GIRONA-LCN : SORTIDES (Mes de Febrer 2013 )

Lacosanostra

Curveando
VENIM D'AQUÍ

obert.jpg

TheWeatherChannel-75x67.gif

EL TEMPS A GIRONA (a deu dies vista)

EL TEMPS A FIGUERES (a deu dies vista)

Última edición:
Gràcies Pere pel canvi de mes. No tinc res a dir però així quedo subscrit i sou de més bon trobar ;). Au vinga, fins dijous!

Entenent que mai s'acaba res, del tot i que encara que no més quedi la memòria, algo queda, ensumo que s'hi acosta la fi d'alguna cosa, o com a mínim el principi de la fi.
No més volia dir-ho.

Ep, m'estreno aquest febrer.

Espero que aquest març no plogui com els hi va ploure en aquests.

ENLLAÇ

Jesús hi ha una foto que segur que recordes...:)

Salut!

Ep, m'estreno aquest febrer.

Espero que aquest març no plogui com els hi va ploure en aquests.

ENLLAÇ

Jesús hi ha una foto que segur que recordes...:)

Salut!

Com vols que oblidi la fantàstica nit a l'Hotel Madrid a un plegatin ple de bonys :angry:... i envoltat de les princesses Ra-mon i PereGS ... coyons com roncaven !!! :cheesy:

Ja queda menys !!! ;)

Salut !!! :cool2:

Bonas no@s, bueno mañana plantaremos cara ala fred, si alguien le apetece ir ha fe un vol y un toke os comento...
Lugar de encuentro, Bicentury (ctra Els Angels)
Hora,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, 9,01 h.
Lugar,,,,,,,,,,,,,,,, Rest. Els Cortals
Cervestar,,,,,,,,, La Costa Brava.
Ruta,,,,, Carrteras varias con sus rectas y......algun revols.
y poco mas, ya se pueden manifestar, A10.

Hola,

Ramon, mañana ya estare a las nueve en biocentury.

Hasta mañana,

TRIAS

Hola companys, que tal los Carnavales de la Costa, frequitos verdad, pues nosotros en la salida matinera del dia de hoy iden de iden pero hemos disfrutado de la ruta a velocidad alegre por carreteras de primer orden, el tiveri otro tanto de lo mismo y por la companya pues de lo mejor, y por este finde ya fin, espero que tengamos una buena semana y nos vemos en la Romantica, A10

PD, no fotos, hay que ahorrar.
:D
;)

Ep Jesús! Gràcies pel vídeo. És curiós, no havia vist mai en Nissimo des d'aquesta perspectiva :D

Salut!

Diumenge, despres d'esmorzar a La Conna... Vam anar a fer un vol...Us deixo un petit video de la sortida !!!
Com sempre en Nissimo fent de tap a Tossa !!!;)

http://vimeo.com/m/59344953

Salut!!!

No l'he vist tot però està molt ben parit, FELICITATS..!!

Avia'm si el dia de la Romàntica si vens en fas un altre, que jo vull sortir encara que faci tap..!!

Petons..

Pep

El 17 tinc k treballar a partir de les 14h i [HIGHLIGHT2]al mati tinc un altre compromis[/HIGHLIGHT2]... ja ho farem un altre dia!!!

Salut!!!

Val, t'enportes el "compromís" a la Romàntica (aquí tots i totes som molt discrets i la GS es biplaça) i a la tarde vas a "curro". Mira que si no, per tal que hi siguis, tindré que agafar la figureta del pessebre.

Val, t'enportes el "compromís" a la Romàntica (aquí tots i totes som molt discrets i la GS es biplaça) i a la tarde vas a "curro". Mira que si no, per tal que hi siguis, tindré que agafar la figureta del pessebre.

Ho sento... pero hem vaig comprometre a fer la previa de MTC amb en Dodo!

Salut!!!

PD: hauras de portar la figureta!;)

Es fa estrany veure al Níssimo sense cap moto al davant. :)

Ei, JesusGS, que estàs fet un autèntic director de cinema.

Benvolguts Ra-mon'es

La velocitat del video es real ... en Panotxa encara no m'ha ensenyat a editar els videos :rolleyes2: ... ja que el que vaig fer als revols de Maçanet és massa larg per penjar-ho al vimeo de gratis :huh: ...tot arribarà. ;)

Salut !!! :thumbsup:

Buenos días tropa ...donde está waly ???? :rolleyes2:... Montmelo 1995 ( cursillo Suzuki - Solo Moto ):cheesy:

cursetmontmelo95kn3.jpg

V'sss:cool2:
GeSus

Bon dia,

Ep Pere Deauville, com que de segon no menjaré arròs amb bacallà, faig com aquell que va callar i no va dir res.

Apa siau,

Carai Xata quina presó :shocked:, quin delicte s´ha de fer per anar-hi?.

Salut! ;)

Ep Jesús! Fixa't-hi que la majoria dels de LCN sempre aparquem bé:

2013-02-17-Romantictreffen_03.JPG

I no com un que jo conec:

P1000947.JPG

:D:D

Atrás