GIRONA-LCN (sortides juny 2013)

Ep, Ricard ! Demà no ens hi veurem doncs hi vaig diumenge. Darrera de la prova d'en GesúS de l'LC i vist lo bé que en parla, ja deus estar ben intrigat per la nova RT d'aigua, oi?

Salut !

Doncs sí, Siso, però sembla que hauré d'esperar! En Roger m'ha dit que a final d'any la presenten i a principis de l'any vinent la posen a la venda.

A més, no m'agrada gaire quedar-me una de les primeres unitats. Però crec que es millor esperar, desprès de tants anys no vindrà d'uns mesos.

M'ha sorprès la rampellada d'en Jesús, perquè no pensava que la diferència entre els darrers models de la d'aire i la nova LC fos tant gran. Ara, m'ha confirmat que val més anar per la nova RT.

Última edición:
...moltes Felicitats, Turrunet ! ...
vil2_love.gif

...YeEeeeeP ! ...i per als Lluisos també !...

+1

Y aunque sea con retraso :embarassed: felicidades también a Albur, que cumplió años el martes :cheesy:

Ep noiss, primer felicitar als que tenen alguns anys mes com el Turri, Campsa y el Albur, per lo demes bona ruta de la previa, que Yo dema marxo tambe direccio a Navarra uns dias con la Sra, y despres a la Costa Barvara espero unas bonas vacances sense molta pluja, salud y bon cap de semana.;)

Ep noiss, primer felicitar als que tenen alguns anys mes com el Turri, Campsa y el Albur, per lo demes bona ruta de la previa, que Yo dema marxo tambe direccio a Navarra uns dias con la Sra, y despres a la Costa Barvara espero unas bonas vacances sense molta pluja, salud y bon cap de semana.;)

Boinas BACANCES a NABARRA RAIMON & PISPIS i también a la kosta VarVara...:D

Per molts anys Tio feo :)i gràcies per la informació......tu ya sabes :cool2:

Ei, jo vindré directe als Cortals, a 2/4 de 9 seré allà.

Panotxa, la Ruta en GPX realment és Ruta en GBD :undecided:
... ja m'he l'he convertit.

Raguionetmon, no se que has convertit... però jo con que hi havia tans GUAI POINTS que no m'hi caben al Garmin...i no podía carregar la ruta, aixi que n'he tret uns quants GUAIS d'aquets i avall va.. ja veurem si algún troç l'esborrat, però aparentment al Garmin es veu la ruta..., tot i que algú hem va dir una vegada que s'ha de recarcular, no ho faig, doncs dona tres opcíons.. Corta, larga i Camino..? ao alguna cosa aixi..., en fi que la veig be al garmin... però ja el tecnic dirá demà...!

Be, com abans he dit, si no plou a les 8 a la rotonda del Uruport... si no,...diumenge será un altre dia. ;)

Nanit a tolomón.

Última edición:
Joer, aquí no entra ni er tato.....:lipsrsealed: piu, piu..

Be, doncs l'equip A ha fet la feina...tot a anat perfecte, el mestre panotxa donará detalls dels temps... la ruta gps, al menys la meva perfecte, sort que veig treure alguns Waypoints....

Una cosa, els que dema sortiu, ja sabeu que si no hi sonc a l'hor ano m'espereu..avui ja começo la revetlla...:D

Altre cosa, El Rte. Els cortals obre a les 9 i alguna cosa mes... hem tingut que esperar que arribin els cuiners i les cambreres, aixi que si voleu..feu un tomb per fer temps.. o quedeu una mica mes tard, vosaltres mateixos...

Be la ruta, guapissima, espectacular.. algún tram molt humit de la pluja d'ahir i brut de fulles i alguna pedreta... però be, d'aqui a l'octubre ja s'hauran secat...:D i marxat les pedres. aixó si, no ho sembla en el mapa, però una pila de curves que te peeeessss...!

