GIRONA - LCN (Sortides Novembre 2012)

............uiui..uiuioui........:shocked::shocked:
Fijo....ruta trampa del Panotxa por lo marron....:D:D
Salut....;);)
 
Be, doncs si hi ha pista, doncs no compteu amb mi...ja ens tobarem al restaurant d'esmorzar.., passare per alla on vagi be per la KaGaTe no per camins no aptes per a ella...Tot aixó es clar si vinc, doncs depen també dels Gin Tonics del vespre.

:angry:
 
Be, doncs si hi ha pista, doncs no compteu amb mi...ja ens tobarem al restaurant d'esmorzar.., passare per alla on vagi be per la KaGaTe no per camins no aptes per a ella...Tot aixó es clar si vinc, doncs depen també dels Gin Tonics del vespre.

:angry:

La cucadacha, la cucadacha, ja no quiede caminar...!!:cheesy: :cheesy:


Petons..

Pep
 


ACTUALITZACIÓ




Be, doncs ja proposo jo una ruta. :lipsrsealed:

Es tracta de recuperar rutes antigues, aquesta ja l'hem fet un parell de vegades i està parida per l'Ozepe (no cal dir res mes, oi?) :shocked:

No hi ha trams marrons, però si pistes veïnals, i pobles, molts pobles...


Ruta%20del%208-mapa.jpg



Ruta formada en 8 tracks GPX
Clicar el boto de la dreta del ratolí "Anomenar i desar"

Waypoints.gpi




Lloc de trobada:
Fontajau
Hora: 9:00AM
Dia: Dissabte 24/11/2012
Esmorzar: Verges
Km: 147Km


Som:
01.-Panotxa
02.-SisoRT
03.-Ra-mon
04.-Julio_Adventur
05.-Jesús GS



Música pel dia de reflexió



 
Última edición:
«Música pel dia de reflexió», gràcies per recordar-la.

Osti tu, com canvien els temps, abans es deia "si els fills de Buda...", ara ja es pot cantar com a l'inici però els fills de *u*a encara hi son, ells i els fills dels fills :angry:
 
Ahhh, ara es a Verges l'esmorzar...???

On...? si es pot saber..? allà al l'encreument..?

De fet el de Foixà tampoc ho deia...!



Be, si no hi soc no m'espereu, però al menys digueu a quina hora estareu al Restaurant ( ? ) mes o menys...?
 
Amb aquesta modificació i colorins de ruta, sí que no hi ha excusa: Molt millor!

En "Francisco Pino de la Sierra" més actual que mai. M'ha semblat entendre que hem d'oblidar els darrers 80 anys de glòria? Deu ser que no hi sento bé o que tinc el cap dur com un pinyol ! :embarassed:

Fins demà !

pd: PereDV! No pateixis! Sempre pots trobar un pilot expert que et passi la kgte per les zones complicades :tongue:
 
Última edición:
Epp, Panotxa...! Ja se que no comptes amb mi, però digues el restaurant de l'esmorzar al menys...i per si de cas no arrivés a temps..., on fareu el fervestar...????

SISO, despres de les experiencies del MONT MADELOC ESVENTAT, crec que estic preparat per passar per allà on calgui..., però no m'agrada el marró ni el marrò-gris, la Kgt segur que hi passa, però jo no vull, passar-hi...prefereixo gaudir anant per carreteres ben asfaltades i amples que camis estrets i malparits...:lipsrsealed:

De totes formes per gota que pugui, encara que el panotxa no hi conti, intentaré venir...savent on es l'esmorzar i el fervestar :lipsrsealed:, jo ja hem muntaré la meva ruta sense camins i caminets...;)

A mes, si no vinc també us va be per criticar als absents..! i sobre tor reflexionar força...:rolleyes2:

Salut. :tongue:
 
Última edición:
Pere Deauville!Pere Deauville! Pere Deauville! Pere Deauville!

Esmorzar
N42 03.776 E3 02.730

Google Maps

Suposo que estarem a Verges a partir de les + /-10:00AM ...i vigila els gin-tonics.

