Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Se debe tener en cuenta: This feature may not be available in some browsers.
:undecided:
Suposo que demà ningú surtirà, veritat....? segurament nevarà...! hi haurà gel i neu a la calsada...! , però forum it's not dead....!
Jo demà igual faig el valent perquè diumenge estic ocupat, en principi pujaré per la costa direcció Girona i veurem que acabem fent...!!
Pep
Buenuuuu, quin fart de nevar que m'he cardat, hayyyy, vull dir quin fart de nevar que ha fet avui....![]()
, fins hi tot jo, he fet coses...atrssades, com per exemple treballar tot el dia des de les 8 del mati fins ara, amb una hora per dinar i prou..., ahhh si, també he arreglat un interruptor de la cuina que l'altre dia[HIGHLIGHT2] per no treure el llum per fer els empalmes[/HIGHLIGHT2],u hem va fer riure una estoneta el fill de P... Quina enrampada....hem vaig mosssegar la llegue i tot..., avui ha caigut..., aixo si, he desconectar el llum primer...
Be, algu surt demà...?, que segur que no neva o pot ser si, doncs han tret el NEUCAT....
Apa, ja miraré despres... a veure que hi ha..., encara que pot ser hem quedare al llit, a veure qui te pebrots de propossar alguna cosa...?
Apa, siau...! avui 2-1 i plorant.
Collons Panotxa, quin mareig!! :shocked::shocked::shocked::shocked::shocked:
A veure si n'aprenen aquests de google maps, que s'estan quedant enrere!
Un petó! :kiss:
Pd: d'alguna ciutat catalana no n'hi ha? [HIGHLIGHT2]es que m'agrada tafanejar[/HIGHLIGHT2] entre coneguts, jejejeje
Veo veo que ves una cosita y que cosita es
empieza con la "P", que sera, que sera, que sera ........:lipsrsealed:![]()
Jajajajaja, como me conoces canalla, jajajajajaja...vaaaaaaaleeeeeee, Xata vente al armario, que tenemos una "cosita" que enseñarte!...
Un beso! :kiss:
Pd: Que conste que hablo por mi, que no se qué pie calza el Jesuso...:shocked::shocked::shocked::shocked:
Mmmmm, aquesta foto pinta a «by Mareta» i segur que el borrissol a la cara deu ser per ....
Salut !
[video=youtube;h1hMpgtE9aA]http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=h1hMpgtE9aA[/video]
És xulo el video.
Ep! Que vagi bé la prèvia. Sovint són millors que les oficials. Aquest dissabte estic liat.
Salut!
Kike, molt maco el vídeo!![]()
El dissabte, amb el Turri, anem a fer la prèvia de la calçotada,sortirem a les 9.00 hores de Autoempuries-Figueres, a les 9.02 hores més o menys (tot depèn les voltes que li donem a la rotonda:cheesy
esmorzar, embotits ibèrics, pa amb tomàquet i porró de vi, tot a discreció i sense límit, per 6,90 €:tongue:, després una estona de corbes i visita a la cooperativa de Garriguella:rolleyes2: i finalment ferverstar a Sant Marti D'Empuries i d'allí cada mussol al seu corral
1° Turri
2° Alf
Per cert ... aquest dissabte algú surt a fer una volta ?
...a las 10,30 a Can Perello i fem un mos al König, Ok ?Ozepe, dilluns al matí hauríem de quedar al Perello, com ho tens?
Salut!![]()