Piu,piu, piu, piu, piu...

Demà, a les vuit, o les vuit i mitja?

A tots aquells que no pareu de perseguir-me pels camins del temps; FELICITATS
I en aquells que la seva gràcia coincideix amb la d'un ultra-creient, doncs també; FELICITATS

Última edición:
...doncs jo diria que a las 8,30 i pujar xino-xano fent una volteta, pero com que dubto que Pasqual es conecti aqui em sabría greu que hagi d' esperar mitja horeta.
...bé, si no diu res, a las 8 a la rotonda i si ho notifica a las 8,30 ¿...ok?

Joer, aquí no entra ni er tato.....:lipsrsealed: piu, piu..

Be, doncs l'equip A ha fet la feina...tot a anat perfecte, el mestre panotxa donará detalls dels temps... la ruta gps, al menys la meva perfecte, sort que veig treure alguns Waypoints....

Una cosa, els que dema sortiu, ja sabeu que si no hi sonc a l'hor ano m'espereu..avui ja começo la revetlla...:D

Altre cosa, El Rte. Els cortals obre a les 9 i alguna cosa mes... hem tingut que esperar que arribin els cuiners i les cambreres, aixi que si voleu..feu un tomb per fer temps.. o quedeu una mica mes tard, vosaltres mateixos...

Be la ruta, guapissima, espectacular.. algún tram molt humit de la pluja d'ahir i brut de fulles i alguna pedreta... però be, d'aqui a l'octubre ja s'hauran secat...:D i marxat les pedres. aixó si, no ho sembla en el mapa, però una pila de curves que te peeeessss...!

Res més que afegir, ah si, gràcies Ramon (esmorzar):) i Ricard (ferverstar) :)per la invitació;)

...doncs jo diria que a las 8,30 i pujar xino-xano fent una volteta, pero com que dubto que Pasqual es conecti aqui em sabría greu que hagi d' esperar mitja horeta.
...bé, si no diu res, a las 8 a la rotonda i si ho notifica a las 8,30 ¿...ok?

Ok, és tard per trucar. Miraré l'ordenata quan m'aixequi.

Felicitats Albur i Ramon (ja m'has atrapat, ;)) i a tots els que me n'hagi oblidat !

Ferpecte per mi. A 2/4 de 9 a la rotonda de l'aeroport. Imagino q és la de l'Eix. Fins demà

I jo que creia q era l'únic q anava a dormir tard ;-) Fins demà (avui)

Els nostres temps de pas.

Salut!

[TABLE="class: outer_border, width: 331"]
[TR]
[TD]Equip A[/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Punts de pas
[/TD]
[TD]Km[/TD]
[TD]Temps[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Sant Hilari Sacalam (hotel)[/TD]
[TD="align: right"]0.00[/TD]
[TD="align: right"]00:00:00[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Arbúcies[/TD]
[TD="align: right"]10.00[/TD]
[TD="align: right"]00:10:00[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Santa Fe (Parada1)[/TD]
[TD="align: right"]31.00[/TD]
[TD="align: right"]00:35:00[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]La Costa del Montseny[/TD]
[TD="align: right"]12.60[/TD]
[TD="align: right"]00:16:00[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Collformic[/TD]
[TD="align: right"]16.40[/TD]
[TD="align: right"]00:19:00[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]El Brull[/TD]
[TD="align: right"]6.00[/TD]
[TD="align: right"]00:06:00[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]El Montanyà (Parada2)[/TD]
[TD="align: right"]6.20[/TD]
[TD="align: right"]00:08:00[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Seva[/TD]
[TD="align: right"]5.50[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Sant Sadurni d'Osormort[/TD]
[TD="align: right"]17.20[/TD]
[TD="align: right"]00:17:00[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="align: right"]20.30[/TD]
[TD="align: right"]00:23:00[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Total[/TD]
[TD="align: right"]125.20[/TD]
[TD="align: right"]02:20:00[/TD]
[/TR]
[/TABLE]

Salut!

