GIRONA-LCN (sortides juny 2013)

EPPS, NOIS... CANVI DE DATA....


L'encarregat del calendari, que per cert, está de ruta per Suissa amb un grup de no se quèeeee...! te apuntat el dia de cel.lebració de la nostra ja Clàsica Noctura "SE VE NA , JOÉ QUE CALÓ 2013"....., ell ho ha ficat al 7 de Juliol..., però no he fet els deure, doncs aixó... canvi de dia....!

Be, doncs si us sembla i com que soc jo qui la organitza, doncs el dia que trio será el DISSABTE 27 DE JULIOL DE 2013 i qui pugui que vingui i el que no, doncs un altra anys serà.....!

Preneu nota d'aquest dia i quan ho tingui mes o menys lligat, obriré el post..., no trigaré gaire..., però qui vulgui venir, te temps suficient per lligar caps....no..?

Yeeepppp!! Altooo!!!

Molt bé [HIGHLIGHT2]Presi[/HIGHLIGHT2], has encertat l'únic cap de setmana de Juliol que treballo...:shocked::shocked: ara deixat de conyes marineres i posa un altre dia, madikita, que no vull que sigui la primera que em perdo...:angry::angry::angry::angry::angry: que portem un any que...
:lipsrsealed::lipsrsealed::lipsrsealed:

Un petó! :kiss:



 
Última edición:
Ep Pep, bones fotos!

Per les fotos es veu que ho vareu passar d'allò més be, felicitats per la ruta. Ara toca pair la quantitat de paisatges que deus haver vist.

Aviam si el Jesús penja les seves fotos (mecreona) :)

Salut! ;)
 
Yeeepppp!! Altooo!!!

Molt bé [HIGHLIGHT2]Presi[/HIGHLIGHT2], has encertat l'únic cap de setmana de Juliol que treballo...:shocked::shocked: ara deixat de conyes marineres i posa un altre dia, madikita, que no vull que sigui la primera que em perdo...:angry::angry::angry::angry::angry: que portem un any que...
:lipsrsealed::lipsrsealed::lipsrsealed:

Un petó! :kiss:





Caramb......! doncs ja no tinc dies pel Juliol a menys que no sigui un DIVENDRES....?????

US VA BE EL DIVENDRES 26-07 ..????
 
Pep, gràcies per les fotos ales que també hi surt en GesuS. ;)
 
Caramb......! doncs ja no tinc dies pel Juliol a menys que no sigui un DIVENDRES....?????

US VA BE EL DIVENDRES 26-07 ..????

A mi si!

Si li demanes a n'en Ra-mon, et munta una nocturna que t'empalma el sopar de divendres amb l'esmorzar de dissabte. ;)
 
Caramb......! doncs ja no tinc dies pel Juliol a menys que no sigui un DIVENDRES....?????

US VA BE EL DIVENDRES 26-07 ..????

A mi no, marxo del 21 al 28 cap a le repúbliques bàltiques.
... però cap problema, tu posa el dia i llestos que si no no acabaràs mai :rolleyes2:


A mi si!

Si li demanes a n'en Ra-mon, et munta una nocturna que t'empalma el sopar de divendres amb l'esmorzar de dissabte. ;)

Siso, va bé que m'ho vagis recordant ... ;)
 
A mi no, marxo del 21 al 28 cap a le repúbliques bàltiques.
... però cap problema, tu posa el dia i llestos [HIGHLIGHT2]que si no no acabaràs mai [/HIGHLIGHT2]:rolleyes2:


Siso, va bé que m'ho vagis recordant ... ;)

Catxis....! ja era aixó la idea, ja....Ruta amb sres... sopar... i despres deixar les sres que no volguessin seguir amb ruta a casa i seguir fins ruta fins el dissabte..... cagum el Sicari.....!

Be, doncs no pot ploure a gust de tothom i com que gaire be ningú piula, m'ho penso, assumeixo el risc i obro el post la data que hem roti... au...!
 
Pere, per a nosaltres cap problema tant si és divendres com dissabte, tu mateix;)
 
Pere: nosaltres no podrem venir a la sortida nocturna ja que el dia 27 sortim de vacances cap a Córsega.

Per nosaltres fes el que tu et vagi bé, és molt difícil que vagi bé per tothom.

Salut & benzina

TRIAS
 
epppsss... Sicario i el Viennes 26 que...???

Ei Presi!

El divendres em va igual de malament perque treballo de nit igual. Si no es pot un altre cap de setmana, cap problema, no t'amoïnis, me la perdo i llestos, però em fa rabia perque d'aquestes encara no havia fallat mai ...

