GIRONA-LCN : SORTIDES (Mes de Febrer 2013 )

...de moment res de moto, estic molt afectat per lo del Santo Papa i he de meditar-hi !!! ...
stpatrick0.gif

Vigila les amistats

papa_demonio_13-300x217.jpg

El dissabte, amb el Turri, anem a fer la prèvia de la calçotada,;) sortirem a les 9.00 hores de Autoempuries-Figueres, a les 9.02 hores més o menys (tot depèn les voltes que li donem a la rotonda:cheesy:)esmorzar, embotits ibèrics, pa amb tomàquet i porró de vi, tot a discreció i sense límit, per 6,90 €:tongue:, després una estona de corbes i visita a la cooperativa de Garriguella:rolleyes2: i finalment ferverstar a Sant Marti D'Empuries i d'allí cada mussol al seu corral:D

1° Turri
2° Alf

A les 9:00 al poble de les figues. Allà hi serè llevat que nevi molt o sigui the last day of the earth, que en aquest cas em dedicaré a fornicar molt i molt (si puc).

Algú sap dir-me si això es el bressol de la Teresa de Cepeda y Ahumada ?

1986-05-XX-Jarama%20i%20Nord_09.jpg

Ep Xata!

Té tota la pinta de ser on està l'actual acadèmia del CNP...si t'hi fixes molt a dalt a la dreta sembla que s'intueix, per no parlar de la cara de madero que té el del bigoti a l'esquerra de tot :D:D:D

Però a mi em preocupa un altre tema...digues la veritat: són dues fotos enganxades amb celo????
2 motius em fan sospitar: el primer es que a l'época de la foto, les panoràmiques no eren gaire corrents, i el segon és el canvi de tonalitat del terra just a l'alçada de la moto blava...:D:D:D:D
Si són dues fotos, cal felicitar el retratista :D:D:D

Un petó! :kiss:

Jo diria que sí que és la ciutat que li dona nom a la santa ... ara que els paios que hi ha en primer pla de sant no en fan pas la cara ;)
... o si, no sé, em penso que no conec pas ningú.

Boooonesssssssssss.........;)
Doy fe que hoy hemos salido....:cool2:

2013-03-02%252008.56.14.jpg

​Salut¡¡¡¡

Home, tant com "hemos salido" ... de moment sembla que hem arribat a l'Autoempuria/Dia ;)

Que si ... que hem sortit i arribat :)
Tot perfecte, una ruta genial i un dia fantàstic !

Salut !

Doncs si, hem sortit i, jo al menys, entrat de nou al corral. Ha estat un dia per repetir -triaria aquest com el de la marmota-. Alfred, guaï.
Miraré de mirar com miro de penjar les imatges dinàmiques, que per cert son una passada.

Us heu fixat que en Ra-món -encara que no està al bell mig- sembla un dijous d'aquells que "lucen más que el sol" ?, el que ha quedat "fosc" i per terra es en Turri.

És Àvila, maig de 1986 ;)

Ep Xata!

Té tota la pinta de ser on està l'actual acadèmia del CNP...si t'hi fixes molt a dalt a la dreta sembla que s'intueix, per no parlar de la cara de madero que té el del bigoti a l'esquerra de tot :D:D:D

Però a mi em preocupa un altre tema...digues la veritat: són dues fotos enganxades amb celo????
2 motius em fan sospitar: el primer es que a l'época de la foto, les panoràmiques no eren gaire corrents, i el segon és el canvi de tonalitat del terra just a l'alçada de la moto blava...:D:D:D:D
Si són dues fotos, cal felicitar el retratista :D:D:D

Un petó! :kiss:

Són dues fotos enganxades amb cel·lo ;)

Jo diria que sí que és la ciutat que li dona nom a la santa ... ara que els paios que hi ha en primer pla de sant no en fan pas la cara ;)
... o si, no sé, [HIGHLIGHT2]em penso que no conec pas ningú[/HIGHLIGHT2].

Fixa't-hi més bé ;)

Última edición:
Ep gent!

A ver Jesusito de mi vida...Para llegar a buen puerto lo primero que debes encontrar es la izquierda :D:D:D:D:D

Un beso! :kiss:

Última edición:
Yo diria que el de la esquerra del casc vermell es el Siso cuan era petit, no, o me estic lian y las murallas lo tinc clar son las de Avila que el any pasat Yo alguns mes las varem visitar, be don bon cap de seman nois.;)

Kagun la P**a, ara que s'anima el foro, hem de canviar de més..??? jo no ho penso fer... ale....!

Be, espero que la calçotada sigui millor que la de la previas ALF...:lipsrsealed:

:)

Un tast de que us vau perdre el que no vareu poder assistir. En Siso va triomfar!

img9926f.jpg

img9927z.jpg

M'ho vaig passar molt be gaudint de les experiencies d'aquests valents motoristes catalans arreu del mon!!!

Les meves felicitacions als organitzadors i als ponents.

Espero que algu recolli el testimoni l'any vinent.

Salut!!!

Última edición:
:D:D:D:D

El cartell amb cinta americana suposo que ja se'l devia trobar enganxat.

Siso, ja ens explicaràs com va anar, sembla que va ser mogudet ;)

Gràcies ra-mon, amés la cinta americana o és platejada o no és ;)

Si és el cas, us faré sabedors de les meves impressions, tot i que n'estic convençut de que algú de vosaltres sap més -sense haver-hi pogut anar- que jo essent-hi :D

Estic disposat a escoltar ofertes per fer un passi privat LCN :D

Salut i moto!

:D:D:D:D

El cartell [HIGHLIGHT2]amb cinta americana suposo que ja se'l devia trobar enganxat[/HIGHLIGHT2].

Siso, ja ens explicaràs com va anar, sembla que va ser mogudet ;)

No ho crec, doncs està molt ben enganxat. A més, com el mateix Siso reconeix, no es tracta de cinta americana, si no de "Cel·lo" de color (per cert molt ben trobat), tamany "king size".

Última edición:
Gràcies ra-mon, amés la cinta americana o és platejada o no és ;)

Si és el cas, us faré sabedors de les meves impressions, tot i que n'estic convençut de que algú de vosaltres sap més -sense haver-hi pogut anar- que jo essent-hi :D

[HIGHLIGHT2]Estic disposat a escoltar ofertes [/HIGHLIGHT2]per fer un passi privat LCN :D

Salut i moto!

Una caixa sencera de Cel·lo tamany super-extra-mega-tera especial.

Atrás