GIRONA-LCN (sortides juliol 2013)

Yeeeepp!

Podem anar a veure sortir el sol, pero no a cap de Creus, sino mes a prop... Despres un cafeto i jo a les 09 a casa
A veure si algu mes s'anima!

Un petó! :kiss:

Collons mes a prop...?....Per aixó el veig sortir des de la finestra de casa......!!!

Neng el Sol surt a les 6,15h i a les 9h pots estar igualment a ca teva.... hi has fet ruta, has esmorzat i has fet cafelito....! quan arribis a ca teva ja faràs la kkona..!:D

Si [HIGHLIGHT2]capgrós[/HIGHLIGHT2], però estar a les 6'15 a cap de Creus no es el mateix que estar a les 6'15 a Platja d'Aro! Per anar al primer et lleves a les 04:00 i per anar al segon a les 6:00 :D:D:D:D:D:D

Però bé, m'adaptaré al que digui la majoria, com sempre...:tongue: (si algú diu algo, clar :rolleyes2:)

Un beso! :kiss:

Ep .. jo el dissabte curro:(, però si aneu al Cap de Creus m'apunto:),a les 9.00 he d'estar a la feina:undecided:

Adjudicado Cabo de Cruces...

Pd: Alf, mamón! Lo haces expresamente

OK, CdeC!

Hi farem un cafè arreglat? Jo porto el T5 ! Bé, val, el T10 :)

Proposta: 04:30 CutreHotel, 05:15 Autoempúria, 06:20 Cap de Creus.

Va bé ? (repasseu-ho)

Mmmmm, mira que aquest dissabte volia fer altres coses però ... que coi, si hi aneu tant d'hora hi haurà temps de tot :)

Estic decidit mig/mig ;)
(l'anterior sortida a la fresca va començar amb el tec i després res de res ... i aquesta potser començarem amb la ruta ...)

Siso, pot ser millor al parking Decatlon Vilatenim..?
Que ha estarem encarats a cap de Creus...?
Kutre hotel mdiña ok a les 4,30h

Sicario..., se siente....!

Cabeson, te traere los papeles...del portaviones..!

Sabeu que serà la vigília del 44è aniversari de la trepitjada de l'Amstong i l'Aldrin a la Lluna ?

[video=youtube;WC52-lHnapA]http://www.youtube.com/watch?v=WC52-lHnapA[/video]

Osti estic sense moto, coxinet roda darrera i revisió dels 90.000..Altre cop será....

Passeu-ho bé..!!

Pep

Collons... com pasa el temps, la ultima vegada que vaig anar al cap de Creus va esser fa dos anys amb el Julio i la Emi:lipsrsealed:

CIMG0302.JPG

CIMG0304.JPG

si estoy eeeegg.......que he venió y si no ...que no se me espere:tongue::tongue::tongue:

V,sssssssssssssssssssss

Doncs, va.... ONGANISASIÓN.....

108194.jpg

SORTIDA DISSABTE 20-07-2013 AL CAP DE CREUS

Sortida de Girona: del Cutre Hotel de Medinya. Hora: 4,30 h

Sortida de Figueres: davant del parking Decatlhon de Vilatenim , Hora: 5,15 h

Hora d'arribada a Cap de Creus: 6,10h aprox...!

Lloc d'esmorzar : Ho busca El Cabesón...! Hora : 7,15 aprox

Ruta : La de anada, ja la sabeu i la de tornada dependrà d'on esmorzarem , però a les 9,00 h cap al Curro els que currin i ruta qui vulgui..., ja en parlarem....

ASSISTENTS

01-Pere Deauville.( Ahh., el que ha tenio la idea..)
02-Sicario. (Si quiere ver salir el sol con nosotros, tendrá que madrugar)
03-Siso. (portarà T5 o T10)
04-Alf. ( portará cafè i s'en cuida del lloc d'esmorzar)
05-Ra-món. (Deixarà el que tingui que fer per mes tard.)
06-Pere GS.( no se lespere?)
07-Panotxa.( si pot, vindrá..?)
08-Ricard. (si no surt, ....de farra s'enten..)
09-Itaca, comença a treballa a les 9,00 h com el cabesón...!
10-

Apa.... ja direu

Última edición:
Ep matiners, si puc m'escapo...encara no ho se! :lipsrsealed:

Si voleu actualitzar la firma de la 3a Treffen poseu aquest codi.