[TR]
[TD]Equip A[/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Punts de pas
[/TD]
[TD]Km[/TD]
[TD]Temps[/TD]
[/TR]
[TR]
[/TR]
[TR]
[TD]Arbúcies[/TD]
[/TR]
[TR]
[/TR]
[TR]
[/TR]
[TR]
[TD]Collformic[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]El Brull[/TD]
[/TR]
[TR]
[/TR]
[TR]
[TD]Seva[/TD]
[/TR]
[TR]
[/TR]
[TR]
[/TR]
[TR]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Total[/TD]
[/TR]
[/TABLE]

Cuyonnn....cuyonn....quin nivell...quin control...

Salut!

[TR]
[TD]Equip A[/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Punts de pas
[/TD]
[TD]Km[/TD]
[TD]Temps[/TD]
[/TR]
[TR]
[/TR]
[TR]
[TD]Arbúcies[/TD]
[/TR]
[TR]
[/TR]
[TR]
[/TR]
[TR]
[TD]Collformic[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]El Brull[/TD]
[/TR]
[TR]
[/TR]
[TR]
[TD]Seva[/TD]
[/TR]
[TR]
[/TR]
[TR]
[/TR]
[TR]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Total[/TD]
[/TR]
[/TABLE]

Doncs clavat. L'Ozepé s'ho ha anat apuntant amb més exactitud. Jo m'he quedat amb els números rodons i he memoritzat un 50/50/50. És a dir uns 50 minuts de l'hotel a Santa Fe, 50 més de Santa Fe al Muntanyà i 50 més del Muntanyà a l'hotel. Després repasso el trak.

La ruta és molt maca i amb l'avantatge de que amb pocs "cruilleros" farem. Fora de trams molt puntuals, ho hem trobat tot amb bon estat. Ens ha caigut un xàfec arribant a Fornells.

Salut i bona revetlla!

Epppsss... FELICITATS DONCS SICARI I RA-MON....

Per cert que ahir vaig oblidar-me d'esmenta-ho, sort que el cabezón, que te prou espai d'enmatgatzematge s'en va enrecordar...

Gràcies Ra-mon per l'invitació a l'Esmorzar dels Cortals i Gracies Ricard per l'invitació al Muntanyà...., a la sortida d'ahir només vaig gastar betzina i i gomes.... :cheesy:

Coyons.. 50+50+50 = 150 minuts = 2h i 30 minuts...! en panotxa diu 2h,20 minuts .... quasi quadrats....! .. perfecte..

doncs si ho lliguem, tenim:

Sortida a les 10, hores del Hotel

Santa fe a les 10,50 hores

Sortida de Santa Fe a les 11,20h

Al Muntanyà a les 12,10 h

Sortida del Muntanyà a les 12,40 hores

Arribada al Hotel a les 13,30 hores

Dinar a les 14,30h.

No se si es massa tard l'hora de sortida..?

be nomes son referencies....

a10..!

Última edición:
Doncs tots quatre també hem esmorzat als Cortals. Hem tingut la visita d'en Jaumot i la seva colla (en bici) que ens ha fet la foto. Hem parat a Santa Fe i al Muntanyà on l'Aviroc ha anat passant cap a Vic i Olot.

Plantilla%252016x9%2520%25283200x1800%2529.jpg

...molt be nois, pero tota aquesta informació estaria millor a la sala de reunions per no donar mes pistas de les necesaries ...
embaar.gif

...per la resta, coincidencia total amb el timing d' ahir i avui, les carreteres força netes i poc transit. Tal com diu en Siso gastarem pocs cruilleros en la 3ª i les rodes es gastaran mes per els flancs que per el centre.
...s' ha de modificar una mica l' arxiu Garmin enviat per rectificar un parell d' errors petits pero que no afectan el resultat final. El total de kilometratge marcat per el Zumo ha sigut de 126,2Kms., petit desfase respecte al d' ahir degut als errors esmentats.
...per últim, al Muntanyá hem fet la cervesseta i un simulacre del Espanya / Tahiti al futbolin amb el mateix resultat que l' original. Per no fer llenya de l' arbre caigut no farem menció de les alinacions...
vil2_football.gif

