GIRONA-LCN : SORTIDES (Mes de Febrer 2013 )

...passsaaaa pishasssss!...jarto cazón en adobo, salmorejo y espetos de joputas ! ...ya toi aquí ¿...no hay cohone de salí manyana ?

[video=youtube;99qznVi4S9g]http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=99qznVi4S9g[/video]

:undecided:

Suposo que demà ningú surtirà, veritat....? segurament nevarà...! hi haurà gel i neu a la calsada...! , però forum it's not dead....!

Jo demà igual faig el valent perquè diumenge estic ocupat, en principi pujaré per la costa direcció Girona i veurem que acabem fent...!!

Pep

Doncs jo demà em sembla que em quedaré a casa, tinc força coses pendents a fer i amb l'excusa de la «gran nevada» ...

Panotxa, molt bo el link de Motorcycle Funerals Ltd :)

Demà em dedicaré a avançar feina durant el matí, i a la tarde em posaré a estudiar el manual de la càmara que sembla més complicat que un master sobre la genètica evolutiva de les gambes de l'estepa rusa.

Ep gent!

Demà res de moto, q encara q sembli mentida, treballo...jejeje

A més, si algú ha pensat sortir, sàpiga q s'ha activat el pla neucat, o sigui, q surti tranquil q segur q no neva, jejejejeje

Un petó! :kiss:

Demà res de moto, em vaig a Vic a visitar la fira de biomassa:cool2: i després a dinar a Fussimanya:tongue:

Buenuuuu, quin fart de nevar que m'he cardat, hayyyy, vull dir quin fart de nevar que ha fet avui....:D :D , fins hi tot jo, he fet coses...atrssades, com per exemple treballar tot el dia des de les 8 del mati fins ara, amb una hora per dinar i prou..., ahhh si, també he arreglat un interruptor de la cuina que l'altre dia per no treure el llum per fer els empalmes, hem va fer riure una estoneta el fill de P... Quina enrampada....hem vaig mosssegar la llegue i tot..., avui ha caigut..., aixo si, he desconectar el llum primer...

Be, algu surt demà...?, que segur que no neva o pot ser si, doncs han tret el NEUCAT.... :D

Apa, ja miraré despres... a veure que hi ha..., encara que pot ser hem quedare al llit, a veure qui te pebrots de propossar alguna cosa...?

Apa, siau...! avui 2-1 i plorant.

Ep gent!

Ei presi, jo no faria plans per demà, q si han desactivat el neucat, segur q neva de valent! Jejejeje

Buenuuuu, quin fart de nevar que m'he cardat, hayyyy, vull dir quin fart de nevar que ha fet avui....:D :D , fins hi tot jo, he fet coses...atrssades, com per exemple treballar tot el dia des de les 8 del mati fins ara, amb una hora per dinar i prou..., ahhh si, també he arreglat un interruptor de la cuina que l'altre dia[HIGHLIGHT2] per no treure el llum per fer els empalmes[/HIGHLIGHT2],u hem va fer riure una estoneta el fill de P... Quina enrampada....hem vaig mosssegar la llegue i tot..., avui ha caigut..., aixo si, he desconectar el llum primer...

Be, algu surt demà...?, que segur que no neva o pot ser si, doncs han tret el NEUCAT.... :D

Apa, ja miraré despres... a veure que hi ha..., encara que pot ser hem quedare al llit, a veure qui te pebrots de propossar alguna cosa...?

Apa, siau...! avui 2-1 i plorant.

Els empalmes es fan sense treure la llum, perque si la treus no pots enviar e-mails.

[FONT=.HelveticaNeueUI]Venga ir pasando!!![/FONT]
[FONT=.HelveticaNeueUI][FONT=.HelveticaNeueUI]
[/FONT]

Calçotada
[/FONT]
[FONT=.HelveticaNeueUI]
[/FONT]

[FONT=.HelveticaNeueUI]
[/FONT]

Bonas nois, ha sortid molta gent avui? o la fred os acollones, Yo per ganes no es, ting altras obligacions per ara, si teniu sortida paseo retratos per dir alguna cosa, vale dons salud y bona semana :D

:DPere...espectacular..!! en.. rampa..do.:shocked: Sort que només t' has mossegat la llengua

Alf, apuntans com provisional...farem l'ho possible per venir
records per a tots

Una panoràmica de 320 gigapíxels

:shocked::shocked::shocked::shocked:

Enllaç

Molts gigapixels però jo vaig tenir una novieta anglesa i no hi pogut veure ni tan sols algú amb uns mitjons que me la recordin.

calcetines-pamela-mann-rayas-rojas-negras.jpg

Una panoràmica de 320 gigapíxels

:shocked::shocked::shocked::shocked:

Enllaç

Collons Panotxa, quin mareig!! :shocked::shocked::shocked::shocked::shocked:

A veure si n'aprenen aquests de google maps, que s'estan quedant enrere!