Fins demà! ;)

Nota: Demà no hi ha cap tram marró, aquesta ruta ja l´hem fet d'altres vegades, aiggggghhh quina memòria. :lipsrsealed:
 
UUUUMMMMMMMMMMMMM.....!!!!! me creo NA...!


Lo del Restaurant, si m'ho crec...! aixi que estem entesosssssssss..... fins demà o no...! :lipsrsealed:

Gracies...!



PD: Memoria, molta, sobre tot històrica...:lipsrsealed: ;)
 
SISO, despres de les experiencies del MONT MADELOC ESVENTAT, crec que estic preparat per passar per allà on calgui..., però no m'agrada el marró ni el marrò-gris, la Kgt segur que hi passa, però jo no vull, passar-hi...prefereixo gaudir anant per carreteres ben asfaltades i amples que camis estrets i malparits...:lipsrsealed:

Pere! Al Madeloc vas alliberar un munt de motos i vas estar un nomber one. Com que veig que no voltes per les cavernes mediàtiques demà t'explico el sentit del meu post i així, de passada, faig emprenyar als que no vinguin, ejejejeej! :D
 
Pere DV, en Panotxa pot programar la ruta que vulgui però a la que es converteixi en pista, al cap d'una estona s'adonarà que va sol ;)
 


ACTUALITZACIÓ




Be, doncs ja proposo jo una ruta. :lipsrsealed:

Es tracta de recuperar rutes antigues, aquesta ja l'hem fet un parell de vegades i està parida per l'Ozepe (no cal dir res mes, oi?) :shocked:

No hi ha trams marrons, però si pistes veïnals, i pobles, molts pobles...


Ruta%20del%208-mapa.jpg



Ruta formada en 8 tracks GPX
Clicar el boto de la dreta del ratolí "Anomenar i desar"

Waypoints.gpi




Lloc de trobada:
Fontajau
Hora: 9:00AM
Dia: Dissabte 24/11/2012
Esmorzar: Verges
Km: 147Km


Som:
01.-Panotxa
02.-SisoRT
03.-Ra-mon
04.-Julio_Adventur
05.-Jesús GS



Música pel dia de reflexió





Ep, nois que falto Yo, vindre em la 49cc, por si las moscas, A10 fins dema a las 9,00h en Fontayau.;)
 
Bonas nois, espero que el resto de ruta que casi nos abortan la barman haya acabado como empezo, saludos y bon cap de semana, y mañana a votarrrrrrrrrrrrrrrrr.:)
 
Way way, bona companya y bon dia per anar en moto, merci Pellroig per montarla, que casi te la tomban, A10.:cheesy:
 
Doncs mira per on una sortida de la que hi pogut gaudir pels pèls, ha acabat servint, i molt, per la reflexió. Que a la fi era del que es tractava, essent avui dissabte 24 i demà diumenge 25.
Es sabut que els "moteros" som gent que tenim fama d'actuar en vers les nostres preferències, més per passió, que no pas per reflexió, i per tant triem sense fer grans pensades per tal de valorar les avantatges i els i inconvenients, a fi i efecte de disposar d'un saldo positiu a l'hora de materialitzar les nostres decisions.
Ja s'ha sap; hi han, per exemple, "ducatistas" a mort pels que gens no compta tenir que tacar-se les mans tensant la cadena, o la fressa d'embrague els hi sona a música del cel. Hi ha també "bemeuveros" que defensen com la millor cosa del mon dur a banda i banda dues olles tipus caldo de nadal que porten dissenyades quasi un segle. Tot això tan sols ho pot justificar la passió.
Qui ho hagués dit; deu tipus d'aquests, avui, ens hem dedicat, quan la mestresa Lurdes no ens distreia, a debatre, cada cop que hem posat els peus a terra, allò que hem anat reflexionant dins la intimitat del casc mentre anàvem conduint.
I el millor de tot, excepte alguna exòtica excepció, hem mostrat reflexiva passió -com ha de ser, essent qui som- per quasi les mateixes coses.
Serà per que som nou "bemeuveros" i un "hondista"?
 
Última edición:
Bon dia! Que ho ha de ser i així ho espero.

