GIRONA-LCN : SORTIDES (Mes de Març 2013 )

Lacosanostra

Curveando
VENIM... D'AQUÍ

Logo%20Post.jpg

TheWeatherChannel-75x67.gif

EL TEMPS A GIRONA (a deu dies vista)

EL TEMPS A FIGUERES (a deu dies vista)

Última edición:
Eps, em subscric i us segueixo ;)

Efectivament la platejada és la millor:

desmotivado.es_Cinta-americana-La-cura-para-la-contaminacion-acustica_134496242212.jpg

Ep gent!

Un altre q seguint les ensenyances del gran Capità se suscriu a aquest niu de despropòsits :D :D :D :D

Un petó!

Apa, doncs jo també ... i a més incorporo un parell més de "usos de cinta americana"

Que cadascú vegi quin li interessa :)

cinta+americana++25.jpg

litera-auxiliar.jpg

a.jpg

Eps, bon dia!

Continuant amb el tema us enllaço amb la CINTA AMERICANA
d'en Dennis Noyes. Fa molts anys que el segueixo i els seus articles solen ser boníssims. A l'alçada de la seva vida plena d'aventures de tota mena. De fet acostumen a fer-lo callar a TVE doncs per coneixements desdibuixeria a la resta de periodistes, se'ls menjaria.

dennis-noyes.jpg

Salut !

Última edición:
Bon dia companys..només anunciar-vos que em venc la moto BMW R 1200 GS ADVENTUR per si a algú li pot interessar
salutacions

Carai Julio, quina sorpresa!!! :shocked:

Espero que tinguis sort en la venda, i ja ens explicaràs si es per comprar-ne una altra o no.

Salut! ;)

aighhhhs, que m'oblidava!

Gràcies Siso per l'enllaç els poso a favorits, de jove també el llegia i es un paio que em cau força be, en sap un tou de motos, i les seves redaccions son molt agradables de llegir.

Salut! ;)

K fem dissabte? Anem a fer una d' anxoves i un Campari a Cap de Creus???

A les 9 zulu a la bola de KLNG???

V'sss
Gesus

Pd: sort amb la venda Julio

Última edición:
Estaria be...unes anxovetes....!:rolleyes2:

Passo 100 kms dels 10.000 de la KGTL...no tinc temps de portar-la a revisió....! a veure si per la calçotada ho he pogut fer....:embarassed:

Jesús que tens mono de moto?, ja queda menys per fotre el camp, tu ves preparant la moto, ben neta sobre tot. :D

Demà res de moto, no em queden punts i haig d'anar aquí:

Salut! ;)

Aquest cap de setmana no em convé agafar la moto, estic massa refredat i cal estar en forma per d'aquí dues setmanes. :)

Va anar bé ahir ;)

Julio, sort en la venda !

Bonas nois, dons Yo dema na de moto, portare la nena a voltar por el Estany de Banyolas en bici y Diumenge si algu vol fer un volt fins a las 12,30h. que vui estar en Banyolas que fan una prova del Campionat de Catalunya de btt, el que li sembli ens podem trobar a las 8,31h en el Parkins de Fontayau, salud A10 y bona nit.;)

Ep nois !!!

Doncs finalment m'he acostat a Tossa a veure les meves estimades Hurricanes... aquest cop no més eren 11 motos, però ja s'ho passen prou bé i es es veuen una gent molt maca.

Sembla mentida com van amb no més 12CV ... quins records que m'han vingut al cap no més per sentir l'olor de l'oli de la barreja ... se m'he ficava la pell de gallina recordant vells temps ... després els he portat a dinar al Bar Extremeño de Sant Feliu ... encara que jo no més m'he quedat a fer una cervesa.

Us deixo l'enllaç del vídeo que he fet aquest matí a les Hurricanes per Tossa .

http://www.4shared.com/video/umXOkUHV/20130309_club_bmx_tossa_-_sant.html

Salut !!!

Gesus

T'ho has passat bé eh pirata?

Semblava una historieta del Joe Bar Team..!!:cheesy:

Petons..

Pep

Ep nois !!!

Doncs finalment m'he acostat a Tossa a veure les meves estimades Hurricanes... aquest cop no més eren 11 motos, però ja s'ho passen prou bé i es es veuen una gent molt maca.

Sembla mentida com van amb no més 12CV ... quins records que m'han vingut al cap no més per sentir l'olor de l'oli de la barreja ... se m'he ficava la pell de gallina recordant vells temps ... després els he portat a dinar al Bar Extremeño de Sant Feliu ... encara que jo no més m'he quedat a fer una cervesa.

Us deixo l'enllaç del vídeo que he fet aquest matí a les Hurricanes per Tossa .

http://www.4shared.com/video/umXOkUHV/20130309_club_bmx_tossa_-_sant.html

Salut !!!