PHP:
[URL="http://www.bmwmotos.com/foro/concentraciones/449155-3a-la-cosa-nostra-treffen-al-campo.html"][IMG]http://i1273.photobucket.com/albums/y411/lacosanostragirona/3aLCNT/Logo-3LCNTvacaP_zps6d797339.png[/IMG][/URL]

Yeeeeppp!!!

El menda traera unos sobaos...el que quiera entender q entienda 

Última edición:
Ostres, no sou ningú organitzant sortides, diem... peculiars!

:cheesy:

Última edición:
Yeepp!!

Firma actualitzada amb éxit...després de barallar-mi una estona :D:D:D:D:D:D ja no recordava que cal pitjar el botonet de A/A :cool2::cool2::cool2::cool2::cool2:

Un petó! :kiss:

Doncs jo demà tinc que lliurar la moto al seu nou propietari... :rolleyes2: i de moment estaré sense moto ???

La nena s'en va cap a Lleida !!! :cry:

Que vagi bé !!!;)

Salut !!!:cool2:

Home Jesús, si que has anat ràpid. Ja has encarregat l'H2O? A Alemanya n'hi havia moltes.

Pere, a la nostra edat anar a dormir a les 4 es molt dur, pero aixecar-se a les 4 es terrible (Joan M. Serrat dixit). Dit això... no descarto venir si no sortim divendes :tongue:

Doncs jo demà tinc que lliurar la moto al seu nou propietari... :rolleyes2: i de moment estaré sense moto ???

La nena s'en va cap a Lleida !!! :cry:

Que vagi bé !!!;)

Salut !!!:cool2:

Estás sin moto Jesuso?
Te vendo una...con los frenos nuevos desde la raiz, oiga!
Barrato, barrato!!

A ver lo q tardas en firarte una pseudo-boxer de esas... y la traes pa q la caten los colegas...(creo q Nissimo ya está limando las rodilleras pa poder bajar más )

Home Jesús, si que has anat ràpid. Ja has encarregat l'H2O? A Alemanya n'hi havia moltes.

Pere, a la nostra edat anar a dormir a les 4 es molt dur, pero aixecar-se a les 4 es terrible (Joan M. Serrat dixit). Dit això... no descarto venir si no sortim divendes :tongue:

Ok Ricard ... si vens..., allà estarém... i si no vens, també hi serem allà...! :D

Ja saps que deia un noi que està de força actualitat i que es de Sant Pedor i afincat a la Germany en l'actualitat.... si t'eixeques ben d'hora, ben d'hora....!!!!

Enhorabona per la venda (tractor:)) Jesusito, ara per la H2O (tractor refrigerat per aigua):tongue:

si he de portar jo el cafè, ja l'heu pres:tongue:, que no tinc termo!!!!!!:cool2:

Ep matiners, si puc m'escapo...encara no ho se! :lipsrsealed:

Si voleu actualitzar la firma de la 3a Treffen poseu aquest codi.

PHP:
[URL="http://www.bmwmotos.com/foro/concentraciones/449155-3a-la-cosa-nostra-treffen-al-campo.html"][IMG]http://i1273.photobucket.com/albums/y411/lacosanostragirona/3aLCNT/Logo-3LCNTvacaP_zps6d797339.png[/IMG][/URL]

Gràcies ! Tanta Lacosanostra per tot arreu ... tanta Lacosanostra per tot arreu ... i era l'únic de portar-la ! :angry:

Ep vinga ! Perquè no sigui dit, servidor portarà el T10, termo amb cafè, gots de plàstic, sucres, sacarines i culleretes (que encara us ho hauria de remenar jo ! )

Atenció: El cafè perfumat es servirà en estricte i ineludible ordre d'inscripció. ;)

Ho copio aquí que no me'n fio de ningú:

01-Pere Deauville
02-Sicario
03-Siso
04-Alf
05-Ra-món
06-Pere GS
07-Panotxa
08-Ricard
09-
10-

Última edición:
Per cert, em venc l'escape original de la R1200GS per 250€

Per veure l'anunci del foro clicar a la foto ;)

Última edición:
Ep Jesús, jo no et penso felicitar per la venda de la moto...no hi ha motiu! (com si d'un funeral es tractes) :cry:

Ja ho faré quan tinguis la nova (com si d'un naixement es tractes) :)

Salut! ;)

Epppp!!!!
Vagi bé dissabte, jo seré dins d´un avió....;)
Salut

Te extraditan o te exilias? :shocked::shocked:

Pd:...que sea una de las dos, que sea una de las dos...

Última edición:
i torno, per si algú no ho ha vist..... Doncs, va.... ONGANISASIÓN.....

108194.jpg

SORTIDA DISSABTE 20-07-2013 AL CAP DE CREUS

Sortida de Girona: del Cutre Hotel de Medinya. Hora: 4,30 h

Sortida de Figueres: davant del parking Decatlhon de Vilatenim , Hora: 5,15 h

Hora d'arribada a Cap de Creus: 6,10h aprox...!

Lloc d'esmorzar : Ho busca El Cabesón...! Hora : 7,15 aprox

Ruta : La de anada, ja la sabeu i la de tornada dependrà d'on esmorzarem , però a les 9,00 h cap al Curro els que currin i ruta qui vulgui..., ja en parlarem....

ASSISTENTS

01-Pere Deauville.( Ahh., el que ha tenio la idea..)
02-Sicario. (Si quiere ver salir el sol con nosotros, tendrá que madrugar)
03-Siso. (portarà el termo, el sucre i les cullaretes, que no sigui que l'hi fem remenar ... ahh i T5 o T10)
04-Alf. ( no té termo de café , doncs no en te, el portará en 6-1, Deauvillé, que no t'hi veus , el cabesón s'en cuida del lloc d'esmorzar)
05-Ra-món. (Deixarà el que tingui que fer per mes tard.)
06-Pere GS.( no se lespere?)
07-Panotxa.( si pot, vindrá..?)
08-Ricard. (si no surt, ....de farra s'enten..)
09-
10-

Apa.... ja direu

Última edición:
Ep Deauvillé! Ahir et vaig anr a l'ajut, però avui et foto canya:

images

si he de portar jo el cafè, ja l'heu pres:tongue:, que [HIGHLIGHT2]no tinc termo[/HIGHLIGHT2]!!!!!!:cool2:

Ep vinga ! Perquè no sigui dit, servidor portarà el T10, [HIGHLIGHT2]termo amb cafè[/HIGHLIGHT2], gots de plàstic, sucres, sacarines i culleretes (que encara us ho hauria de remenar jo ! )

Salut !

Ep Deauvillé! Ahir et vaig anr a l'ajut, però avui et foto canya:

si he de portar jo el cafè, ja l'heu pres:tongue:, que [HIGHLIGHT2]no tinc termo[/HIGHLIGHT2]!!!!!!:cool2:

Ep vinga ! Perquè no sigui dit, servidor portarà el T10, [HIGHLIGHT2]termo amb cafè[/HIGHLIGHT2], gots de plàstic, sucres, sacarines i culleretes (que encara us ho hauria de remenar jo ! )

Salut !

Eppp Siso , que el meu post es anterior al teu....mira l'hora teva (17-7 a les 23,07h) i mira la meva (17-7 a les 22,40h).....

Collons ........... qui en necessita.....??????? :D

images

A veure si perilla la AKDAMM.....? , be el Gintónic, No...!

:D

Última edición:
Eppsssss...! vols dir que ploura...?????? :angry:

Nois... si plou ja sabeu....;), ens mullem, no...???? quan surti el
8475495-lindo-sol-feliz--ilustracion.jpg
ens aixoguem.....!
:cool2:, no ens podem perdre aixó...!

Wallpaper-puesta-de-sol-en-Hokkaido.jpg

Última edición:
Atrás