Un petó! :kiss:
 
Doncs Va...!

SORTIDA DISSABTE 29-06-2013 (St.Pere)

LLoc : Gasolinera de Besalú

Hora de Sortida : 8,30 h

Esmorzarem a: BEGET

Fervestarem a : CASTELLFULLIT DE LA ROCA

La Ruta : AQUESTA

La Foto:


29-06-2013.jpg

ELS ASSITENTS

01- Pere Deauville
02-Siso...., vindrà..?
03-Ramón.. aquest segur que si.
04-Alf.., aquest es un "gorrón"
05-Pere GS...fins a Beget
Fins aqui, el 4 primers tenen l'esmorçar pagat...:rolleyes2:
06-
07-
08-
09-
10-
y del nº 6 fins aqui només el Fervestar.... :rolleyes2:

Ahhhhh... se siente.....!:D
:D
 
Última edición:
Ep, no sé segur si vindré, però de moment apuntem segon :D :D
 
Ep Pere!

Felicitats per endavant, aquest cap de setmana ens toca família a Rubí que es festa Major.

Salut, i bona ruta! ;)
 
No podré, entre d'altres coses menors, per que no tinc moto, des d'ahir que dorm soleta a Terrassa, tot esperant el camió que la durà fins el Mar del Nord. Pobre, no se si podrà dormir sense que que jo la bressoli.

Pere, felicitats
 
Ep gent!

Cuyón! una sortida de les que m'agraden a mi...mogollón de km i esmorçar de gratis...:D:D:D:D:D:D:D

Peeeròòòòòò, com el Xatarrero, estic sense moto, la tinc a can M&C, que no ens acabem de posar d'acord en un tema...:rolleyes2::rolleyes2::rolleyes2::rolleyes2::rolleyes2::rolleyes2:

Per tant, res de sortir dissabte, encara que m'hagués agradat col·laborar en la invitació del Presi, que no sempre m'han dit Albur per cridar-me ;);););)

Un petó! :kiss:

Pd: Felicitats per avançat als altres Peres, inclús a la madikita groga que fa dies que no la veig...:cheesy::cheesy::cheesy::cheesy::cheesy::cheesy::cheesy:
 
Última edición:
Ep, doncs m'afageixo a l'anticipada felicitació a tots els Peres, i també als Paus i Paules que ho celebrin. Precisament per això hauré de renunciar a la patilla i a la sortida que l'acompanya.

Salut !
 
Ep gent!

Cuyón! una sortida de les que m'agraden a mi...mogollón de km i esmorçar de gratis...:D:D:D:D:D:D:D

Peeeròòòòòò, com el Xatarrero, estic sense moto, la tinc a can M&C, que no ens acabem de posar d'acord en un tema...:rolleyes2::rolleyes2::rolleyes2::rolleyes2::rolleyes2::rolleyes2:

Per tant, res de sortir dissabte, encara que m'hagués agradat col·laborar en la invitació del Presi, que no sempre m'han dit Albur per cridar-me ;);););)

Un petó! :kiss:

Pd: Felicitats per avançat als altres Peres, inclús a la madikita groga que fa dies que no la veig...:cheesy::cheesy::cheesy::cheesy::cheesy::cheesy::cheesy:

Gràcies per l'oferiment...! i Felicitats anticipades per a tu també Madikita Colorao....!

Com es que al niño gesús le deja una amoto de agua y a ti na..???

No se la has pedio...al Doger..? i si va con gasolina , no te dejarian una.?
 
Ep, doncs m'afageixo a l'anticipada felicitació a tots els Peres, i també als Paus i Paules que ho celebrin. Precisament per això hauré de renunciar a la patilla i a la sortida que l'acompanya.

Salut !

Gràcies Siso... Felicitats a la Paula...., llástima que t'ho perdis....


però no voldria venir la Paula...? :rolleyes2:
 
Wuenas companys :):)


Cuyons aixo de las felicitacions va molt rapapit ....jejje

bueno va la tontería del dia ...com la educacio esta al 21% aprofitarem per fer una partideta al poker....jejeeee


ipyFlnap2y8Hl.gif



felicitats a tots els Peres...dema la ruta es molt llarga peró... igual vinc fins Beget i cap a casa... que ting convidats:tongue::tongue::tongue:


V,ssssssssssssss
 
No podré, entre d'altres coses menors, per que no tinc moto, des d'ahir que dorm soleta a Terrassa, tot esperant el camió que la durà fins el Mar del Nord. Pobre, no se si podrà dormir sense que que jo la bressoli.