Gesus

Merci noi per el video, aques artefactes eren 74cc, o estic confosd? Yo tinc un cosi que es polis en Lloret que tenia o te una borricane de estas y per la epoca arriaba prou, be dons merci Gesusito bon cap de semana, dema no surt ningo veix, Yo fare una sortida si algu volt acompanyarme a las 8,31h estare en Fontayau (parkin de la NBA), a10;)

Bonas, sobre las sortidas de avui, en btt be, en moto no se qui a sortit, Yo volia fer una sortida en moto pero no a agut cap disposat y e sortit en bici em altres colegas ven aviat y despres cap a Banyolas a veure al noi lluitar contra los Belgas, Franxutis y demes estranges, y poc mes, a fet bon pape y a terminat senser, es tot per avui, perque de moteros res de res, bona semana nois;)

Doncs avui tot a peu, a la moto en Ramón l'està fent un piling i desprès la maquillarà. I en Josep Fàbregas crec que l'hi ha fet una intervenció a caixa de canvis oberta amb transfusió de valvulines.

Però tinc un document únic (be, tinc dos, i s'en van a un altre lloc)

Sembla que El Caliu te problemes estructurals amb els envans.

Última edición:
Bon dia,

Xata, en benefici de l'intríngulis i de la meva vergonya, penja'l a la Sala de Reunions. Jo no ho sé fer, però segur que el senyor secretari d'ajudarà. Gràcies,

Salut!

:shocked::shocked::cry::cry:

Si Alf i companys, es una pena ...però per motius de feina hauré d'estar gaire bé un any fora de Girona...i ara em vendria bé fer una mica de caixa. ( puta crisis)

Us seguiré pel foro...us desitjo lo millor a tots !!
molta sort als que van al marroc.
una abraçada
Julio

Si Alf i companys, es una pena ...però per motius de feina hauré d'estar gaire bé un any fora de Girona...i ara em vendria bé fer una mica de caixa. ( puta crisis)

una abraçada
Julio

Epssss...juio company ,una pena aixo de la moto:cry: ...espero que tot et vagui molt bé

et trobarem a faltar una forta abrasada:)

V,sssssssssssssss

A los marroquinos espero que disfruteu molt i que tot vagui perfecte ....

V,sssssssssssss

...ho sento, Julio, ja m' agradaria comprar-te la moto pero no sabria com pagar-te, ¡...puta crisis !
...PereGS, encantat de veure que encara rulas, estas molt perdut ultimament !

una abraçada
Julio

Llástima Julio...et desitjo el millor....espero que la puguis vendre aviat i be..., que tot millorarà segur..... i despres hi tornes..... que et trobarem a faltar neng..

Una abraçada.

Última edición:

una abraçada
Julio

La veritat, Julio, m'agrada molt més alegrar-me de que les coses marxin que no pas això.
Si necessites quelcom digam-ho.
I estigues en contacte.

una abraçada
Julio
[/QUOTEi

Julio que probi força la nova aventura i que aviat siguis de nou entre nosaltres, sigui amb Adventure o altra cosa, t'esperem amic..!!

Pep

una abraçada
Julio

Ep Julio, en moto, em bici, a peu ...es igual!
El més important ara es mirar de tirar endavant, i conservar els amics que has anat fent per aquí dins, desitjo que la distancia no ens faci perdre el contacte.
Sort...i salut! ;)

Pel tema del Marroc, això ja ho tenim a tocar, aviam com va aquest any...quines ganes de desconnectar que tinc.:cheesy:
PereGS, encara ets a temps, tenim lloc de sobres, et trobarem molt a faltar...:cry:

Salut! ;)

una abraçada
Julio

Cuyonnn.......cuyonnnn........
:undecided::undecided::undecided:

Pel tema del Marroc, això ja ho tenim a tocar, aviam com va aquest any...quines ganes de desconnectar que tinc.:cheesy:
PereGS, encara ets a temps, tenim lloc de sobres, et trobarem molt a faltar...:cry:

Salut! ;)

Ja m,agradaria venir ..pero aquesta me la perdo, ens conformarem amb las afotos ...

PD..tranquils que avui els fotrem cuatre:cool2:

V,ssssssssssssss

Gracies amics pels ànims....!! com diu en Panotxa tampoc es tracta de perdre les amistats que tinc a LCN, algun dia he de tornar a Girona...en aquest temps he gaudit molt del grup i del seu tarana.... dels acudits d'en Pere.. del subgrup tercera edat...dels escrits d'en xata...dels d'alt empordà...etc etc:)
De moment, espero ser el representant legal de LCN a Chile...
:cool2:
fins aviat ( espero)

:rolleyes2:
Gracies amics pels ànims....!! com diu en Panotxa tampoc es tracta de perdre les amistats que tinc a LCN, algun dia he de tornar a Girona...en aquest temps he gaudit molt del grup i del seu tarana.... dels acudits d'en Pere.. del subgrup tercera edat...dels escrits d'en xata...dels d'alt empordà...etc etc:)
De moment, espero ser el representant legal de LCN a Chile...
:cool2:
fins aviat ( espero)

Representant legal dius...? EL PRESIDENT DE LA DELEGACIO PEL CONTINENT AMERICÀ SENCER...... UNA ABRAÇADA MOLT FORTA, COMPANY....
La moto no te la pots emportar cap allà..? hi han moltes rutes wapas....una que va de dalt a baix....:)

Atrás