Despertaferro
Curveando
...de moment res de moto, estic molt afectat per lo del Santo Papa i he de meditar-hi !!! ...![]()
Vigila les amistats

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Se debe tener en cuenta: This feature may not be available in some browsers.
...de moment res de moto, estic molt afectat per lo del Santo Papa i he de meditar-hi !!! ...![]()
El dissabte, amb el Turri, anem a fer la prèvia de la calçotada,sortirem a les 9.00 hores de Autoempuries-Figueres, a les 9.02 hores més o menys (tot depèn les voltes que li donem a la rotonda:cheesy
esmorzar, embotits ibèrics, pa amb tomàquet i porró de vi, tot a discreció i sense límit, per 6,90 €:tongue:, després una estona de corbes i visita a la cooperativa de Garriguella:rolleyes2: i finalment ferverstar a Sant Marti D'Empuries i d'allí cada mussol al seu corral
1° Turri
2° Alf
...a las 10,30 a Can Perello i fem un mos al König, Ok ?
Ok Ozepe, doncs no s'en parli mes...fa tempas que no prenc una cervela d'aquelles guarres, guarres.![]()
Si, jo voltaré per la Masella amb rodes de fibra de carboni....!
Vagi be als que surtin demà o el diumenge en moto...
Per cert, ens veiem dijous al CALIU.? :undecided:
A mi ja em pots apuntar.
Autoempuries-Figueres és lo mateix que parking Màxim-Dia ?
Es lo mateix![]()
A les 9:00 al poble de les figues. Allà hi serè llevat que nevi molt o sigui the last day of the earth, que en aquest cas em dedicaré a fornicar molt i molt (si puc).
fornicare est pecatum:tongue:
Alf, que els mussols no viuen als corrals. Be, jo al menys no. Potser hi han mussols que si...
Però jo hi visc ací :
![]()
Es lo mateix![]()
Algú sap dir-me si això es el bressol de la Teresa de Cepeda y Ahumada ?
![]()
![]()
Boooonesssssssssss.........
Doy fe que hoy hemos salido....:cool2:
![]()
Salut¡¡¡¡
Ep Xata!
Té tota la pinta de ser on està l'actual acadèmia del CNP...si t'hi fixes molt a dalt a la dreta sembla que s'intueix, per no parlar de la cara de madero que té el del bigoti a l'esquerra de tot
Però a mi em preocupa un altre tema...digues la veritat: són dues fotos enganxades amb celo????
2 motius em fan sospitar: el primer es que a l'época de la foto, les panoràmiques no eren gaire corrents, i el segon és el canvi de tonalitat del terra just a l'alçada de la moto blava...
Si són dues fotos, cal felicitar el retratista
Un petó! :kiss:
Jo diria que sí que és la ciutat que li dona nom a la santa ... ara que els paios que hi ha en primer pla de sant no en fan pas la cara
... o si, no sé, [HIGHLIGHT2]em penso que no conec pas ningú[/HIGHLIGHT2].
Siso, no acabo de reconèixer a ningú de la foto ... dóna alguna pista home !!!
Salut !!!
El del cantó del "madero" (segons l'Albur) amb menys kgs i més pel !![]()
Home, tant com "hemos salido" ... de moment sembla que hem arribat a l'Autoempuria/Dia
Que si ... que hem sortit i arribat
Tot perfecte, una ruta genial i un dia fantàstic !
Salut !
![]()
És Àvila, maig de 1986
Són dues fotos enganxades amb cel·lo
Fixa't-hi més bé![]()
Ep gent!
A ver Jesusito de mi vida...Para llegar a buen puerto lo primero que debes encontrar es la izquierda
Un beso! :kiss:
![]()
Que gaudiu molt.
Un tast de que us vau perdre el que no vareu poder assistir. En Siso va triomfar!
![]()
![]()
En Siso es un crak. Fins hi tot enganxant fotos i cartells amb "Cel·lo".
El cartell amb cinta americana suposo que ja se'l devia trobar enganxat.
Siso, ja ens explicaràs com va anar, sembla que va ser mogudet![]()
El cartell [HIGHLIGHT2]amb cinta americana suposo que ja se'l devia trobar enganxat[/HIGHLIGHT2].
Siso, ja ens explicaràs com va anar, sembla que va ser mogudet![]()
Gràcies ra-mon, amés la cinta americana o és platejada o no és
Si és el cas, us faré sabedors de les meves impressions, tot i que n'estic convençut de que algú de vosaltres sap més -sense haver-hi pogut anar- que jo essent-hi
[HIGHLIGHT2]Estic disposat a escoltar ofertes [/HIGHLIGHT2]per fer un passi privat LCN
Salut i moto!