Ahir va ser un bon dia: Va fer bon temps, varem voltar en moto, varem saludar la Lurdes (o Lourdes?), varem reflexionar i al capvespre ens van regalar un 1-0 (jaemsapgreuramonsenseguionet). Dia rodó.

Xata, el teu darrer paràgraf ni que sigui llegit en diagonal, crec, pot donar a entendre que l'"hondista" és l'exòtica excepció. I sé perfectament que no és el que volies dir. No sigui que ens acusin de muntar una mena de plataforma contra els diferents !

Salut!
 
Última edición:
Bon dia! Que ho ha de ser i així ho espero.

Ahir va ser un bon dia: Va fer bon temps, varem voltar en moto, varem saludar la Lurdes (o Lourdes?), varem reflexionar i al capvespre ens van regalar un 0-1 (jaemsapgreuramonsenseguionet). Dia rodó.

Xata, el teu darrer paràgraf ni que sigui llegit en diagonal, crec, pot donar a entendre que l'"hondista" és l'exòtica excepció. [HIGHLIGHT2]I sé perfectament que no és el que volies dir[/HIGHLIGHT2]. No sigui que ens acusin de muntar una mena de plataforma contra els diferents !

Salut!

Tens raó, tota. Això em passa per irreflexiu, i per no llegir dues vegades el que escric.

La raresa , certament, es que sigui "hondista" i no pas que marqués la excepció.

Estic d'acord, calia aclarir-ho.
 
Ep Siso!
Un cop més, i ja ens son uns quants, gràcies per compartir les fotos de la sortida.
El centre de Verges un bar a tenir en compte si fem rutes per la zona.
Jesús em sap greu que t'hagis despistat a Verges, no se ben be que ha passat però fins a Centenys no he sabut que no venies darrere, em sembla que haurem de fer més rutes per practicar el GPS ...a mi m'encanta!
Salut!

Fotos de l'anterior ruta del doble 8
 
Última edición:
EPPPP...!

La Ruta del doble vuit o la ruta de la Lourdes..., Quina bestiola de dona...us imagineu que tingues una moto i vingués amb nosaltres...??? jejejeje

Gracies Siso per les fotos, com sempre molt bones, el detall del "guay point" ese en el mapa a la vila de Verges, genial...!

Gracies Toni Per la Ruta, que deixant a part que no es lo millor per una KGT 1.6, si tinc que reconeixer que es una ruta preciosa i per gaudir del paissatge, encara que sigui copiada del home quasi marró... :lipsrsealed:....no obstant aixó, que no serveixi de precedent i us acostumeu a fer rutes trails... val....!!!!!...!


Ahh...! Nen Gesus, practica amb Gipiese, practica....

Per cert, en Xata, ha hagut de tornar a l'esglesia de les tumbarelles a buscar els vidres de veure amb sol, espero que les trovés..., però jo a la tarde-vespre he hagut de tornar a Can Ribas al Pujals dels Cavallers o quelcom aixi a buscar la meva mariconera amb el teleférico i unes claus...quins pabrots, estava tot tancat i era negre nit..., obrien a les 19..! però vaig picar a la porta de vidre que crec que el vaig trencar, però varen obrir-me...

Apa, doncs jo he complet amb la obligació d'ahir i d'avui...!
 
Ep Siso!
Un cop més, i ja ens son uns quants, gràcies per compartir les fotos de la sortida.
El centre de Verges un bar a tenir en compte si fem rutes per la zona.
Jesús em sap greu que t'hagis despistat a Verges, no se ben be que ha passat però fins a Centenys no he sabut que no venies darrere, em sembla que haurem de fer més rutes per practicar el GPS ...a mi m'encanta!
Salut!

Fotos de l'anterior ruta del doble 8

I no ets l'únic !!!;)
 
Bona ruta la d'ahir ... i alhora marejadora: una cruïlla, un rètol ... però no hi haviem passat per aquí ? ... vaja en Panotxa ja s'ha perdut i tornem a recular per buscar el trac, ha, ha, ha.