Pd: d'alguna ciutat catalana no n'hi ha? es que m'agrada tafanejar entre coneguts, jejejeje

Jejejejeje, Chata, aplicable 100% a cada uno de los acuden a este post, jejeje como nos conoces, jejeje todos a mirar, jejejeje, incluso alguno ( Nissimo pero no se lo digais) se pone hasta bizco , jejejeje

Un beso! :kiss:

Pd: si, todos, todos!

Última edición:
Jejejeje, Xata, Jesus y yo tamos escondios en el armario, vente q te vamos a enseñar una cosa, jejejejeje

Un beso! : kiss:

Veo veo que ves una cosita y que cosita es
empieza con la "P", que sera, que sera, que sera ........:lipsrsealed::D

Veo veo que ves una cosita y que cosita es
empieza con la "P", que sera, que sera, que sera ........:lipsrsealed::D

Jajajajaja, como me conoces canalla, jajajajajaja...vaaaaaaaleeeeeee, Xata vente al armario, que tenemos una "cosita" que enseñarte!...

Pd: Que conste que hablo por mi, que no se qué pie calza el Jesuso...:shocked::shocked::shocked::shocked:

Jajajajaja, como me conoces canalla, jajajajajaja...vaaaaaaaleeeeeee, Xata vente al armario, que tenemos una "cosita" que enseñarte!...

Pd: Que conste que hablo por mi, que no se qué pie calza el Jesuso...:shocked::shocked::shocked::shocked:

Alf ... a ver si no te dejas la puerta abierta :angry:... que esto se está llenando de chusmas con barba !!! :D:D:D

img20130226wa0001n.jpg

V'sss:cool2:
GeSus

PD: no tengo ni pa hojas de afeitar ... caxis la mar salá !!!

Hòsties Jesus, amb aquest borrissol:shocked: a la cara i el logo de mototurisme:lipsrsealed: a la foto, em poses tio!:kiss:

P.D. L'últim que tanqui la porta de l'armari!:evil:

Mmmmm, aquesta foto pinta a «by Mareta» i segur que el borrissol a la cara deu ser per .... :D:D:D:D

Salut !

El dissabte, amb el Turri, anem a fer la prèvia de la calçotada,;) sortirem a les 9.00 hores de Autoempuries-Figueres, a les 9.02 hores més o menys (tot depèn les voltes que li donem a la rotonda:cheesy:)esmorzar, embotits ibèrics, pa amb tomàquet i porró de vi, tot a discreció i sense límit, per 6,90 €:tongue:, després una estona de corbes i visita a la cooperativa de Garriguella:rolleyes2: i finalment ferverstar a Sant Marti D'Empuries i d'allí cada mussol al seu corral:D

1° Turri
2° Alf

Ep! Que vagi bé la prèvia. Sovint són millors que les oficials. Aquest dissabte estic liat.

Salut!

Bonas nois ya os acompanyaria, ting de fer de pintor de pared y no es lo que me magrada, que disfruteu xavalotes fins aviat, A10;)
pd. molt xulo el video de la prova de las bmw y demes artefactes.

Apunteu-me, de moment amb suc de llimona, per si m'he d'esborrar.

tintainvisible.jpg

Demà, al vespre, si he aconseguit acabar la collonada de papers que haig d'enviar al puto Ministeri inutil de Madrid, confirmaré.

Última edición:
El dissabte, amb el Turri, anem a fer la prèvia de la calçotada,;) sortirem a les 9.00 hores de Autoempuries-Figueres, a les 9.02 hores més o menys (tot depèn les voltes que li donem a la rotonda:cheesy:)esmorzar, embotits ibèrics, pa amb tomàquet i porró de vi, tot a discreció i sense límit, per 6,90 €:tongue:, després una estona de corbes i visita a la cooperativa de Garriguella:rolleyes2: i finalment ferverstar a Sant Marti D'Empuries i d'allí cada mussol al seu corral:D

1° Turri
2° Alf

A mi ja em pots apuntar.

Autoempuries-Figueres és lo mateix que parking Màxim-Dia ?

Ep, sembla que demà tindreu bon temps.

Aquest cap de setmana som per les terres de Lleida, hi ha uns quants cargols que m'estan cridant.

Ozepe, dilluns al matí hauríem de quedar al Perello, com ho tens?

Salut! ;)

Atrás