Lacosanostra
Curveando
Última edición:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Se debe tener en cuenta: This feature may not be available in some browsers.
![]()
...mardita sea la sinta americana !
Eps, em subscric i us segueixo
Efectivament la platejada és la millor:
![]()
Bon dia companys..només anunciar-vos que em venc la moto BMW R 1200 GS ADVENTUR per si a algú li pot interessar
salutacions
K fem dissabte? Anem a fer una d' anxoves i un Campari a Cap de Creus???
A les 9 zulu a la bola de KLNG???
V'sss
Gesus
Pd: sort amb la venda Julio
K kasa mekaniko. No k, no kampari, no kap de kreus, no bola klong.
Ep nois !!!
Doncs finalment m'he acostat a Tossa a veure les meves estimades Hurricanes... aquest cop no més eren 11 motos, però ja s'ho passen prou bé i es es veuen una gent molt maca.
Sembla mentida com van amb no més 12CV ... quins records que m'han vingut al cap no més per sentir l'olor de l'oli de la barreja ... se m'he ficava la pell de gallina recordant vells temps ... després els he portat a dinar al Bar Extremeño de Sant Feliu ... encara que jo no més m'he quedat a fer una cervesa.
Us deixo l'enllaç del vídeo que he fet aquest matí a les Hurricanes per Tossa .
http://www.4shared.com/video/umXOkUHV/20130309_club_bmx_tossa_-_sant.html
Salut !!!
Gesus
Que...
como han ido las salidas de hoy...???? :rolleyes2:
Bon dia companys..només anunciar-vos que em venc la moto BMW R 1200 GS ADVENTUR per si a algú li pot interessar
salutacions
Chata i el vídeo:rolleyes2:
:shocked::shocked:![]()
Si Alf i companys, es una pena ...però per motius de feina hauré d'estar gaire bé un any fora de Girona...i ara em vendria bé fer una mica de caixa. ( puta crisis)
Us seguiré pel foro...us desitjo lo millor a tots !!
molta sort als que van al marroc.
una abraçada
Julio
...aixó, amb el Super 8 i un rotllo de cel.lo se sol.lucciona rapit ! ...Tinc 20 minuts de video i encara no hi trobat la manera de anar retallant i enganxant els trossets un darrera de l'altre.
Quan aconsegueixi fer això em quedarà esbrinar con penjar-ho per desprès publicar-ho.
Molta feina tinc, jo.
Si Alf i companys, es una pena ...però per motius de feina hauré d'estar gaire bé un any fora de Girona...i ara em vendria bé fer una mica de caixa. ( puta crisis)
una abraçada
Julio
A los marroquinos espero que disfruteu molt i que tot vagui perfecte ....
V,sssssssssssss
Bon dia,
Xata, en benefici de l'intríngulis i de la meva vergonya, penja'l a la Sala de Reunions. Jo no ho sé fer, però segur que el senyor secretari d'ajudarà. Gràcies,
Salut!
una abraçada
Julio
una abraçada
Julio[/QUOTEi
Julio que probi força la nova aventura i que aviat siguis de nou entre nosaltres, sigui amb Adventure o altra cosa, t'esperem amic..!!
Pep
una abraçada
Julio
una abraçada
Julio
Pel tema del Marroc, això ja ho tenim a tocar, aviam com va aquest any...quines ganes de desconnectar que tinc.:cheesy:
PereGS, encara ets a temps, tenim lloc de sobres, et trobarem molt a faltar...
Salut!![]()
Gracies amics pels ànims....!! com diu en Panotxa tampoc es tracta de perdre les amistats que tinc a LCN, algun dia he de tornar a Girona...en aquest temps he gaudit molt del grup i del seu tarana.... dels acudits d'en Pere.. del subgrup tercera edat...dels escrits d'en xata...dels d'alt empordà...etc etc
De moment, espero ser el representant legal de LCN a Chile...:cool2:
fins aviat ( espero)