Coyons.. 50+50+50 = 150 minuts = 2h i 30 minuts...! en panotxa diu 2h,20 minuts .... quasi quadrats....! .. perfecte..

doncs si ho lliguem, tenim:

Sortida a les 10, hores del Hotel

Santa fe a les 10,50 hores

Sortida de Santa Fe a les 11,20h

Al Muntanyà a les 12,10 h

Sortida del Muntanyà a les 12,40 hores

Arribada al Hotel a les 13,30 hores

Dinar a les 14,30h.

No se si es massa tard l'hora de sortida..?

be nomes son referencies....

a10..!

Pos està mu claro...!

No sé de que parleu, jo no vaig veure a ningú fora d'en Jaumot.

Felicitats a n'en Trias i Izquierdo i a la resta de Joans i Joanes :thumbsup:

bo....ja tornat de girona, ha segut un viatge molt xulo i molt interesant , l´oratge no se a portat del tot roin i nos ha respetat .

des de açi vuic donar-vos les graçies a tots els que participareu en els consells que aveu fet de este viatge un ruta molt espeçial ,

pd: l´escalivada , les anxoves de l´escala i demes surtit de manjars ...........espectaculars...graçies

:):):)

bo....ja tornat de girona, ha segut un viatge molt xulo i molt interesant , l´oratge no se a portat del tot roin i nos ha respetat .

des de açi vuic donar-vos les graçies a tots els que participareu en els consells que aveu fet de este viatge un ruta molt espeçial ,

pd: l´escalivada , les anxoves de l´escala i demes surtit de manjars ...........espectaculars...graçies

Ens alegrem que hagis esta agust a les nostres terres...... Torna Quan vulguis , pero avisa nen... que t'acompanyaeem en alguna ruta....¡;)

Ens agrada que us agradi. Saludeu a tota la xent de be del País Valencià i torneu sempre que vos plagui.

La Nit de les Bruixes, del Foc i d'en Ros, es també la Nit del Joans. Però no te tots; per que hi ha en Joan Baptista, en Joan d'Alacant, de Penyagolosa, de Mata, de Mollet, de Labritja, de... Fotimé de Joans...

En fí, a tota quells que si, que avui, doncs, Felicitats.

Hola a tots,

MOLTES GRÀCIES PER FELICITAR-ME!!!!!!!

TAMBÉ DIR: MOLTES FELICITATS ALS ALTRES JOANS, JANS, JOANES,...

SALUT

TRIAS

Yeeeepppp!!!

Gracies a totes per les felicitacions!!

Un petó! :kiss:

EPPS, NOIS... CANVI DE DATA....

L'encarregat del calendari, que per cert, está de ruta per Suissa amb un grup de no se quèeeee...! te apuntat el dia de cel.lebració de la nostra ja Clàsica Noctura "SE VE NA , JOÉ QUE CALÓ 2013"....., ell ho ha ficat al 7 de Juliol..., però no he fet els deure, doncs aixó... canvi de dia....!

Be, doncs si us sembla i com que soc jo qui la organitza, doncs el dia que trio será el DISSABTE 27 DE JULIOL DE 2013 i qui pugui que vingui i el que no, doncs un altra anys serà.....!

Preneu nota d'aquest dia i quan ho tingui mes o menys lligat, obriré el post..., no trigaré gaire..., però qui vulgui venir, te temps suficient per lligar caps....no..?

Última edición:

A disposar ! Ensenya'ns alguna foto, sinó et cantarem una dita famosa de la colla: Mecreoná !

Última edición:
Atrás