JesusGS, jo anava al darrera de tots, pensava que els tres que quedaveu a Verges us n'anaveu als vostres afers, un altre dia ja estaré més al cas de quí continua i quí marxa :embarassed:
 
El pasat Setembre vaig anar al poble d'un amic a la Festa Major
i amb qui me vaig trobar.

d111ed128b7475bef8d19aab22247434o.jpg


Bones festes
kuk
 
...be nois, avui soc 70€uracos mes ric, ahir vaig exercir de President de Mesa (...Xata, averigüa per que en catlá no se li diu Taula electoral) al poble. El resultat final masa repartit per ser positiu, pero el que si vam batre va ser el record de participació: segons el cens que portavem vam superar el 85% de votants.
...algo positiu li hem de trobar al dia de ahir !
...aquesta ruta del Doble Vuit l' hauré de fer algun dia, es de les que m' agradan !
 
...be nois, avui soc 70€uracos mes ric, ahir vaig exercir de President de Mesa (...Xata, averigüa [HIGHLIGHT2]per que en catlá no se li diu Taula electoral[/HIGHLIGHT2]) al poble. El resultat final masa repartit per ser positiu, pero el que si vam batre va ser el record de participació: segons el cens que portavem vam superar el 85% de votants.
...algo positiu li hem de trobar al dia de ahir !
...aquesta ruta del Doble Vuit l' hauré de fer algun dia, es de les que m' agradan !



En catlà no se li diu res a res. El catlà no consta en el llistat de llengues del planeta.

Si que es cert que hi ha una llengua que parlen pels països catalans i la zona de l'alguer, que te com a pròpies les dues paraules; taula, i mesa.

I al respecte hi trobat això:

[FONT=Tahoma, sans-serif]Taulesi meses [/FONT]


[FONT=Tahoma, sans-serif]Tant[/FONT][FONT=Tahoma, sans-serif]mesa[/FONT][FONT=Tahoma, sans-serif]com [/FONT][FONT=Tahoma, sans-serif]taula[/FONT][FONT=Tahoma, sans-serif]podenfer referència a un grup de persones constituïdes a l'entornd'algun tema de conversa, discussió, debat, etc. De manera general,si aquest grup de persones té una certa estructura jeràrquica, o tépoder de decisió sobre el tema que les congrega, es fa servir laforma [/FONT][FONT=Tahoma, sans-serif]mesa[/FONT][FONT=Tahoma, sans-serif].El diccionari recull com a cas concret la [/FONT][FONT=Tahoma, sans-serif]mesade contractació[/FONT][FONT=Tahoma, sans-serif]com a “organisme que, en les adjudicacions de determinatscontractes administratius, decideix sobre les diferents opcions”. Ila mesa electoral és definida com el “conjunt de persones quedirigeixen el procés electoral en una secció o zona electoral”.En canvi, tenim taula rodona, definida com a “diàleg en quèdiversos ponents o conferenciants exposen, en una assemblea,col·loqui…, les seves idees en condicions d’igualtat, sota elguiatge d’un moderador”.[/FONT]
[FONT=Tahoma, sans-serif]Esplanteja sovint el dubte de si el que s'ha de fer servir en uncontext determinat és [/FONT][FONT=Tahoma, sans-serif]mesa[/FONT][FONT=Tahoma, sans-serif]o[/FONT][FONT=Tahoma, sans-serif]taula[/FONT][FONT=Tahoma, sans-serif],perquè els conceptes són molt pròxims, i potser en algun caspodrien ser vàlides totes dues formes, però el matís indicat potservir com a orientació. [/FONT]
[FONT=Tahoma, sans-serif]Usem la paraula mesa quan parlem de la[/FONT][FONT=Tahoma, sans-serif]mesa de negociació[/FONT][FONT=Tahoma, sans-serif]i de les [/FONT][FONT=Tahoma, sans-serif]meseselectorals[/FONT][FONT=Tahoma, sans-serif]quan hi ha eleccions; ni en un cas ni en l’altre no hemde fer servir la paraula taula.

