Gracies i fins la propera.

Última edición:
Siso, vaig estar a punt de preguntar-te.... anem a fer un volt..., però la mariona badallava , tenia son i baixan, va passar fred....aixi que aprofitant l'empalme.....:rolleyes2:

Ep gent!

Pos me lo estoy pensando... que ahir hem vaig quedar amb ganes de moto....! aixi que no ho descarto...

Torno anar a sopar a fora i demà resulta que tinc que anar a dinar a la platja amb la familia...

No se a quina hora tornarè de farra per si estic amb ganes dic pio... però a les 11 h màxim hauria d'estar a casa i aixó voldria moltes matines si volem anar en moto i esmorzar a ca la Tina...:shocked: , però tot es posible..., dic quelcom amb temps suficient..!

Encara que sigui per Wasa.

A veure si algú s'apunta Albur.... i si no, fes com en Siso, conduieix..., jo a vegades ho he fet....

heyyyyyyyyy...molt bonna la sortida d´ahir,sempre es bó compartir un bon sopár amb els amics;)

albur dema toca platja que vagui bé acala Tina:tongue:

V,sssssssssssssssss

Enric's i Kike's diversos !

Pel canal alternatiu m'he assabentat de que cal felicitar-vos: Fet !

Una abraçada,

Felicitats als Enrics, Kikes i Enriquetes si n'hi ha alguna...

Bon dia a Andorra ahir, tret d'estar parats 30 minuts gràcies a uns "amics de la carretera" que ens van trastocar els plans, molta,molta, molta pluja a la tornada..

Una hora tancats al Motocard esperant a que deixes de ploure, una altra hora més pel mateix a Solsona i una làmpada fosa del davant, en total res d'estrany..

Apa ens veiem..

Pep

Última edición:
No hem sortit. L'Alf no ha vingut en la minipoket. No hem anat a la Tina i no estava tancada fins el 22. Tampoc hem esmorçat a darrera la Tina i per suposat no hi ha ni una sola foto.

Una bona no sortida sense res per explicar.

No hem sortit. L'Alf no ha vingut en la minipoket. No hem anat a la Tina i no estava tancada fins el 22. Tampoc hem esmorçat a darrera la Tina i per suposat no hi ha ni una sola foto.

Una bona no sortida sense res per explicar.

Ara si que em sap greu haver vingut i no adonar-me de que hi hereu :D

Alguna ruta per divendres : Moto a la fresca...? o dissabte a la mes fresca encara....???? ....... Fa dies que no veiem sortir el sol, no..? :rolleyes2:

Gran+desafio+III+055.jpg

Gran_desafio_II_040.jpg

Cap+de+Creus-Fisterra+030.jpg

Cap+de+Creus-Fisterra+023.jpg

Algú s'apunta..? :rolleyes2:

Última edición:
Atrás