Pere, felicitats

Gràcies Chata....

Espero que el viatge al Mar del Nord vagi d'allò més be...! i que la KGT1.2 no et trobi a faltar.....Bon Viatge i gaudeix-lo..!!!
 
Wuenas companys :):)


Cuyons aixo de las felicitacions va molt rapapit ....jejje

bueno va la tontería del dia ...com la educacio esta al 21% aprofitarem per fer una partideta al poker....jejeeee


ipyFlnap2y8Hl.gif



felicitats a tots els Peres...dema la ruta es molt llarga peró... igual vinc fins Beget i cap a casa... que ting convidats:tongue::tongue::tongue:


V,ssssssssssssss

Hola Madikita Amarillo... pos t'apunto...!

Si la Ruta es fa llarga... la retallaré...`jo mateix, aixi no me la tomben......

Felicitats...!
 
Gràcies per l'oferiment...! i Felicitats anticipades per a tu també Madikita Colorao....!

Com es que al niño gesús le deja una amoto de agua y a ti na..???

No se la has pedio...al Doger..? i si va con gasolina , no te dejarian una.?

Ep Deauville!!

Al Gesus le dejan una porque les hace gasto, y precisamente eso es en lo que no nos ponemos de acuerdo, en el gasto :D:D:D:D:D:D

Un petó! :kiss:

Pd: Aunque tuviera moto, también tengo niños como todos los sábados, así que ... :cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry:
 
Hosti PereGS, t'han dut un whyskei enverinat. Es clar que no es pot veure a on posa ma ma esquerra.

[HIGHLIGHT2]Felicitats, tahur[/HIGHLIGHT2].

UY LO QUE LA LLAMAO, UY LO QUE LA LLAMAO!!! :angry: :angry: :angry: :angry:

Ahí, en 5 letritas, ludópata, tramposo y fullero, que no es na....pues sabes que?... al SM vas! :D:D:D:D:D:D:D


Un petó! :kiss:
 
Última edición:
Pero no tienes coche tampoco...????:lipsrsealed:

Pero tú has visto dónde has puesto el desayunooooooo??????

En Beget...BE-GET, que viene estando a tomar pol culo de todo :D:D:D:D:D

Claro, que siempre puedo plantearlo en casa como una aventura, salir el día antes y dormir en el campo haciendo vivac con los niños, los grillos, las vacas y otros bishos...:D:D:D:D:D

Un beso! :kiss:
 
...yeeeep, Peres i Paulas, doneu-vos per felicitats !!! ...
fiesta8.gif

...que jo sápiga aquí no hi han Paus, mes aviat gresca i guerrilla !
 
Moltes felicitats PereDeauville i PereGS, i a tots els Peres i les Paules.

La ruta de demà és molt atractiva, per gastar els costat dels pneumàtics, però no podré venir. Cada sortida hi ha algú que paga l'esmorzar de tothom? ;) Dissabte passat en Ra-mon i demà en PereDeauville :thumbsup:

Ara, la setmana vinent marxem als BMW Motorrad Days a Garmisch-P. i ens farem un fart de ver revolts pels Alps, més o menys com en Jesús i en Josep el cap de setmana de St. Joan, però una miqueta més lluny i més poc a poc: per això necessitem una setmana. :cheesy:
 
Moltes felicitats PereDeauville i PereGS, i a tots els Peres i les Paules.

La ruta de demà és molt atractiva, per gastar els costat dels pneumàtics, però no podré venir. Cada sortida hi ha algú que paga l'esmorzar de tothom? ;) Dissabte passat en Ra-mon i demà en PereDeauville :thumbsup:

Ara, la setmana vinent marxem als BMW Motorrad Days a Garmisch-P. i ens farem un fart de ver revolts pels Alps, més o menys com en Jesús i en Josep el cap de setmana de St. Joan, però una miqueta més lluny i més poc a poc: per això necessitem una setmana. :cheesy:

Ricard que tingueu molt bona ruta, us espera una setmana molt intensa....vagi molt be.

Ei, felicitats a la Paula...als altres que els bombin. :)
 
Megda, al final m'ha sortit un imprevist i no puc venir :(
Passeu-vos-ho molt bé.

Felicitats, Peres i Paula !
 
MOLTES FELICITATS A TOTS ELS PERES I A LA PAULA.

Que tingueu una bona ruta, jo no podre venir tinc compromissos laborals.
Salut

TRIAS
 
Arriba