Es clar que podríem parlar també de taulla de matemàtiques, taula salarial, fer taules -en el sentit d'empatar, la taula del menjador, la del taula del refectori o refector, si et fots al cister, o a Montserrat..., i alguns casos més.
[/FONT]
 
...be nois, avui soc 70€uracos mes ric, ahir vaig exercir de President de Mesa (...Xata, averigüa [HIGHLIGHT2]per que en catlá no se li diu Taula electoral[/HIGHLIGHT2]) al poble. El resultat final masa repartit per ser positiu, pero el que si vam batre va ser el record de participació: segons el cens que portavem vam superar el 85% de votants.
...algo positiu li hem de trobar al dia de ahir !
...aquesta ruta del Doble Vuit l' hauré de fer algun dia, es de les que m' agradan !



En catlà no se li diu res a res. El catlà no consta en el llistat de llengues del planeta.

Si que es cert que hi ha una llengua que parlen pels països catalans i la zona de l'alguer, que te com a pròpies les dues paraules; taula, i mesa.

I al respecte hi trobat això:

Taulesi meses


Tantmesacom taulapodenfer referència a un grup de persones constituïdes a l'entornd'algun tema de conversa, discussió, debat, etc. De manera general,si aquest grup de persones té una certa estructura jeràrquica, o tépoder de decisió sobre el tema que les congrega, es fa servir laforma mesa.El diccionari recull com a cas concret la mesade contractaciócom a “organisme que, en les adjudicacions de determinatscontractes administratius, decideix sobre les diferents opcions”. Ila mesa electoral és definida com el “conjunt de persones quedirigeixen el procés electoral en una secció o zona electoral”.En canvi, tenim taula rodona, definida com a “diàleg en quèdiversos ponents o conferenciants exposen, en una assemblea,col·loqui…, les seves idees en condicions d’igualtat, sota elguiatge d’un moderador”.
Esplanteja sovint el dubte de si el que s'ha de fer servir en uncontext determinat és mesaotaula,perquè els conceptes són molt pròxims, i potser en algun caspodrien ser vàlides totes dues formes, però el matís indicat potservir com a orientació.
Usem la paraula mesa quan parlem de lamesa de negociaciói de les meseselectoralsquan hi ha eleccions; ni en un cas ni en l’altre no hemde fer servir la paraula taula.

I a més puc afegir això altre:

Es clar que podríem parlar també de taulla de matemàtiques, taula salarial, fer taules -en el sentit d'empatar, la taula del menjador, la del taula del refectori o refector, si et fots al cister, o a Montserrat..., i alguns casos més.
 
PTsssss...para pasar el rato:cheesy: 10 segundos de moto...:tongue:



:tongue:[video=youtube;wBaRxbPuUz4]http://www.youtube.com/watch?v=wBaRxbPuUz4[/video]



V,ssssssssssssss
 
Bon dia! Compte amb l'all que es repeteix :D

Osti és que a vegades sembla parleu en "clau", deu ser ciosa de la "omertà" :shocked:

Suposo que va sobre l'explicació mesa/taula del Xata però és que just abans en Kuk posa un cartell dels "Thats' All +La Cosa Nostra"

... per cert que les dues anotacions estan molt bé ;)
 
Pere Deauvile (o Pere MDC, en xifres romanes) a veure quant ens fas fruir amb una exibició com la que penjo a sota.

Per cert, si fèssiu un duo amb una "amiga comuna" seria genial :cheesy:


[video=youtube;FsLO05UZyi8]http://www.youtube.com/watch?v=FsLO05UZyi8[/video]
 
Pere Deauvile (o Pere MDC, en xifres romanes) a veure quant ens fas fruir amb una exibició com la que penjo a sota.

Per cert, si fèssiu un duo amb una "amiga comuna" seria genial :cheesy:


[video=youtube;FsLO05UZyi8]http://www.youtube.com/watch?v=FsLO05UZyi8[/video]

Quin mal me fa veure aquestes imatges, sóc massa sensible...!!!:cry: :cry:


No hi ha com que la moto no sia teva..!!!

Pep
 
Ep gent!!

Bon dia!
noesmalaideaporelgrancl.jpg

Para lo que trabajan con ellos...:D:D:D:D

Un beso! :kiss:​
 
Arriba